eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDruk materiałów firmowych i plakatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-22

Warszawa: Druk materiałów firmowych i plakatów
Numer ogłoszenia: 15557 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, 00-372 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 826 42 21, fax 0-22 826 42 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumjp2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów firmowych i plakatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów firmowych oraz plakatów. W zakres usług wchodzi: Zadanie I 1. Papier firmowy z logo a) Format: A4, b) Gramatura: 80g/m2, c) Kolor: biały z nadrukiem CI, 4+0 d) nakład: 20000 szt. (40 ryz x 500 szt.) 2. Papier firmowy z logo a) Format: A4 b) Gramatura: 100g/m2, c) Kolor: ecru z nadrukiem CI, 4+0 d) nakład: 5000 szt. (10 ryz x 500 szt.) 3. Koperty z logo a) Format: C4 (229x324 mm), samoklejące b) Kolor: biały z nadrukiem CI, 4+0 c) nakład: 5000 szt. (20 op. x 250 szt.) 4. Koperty z logo a) Format: B5 (176x250mm), samoklejące b) Kolor: biały z nadrukiem CI, 4+0 c) nakład: 3000 szt. (12 op. x 250 szt.) 5. Koperty z logo a) Format: DL (110x220mm), samoklejące b) Kolor: biały z nadrukiem CI, 4+0 c) nakład: 5000 szt. (20 op. x 250 szt.) 6. Koperty z folią bąbelkową z logo a) Format: C/13 (wymiar wew. 150x215mm; wymiar zew. 170x225), samoklejące b) Kolor: biały z nadrukiem CI, 4+0 c) nakład: 1000 szt. (4 op. x 250 szt.) 7. Koperty z folią bąbelkową z logo a) Format: G/17 (wymiar wew. 230x340mm, wymiar zew. 250x350mm), samoklejące b) Kolor: biały z nadrukiem CI, 4+0 c) nakład: 1000 szt. (4 op. x 250 szt.) 8. Koperty z logo a) Format: B4 z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejące b) Kolor: biały z nadrukiem CI, 4+0 c) nakład: 500 szt. (2 op. x 250 szt.) 9. Teczki tekturowe wizerunkowe a) Format: A4 b) rodzaj: kreda foliowana 300g/m2 c) kolor: 4+0 d) nakład: 2000 szt. (8 op. x 250 szt.) e) grafika: dostarczona przez klienta f) teczka zginana w grzbiecie na szerokość 0,8 cm g) z tyłu teczki łamanie papieru umożliwiające zakładkę (kieszonkę) h) teczka z możliwością umieszczenia wizytówki 10. Torby papierowe a) format: A4 b) rodzaj papieru: kreda matowa powlekana folią c) gramatura: 300g/m2 d) kolor: 4+0 (pełny kolor) e) nakład: 2000 szt. (8 op. x 250 szt.) f) grafika: dostarczona przez Zamawiającego g) uchwyt torby wykonany ze sznurka białego, średnica 0,5-0,7 cm h) wzmacniany spod torby, szerokość spodu torby 7 cm 11. Wizytówki: a) Nakład: 1500 szt. (15 op. x 100 szt.) b) Format:90x50 mm c) Gramatura: kreda matowa 300gr/m2, folia matowa obustronnie d) Kolor: 3+2 12. Zakładki do książek a) Format: 5 cm szerokości, 23 cm wysokości b) Rodzaj papieru: kreda matowa powlekana folią, c) Gramatura: 300g/m2 d) Nakład: 3000 szt. (12 op. x 250 szt.) e) Kolor: 4+0 (pełny kolor) f) Grafika dostarczona przez klienta Zadanie II 1. Kartka świąteczna Wielkanocna + koperta świąteczna Kartka Wielkanocna: a) Format - podwójne DL, składane w poziomie b) Gramatura: 250g/m2 c) Rodzaj papieru: kreda matowa d) Kolor: - 4+0 (pełny kolor) e) Nakład: 500 szt. (1 komplet x 500szt.) Koperta Wielkanocna a) Format: DL b) Gramatura: 200g/m2 c) Kolor: 4+0 d) Nakład: 500 szt. (1 komplet x 500szt.) Zadanie III 1. Druk plakatu Inny Kadr a) Nakład: 300 szt. (1 komplet x 300 szt.) b) Format: A3 c) Kolor: 4+0 d) Grafikę dostarcza Zamawiający e) Papier: kreda, 190g/m2 2. Druk plakatu Spotkania Pokolenia JP2 a) Format: A3 b) Kolor: 4+0 c) Nakład: 300 szt. (1 komplet x 300 szt.) d) Papier: kreda, 190g/m2 e) Grafikę dostarcza Zamawiający Zadanie IV 1. Druk folderu o książkach a) Format: książeczka o wymiarach 15 cm w podstawie na 15cm wysokość b) Nakład: 3000, druk marzec 1500 i wrzesień 1500 z inną grafiką (2 komplety x 1500 szt.) c) Liczba stron: 24 d) Kolor 4+0 e) Papier: 170g/m2, kreda pokryta folią f) Grafikę dostarcza Zamawiający+ skład g) Książeczka zszywana, nie klejona Materiały graficzne do wydruków Wykonawca odbierze na płycie CD w siedzibie Zamawiającego lub zostaną przekazane wykonawcy pocztą elektroniczną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz gdy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. 5. Parafowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumjp2.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Myśli Jana Pawła II ul. Foksal 11 00-372 Warszawa.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 14:00, miejsce: Centrum Myśli Jana Pawła II ul. Foksal 11, III piętro 00-372 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.