Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-17
Katowice: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 155599 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581200, 3581332, faks 0-32 3581432, 2518437, 2518473.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych Część nr 1 - Preparaty do dezynfekcji urządzeń okulistycznych Część nr 2 - Preparat do mycia i dezynfekcji urządzeń medycznych Część nr 3 - Preparat do dezynfekcji narzędzi Część nr 4- Preparaty do maszynowej dezynfekcji i maszynowego mycia narzędzi i sprzętu medycznego Część nr 5- Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni Część nr 6- Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni na bazie alkoholu Część nr 7 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni na bazie dwutlenku chloru Część nr 8 - Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni w tabletkach Część nr 9- Preparaty do odkażania rąk i skóry Część nr 10 - Chusteczki dezynfekująco - myjące.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokumenty z wynikami badań przeprowadzonych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH lub akredytowane laboratorium z Unii Europejskiej potwierdzające wymaganą skuteczność biobójczą , czas działania i stężenia zaoferowanych preparatów - w Części 1 poz. 1 i 2 , Części 2 - poz. 1 , Części 3 poz. 1 , Części 4 poz. 1 i 3 Części 5 poz. 1 Części 6 - poz. 1 , Części 7 poz. 1, 2,3, Części 8 poz. 1 Części 9 poz. 1 i 2 , Części 10 poz.1 . Jeżeli Wykonawca w części 2 poz.1, części 7 poz.1,2,3 , części 8 poz. 1 , części 9 poz. 2 zaoferuje preparat wskazany przez Zamawiającego jako typu - dołączenie dokumentów z wynikami badań nie jest wymagane. 2.W zakresie części nr 4 poz. 3 i 4 - opinie firmy PENTAX i STORZ potwierdzające kompatybilność materiałową zaoferowanego preparatu dezynfekcyjnego ze sprzętem endoskopowym 3.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy wymagane jest złożenie oryginału dokumentu lub wyraźnej kserokopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie : a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT b) zmiany danych adresowych stron c) w przypadku braku oferowanego środka ( zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, zmiany opakowania) dopuszcza się zmianę na nowy środek równoważny ,po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie. W razie zaistnienia takiej okoliczności strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego środka strony nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego umowa w tym zakresie ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem tego miesięcznego terminu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul.Ceglana 35 40-952 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul.Ceglana 35 40-952 Katowice - sekretariat pokój 154.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prepararty do dezynfekcji urzadzen okulistycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji urządzeń okulistycznych : 1.Preparat z aldehydem glutarowym,2. Preparat do dezynfekcji gotowy 2% roztwór aldehydu glutarowego , 3. Paskowe testy kontrolne do badania aktywności preparatu - 2% roztworu aldehydu glutarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji urzadzeń medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji urzadzeń medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparat do dezynfekcji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji narzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do maszynowej dezynfekcji i maszynowego mycia narzędzi i sprzetu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do maszynowej dezynfekcji i maszynowego mycia narzędzi i sprzętu medycznego :1.preparat do maszynowej dezynfekcji narzędzi i sprzetu medycznego 2. Preparat do maszynowego mycia narzedzi i sprzetu medycznego , 3. Preparat do dezynfekcji endoskopów giętkich 4. Środek czyszczący do endoskopów giętkich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni, wyrobów medycznych i wyposażenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni na bazie alkoholu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni na bazie alkoholu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni na bazie dwutlenku chloru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni na bazie dwutlenku chloru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni w tabletkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni w tabletkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparaty do odkażania rąk i skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do odkażania rąk i skóry : 1.Preparat do odkazania rąk , 2. Preparat alkoholowy do odkazania skóry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Chusteczki dezynfekująco - myjące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki o właściwościach dezynfekująco-myjących, do dezynfekcji i mycia małych powierzchni, sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 6 pakietach.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKAŻAJĄCYCH
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.