eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinBudowa drogi ul. Zawady w Garwolinie wraz z oświetleniem ulicznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Garwolin: Budowa drogi ul. Zawady w Garwolinie wraz z oświetleniem ulicznym
Numer ogłoszenia: 155591 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Garwolin, ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 7864242, 6843423, fax 025 684 34 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi ul. Zawady w Garwolinie wraz z oświetleniem ulicznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi ul. Zawady w Garwolinie wraz z oświetleniem ulicznym - km od 0+ 000,0 ÷ 0+ 465,26

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek: - złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - załączą zaświadczenia, że nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: - wykonali w ostatnich 5 latach zamówienie o podobnym charakterze i złożoności (minimum 1 droga o nawierzchni z kostki brukowej betonowej długości min. 300 m oraz minimum 1 linia oświetleniowa o długości min. 150 m). 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; warunek: - złożą oświadczenie - załącznik nr 2 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek: - przy realizacji zamówienia zatrudnią kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniającego wymagania ustawy o samorządzie zawodowym, inżynierów budownictwa, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek: - przedstawią polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. warunek: - złożą oświadczenie - załącznik nr 2 7) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robot. warunek: - złożą oświadczenie - załącznik nr 1 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą *spełnia - nie spełnia*, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale II pkt III niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Wypełniony kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 Dokumenty potwierdzające że oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dokumenty potwierdzające że oferent posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Uprawnienia budowlane kierowników w zakresie robót drogowych i elektrycznych 8. Kserokopie aktualnych zaświadczeń wydanych kierownikom robot przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa stosowną do miejsca zamieszkania. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 1 droga o nawierzchni z kostki brukowej betonowej długości min. 300 m oraz minimum 1 linia oświetleniowa o długości min. 150 m), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 10. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia na załączniku nr 4. Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić część robót podwykonawców, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania nazwy podwykonawcy, rodzaju powierzonej części zamówienia, oraz podania wartości powierzony części zamówienia oraz zobowiązany jest załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez Wykonawców części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonanych przez siebie i zleconych - (jeżeli dotyczy) Dokumenty potwierdzające że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 11. Polisa , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin.pl (BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Garwolin - pok. 24, ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Garwolin - Sekretariat, ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.