To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Dobrzyniewo Duże: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE
Numer ogłoszenia: 155618 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102378 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot Zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Dobrzyniewo Duże. Zakres zamówienia obejmuje: a) systematyczne opróżnianie i wywóz pojemników na odpady zmieszane, worków na odpady selektywnie zbierane, pojemników na odpady niebezpieczne zgodnie z harmonogramem i częstotliwością wywozu. b) zagospodarowanie odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku gminy Dobrzyniewo Duże. c) selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itp.), odpady opakowaniowe ze szkła, opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne i metale, odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i parków, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki, chemikalia, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlano-remontowe pochodzące z remontów prowadzonych samodzielnie. d) Wyposażenie na czas trwania umowy w sprzęt niezbędny do prowadzenia PSZOK-u na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże (m.i.n. pojemniki i kontenery) jego utrzymanie i obsługa z obsadą personalną - 1 osoba. e) dostarczenie worków na selektywną zbiórkę odpadów w trzech kolorach, w ilości i kolorach odpowiadających ilości wystawionych worków przez właściciela nieruchomości. f) dostarczenie na czas trwania umowy pojemników na selektywną zbiórkę odpadów w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji na potrzeby wyposażenia PSZOK-u oraz odbioru ze specjalnych punktów (aptek, zakładów opieki zdrowotnej i budynków użyteczności publicznej) wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia worki do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Uwaga: Wykonawca na wniosek właściciela/użytkownika nieruchomości dostarczy do gospodarstwa domowego pojemnik na odpady zmieszane. Koszt dzierżawy lub zakupu takiego pojemnika ponosi właściciel/użytkownik nieruchomości. g) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu odbioru odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości w terminie do dnia 30 czerwca 2015 r. Za dostarczenie harmonogramu należy uznać jego pozostawienie w skrzynce pocztowej lub razem z workami na odpady segregowane. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 3. Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia: 1) Wykonawca z związku z realizacją zamówienia jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3b ust. 2 i art. 3c ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r, poz. 645), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r, poz. 676), uchwała Nr XX/233/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017, uchwała Nr XX/234/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017. W przypadku nieosiągnięcia przez Wykonawcę w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne zgodnie z umową. 2) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane przez Wykonawcę w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących w każdym miejscu jeśli będzie to wynikiem jego działania. 4) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania, wydrukowania kalendarza z harmonogramem odbioru odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości w terminie do dnia 30 czerwca 2015r., po wcześniejszym przedstawieniu go Zamawiającemu do akceptacji. Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami przekazanych przez Zamawiającego o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. 5) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w wyznaczonych przez Zamawiającego maksymalnie 2 punktach (aptekach, zakładach opieki zdrowotnej) na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże, pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków oraz opróżniać je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. 6) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w wyznaczonych przez Zamawiającego maksymalnie 8 punktach (budynki użyteczności publicznej) na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże, pojemniki na zużyte baterie oraz opróżniać je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. 7) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 8) Wykonawca nie może mieszać odpadów odebranych z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże z odpadami zebranymi z innej gminy. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela/użytkownika nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - zdjęcie fotograficzne lub nagranie z nieruchomości wykonane kamerą cyfrową lub urządzeniem rejestrującym z uwidocznioną datą wykonania zdjęcia lub filmu oraz protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na zalegalizowanej wadze. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii RIPOK. 12) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia jednego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Pogorzałki 129A, (działka ozn. nr geod. 330 położona na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże) i wyposażenia go na czas trwania umowy w odpowiednie pojemniki i kontenery oraz do monitorowania stanu zapełnienia pojemników i kontenerów aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników i kontenerów. PSZOK będzie czynny co najmniej 1 raz w miesiącu w godzinach 10-16 w sobotę. Wykonawca zobowiązany jest do wywożenia w/w odpadów specjalistycznym sprzętem. Odpady mogą być przechowywane do osiągnięcia minimum logistycznego, tzn. do wypełnienia pojemników i kontenerów, jednak opróżniane nie rzadziej niż raz w miesiącu. 13) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, a w szczególności do: a) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań o jakich mowa w art. 9 n i 9na ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 630), w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami. W przedkładanych Zamawiającemu przez Wykonawcę sprawozdaniach, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawca zobowiązany jest do podania danych o ilości i rodzaju zebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże z podziałem na: papier i tektura (w tym opakowania z papieru i tektury), szkło (w tym opakowania ze szkła), metale (w tym opakowania z metali), tworzywa sztuczne (w tym opakowania z tworzyw sztucznych), opakowania wielomateriałowe (w tym opakowania wielomateriałowe) wraz z ich odpowiednim zagospodarowaniem. b) dostarczenia Zamawiającemu wraz z sprawozdaniami, o których mowa w pkt III.A.3.13) a) w celu weryfikacji danych w nich zawartych: - dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, - informacji, o których mowa w art. 9oa ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), otrzymanych od prowadzących regionalną instalację do przetwarzania odpadów komunalnych oraz instalację przewidzianą do zastępczej obsługi regionu. c) dostarczenia niezbędnych informacji umożliwiających sporządzenie przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. d) przekazywania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy kart przekazania zmieszanych odpadów komunalnych, kart przekazania odpadów selektywnie zebranych i kart przekazania odpadów odebranych w PSZOK-u zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U z 2014r., poz. 1973). Karty przekazania odpadów przedkładane będą w formie kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. e) udostępniania na żądanie Zamawiającemu w celu weryfikacji danych z systemów określonych w § 5 ust.1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122). 14) Wykonawca obowiązany jest w dniu podpisania umowy oraz przez cały czas jej trwania, do spełniania następujących wymagań: a) posiadania zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Dobrzyniewo Duże zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. b) posiadania zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 uprzednio obowiązującej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r., nr 185, poz. 1243) lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). c) posiadania uprawnień w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; d) dysponowania ilością pojemników, pojazdów oraz personelu niezbędną do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami prawa lokalnego oraz wymaganiami Zamawiającego. 15) Przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać a Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty poświadczające spełnianie wymagań opisanych powyższej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania prawdziwości złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, w szczególności poprzez wizję lokalną na terenie bazy magazynowo-transportowej oraz poprzez lustrację pojazdów. Wykonawca przed podpisaniem oraz w trakcie realizacji umowy zapewni, w obecności przedstawiciela Wykonawcy, nieograniczony dostęp do własnej bazy magazynowo-transportowej, w zakresie skontrolowania przestrzegania zapisów umowy. Zamawiający będzie miał prawo sporządzania dokumentacji fotograficznej oraz audiowizualnej z przeprowadzonych czynności kontrolnych. 16) Brak przedłożenia dokumentów, ograniczanie lub odmowa dostępu do bazy magazynowo-transportowej w celu kontroli wymagań określonych w SIWZ i/lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń stanowi podstawę do uznania, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy oraz do zatrzymania wadium. Pozostały zakres zamówienia zawarty jest w punkcie 3 SIWZ pn: OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GOSPODARKI ODPADAMI CZYSTE ŚRODOWISKO SP. Z O. O., STUDZAINKI, UL. SPÓŁDZIELCZA 11, 16-010 WASILKÓW, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 431807,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 402000,00
Oferta z najniższą ceną: 402000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 563598,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.