To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-26
Rzeszów: Remont fundamentów w budynku nr 1 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl
Numer ogłoszenia: 155595 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132209 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont fundamentów w budynku nr 1 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi remont fundamentów w budynku nr 1 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: Przedmiotowy budynek objęty remontem znajduje się na terenie zamkniętym MON zabudowanym i urządzonym. Położenie istniejącego budynku na działce nr 1238, obr. Przemyśl 186201_1.0205. Teren jest własnością Skarbu państwa w zarządzie RZI Lublin. Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych i nieużytkowym poddaszu wykonany w tradycji w roku 1898. Dach wielospadowy pokryty blachą płaską. Obiekt o zabudowie rozczłonkowanej prostej, założony na kształcie litery E. W roku 2011 wyremontowano elewacje ścienne, wymieniono w całym budynku stolarkę okienną na nową PCV. Budynek wpisany do rejestru obiektów zabytkowych. Układ ścian konstrukcyjnych podłużny 2-traktowy. Fundamenty w postaci ławy z kamienia rzecznego i łamanego. Ściany konstrukcyjne - osłonowe i ściana podłużna wewnętrzna z cegły pełnej dawnego typu (7x14x29 cm) o gr. 2c - parter i 1 ? c - piętro na zaprawie wapiennej, ściany działowe grubości 1 c i ? c, nadproża okienne i drzwiowe w postaci sklepienia ceglanego Kleina. Kominy z kanałami dymowymi i wentylacyjnymi murowane z cegły pełnej. Parametry budynku: długość: 55,50 m szerokość: 21,20 m wysokość (od posadzki parteru do kalenicy) : 12,35 m powierzchnia zabudowy: 882,30 m2 kubatura zewnętrzna: 7892,00 m3 Inwentaryzacja elementów konstrukcyjnych budynku wykazała, że ściany konstrukcyjne parteru są lokalnie dołem zawilgocone zaś tynki uszkodzone. Wykonanie przedmiotowych prac remontowych pozwoli na dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów i norm oraz obecnych standardów wykończeniowych w budownictwie. Zabezpieczy warunki do wykonywania pracy administracyjno-biurowej, prowadzenia ogólnych zajęć dydaktycznych i wykładowych w budynku. Wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych metodą iniekcji krystalicznej. Dla zlikwidowania zawilgocenia istniejących ścian budynku od kapilarnego podciągania wody z gruntu oraz docelowego zabezpieczenia ich przed zawilgoceniem, należy wykonać bezpośrednio nad posadzką parteru (ok. 5 cm) skuteczną izolację poziomą przeciwwilgociową murów w postaci przepony wykonanej metodą iniekcji krystalicznej bezciśnieniowej. W tym celu należy wykonać otwory o średnicy 20 mm wiercone w jednej linii pod kątem 15o do 30o. Po wypłukaniu i nawilżeniu otwory wypełnić środkiem iniekcyjnym na bazie cementu portlandzkiego, aktywatora krzemianowego i wody. Otwory po iniekcji zaślepić środkiem iniekcyjnym o gęstszej konsystencji. Blokadę przeciwwilgociową krystaliczną uzyskuje się praktycznie w czasie siedmiu dni. Uszczelniające działanie środka polega na tym, że jeden ze składników mieszaniny - aktywator krzemianowy, penetruje w promieniu około 7-8 cm od środka otworu iniekcyjnego. Roboty wzmacniające powinny być wykonywane zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, ze sztuką budowlaną, pod stałym fachowym nadzorem osoby uprawnionej, z przestrzeganiem stosownych przepisów bhp, zgodnie z planem BIOZ, SST wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10) oraz na Rysunkach technicznych (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: remont fundamentów w budynku nr 1 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LECZ-MUR inż. Henryk Jóźwiak, Ul. Batalionu Zośka 31, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77475,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50980,58
Oferta z najniższą ceną: 31493,97 / Oferta z najwyższą ceną: 129166,61
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.