Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Wrocław: Nadzór geodezyjny dla zadań:
02100 - Budowa połączenia Portu Lotniczego ze Stadionem Piłkarskim w ciągu drogi krajowej nr 94 we Wrocławiu
02130 - Budowa Osi Inkubacji na odcinku od ul. Granicznej do ul. Rakietowej we Wrocławiu
03510 - Rozbudowa ul. B. Krzywoustego na odc. od al. Jana III Sobieskiego do ul. Kiełczowskiej wraz z zagospodarowaniem rynku Psiego Pola we Wrocławiu
03520 - Budowa wału przeciwpowodziowego dla osiedla Kozanów we Wrocławiu
03610 - Wiadukt Starogroblowa
Numer ogłoszenia: 155630 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. , ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór geodezyjny dla zadań: 02100 - Budowa połączenia Portu Lotniczego ze Stadionem Piłkarskim w ciągu drogi krajowej nr 94 we Wrocławiu 02130 - Budowa Osi Inkubacji na odcinku od ul. Granicznej do ul. Rakietowej we Wrocławiu 03510 - Rozbudowa ul. B. Krzywoustego na odc. od al. Jana III Sobieskiego do ul. Kiełczowskiej wraz z zagospodarowaniem rynku Psiego Pola we Wrocławiu 03520 - Budowa wału przeciwpowodziowego dla osiedla Kozanów we Wrocławiu 03610 - Wiadukt Starogroblowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności do wykonania prac polegających na bieżącym nadzorze geodezyjnym obejmującym pomiary kontrolne, konieczne do weryfikacji ilości wykonanych podczas realizacji w/w zadań w zakresie: 1.1. Wyniesienia kontrolnego w terenie punktów głównych trasy (i osi wału) oraz reperów roboczych na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego, znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego. 1.2. Założenia geodezyjnej siatki pomiarowej na ulicach (oraz w obrysie posadowienia wału) objętych zadaniem dla jednej jezdni po 3 pkt. pomiarowe na całej szerokości jezdni (oraz szerokości od podstawy do poziomu korony wału przeciwpowodziowego). Przewiduje się wykonanie przekrojów pomiarowych w odstępie co ok. 100 mb na całej długości przebudowywanego odcinka ulicy (oraz co 50 mb na długości budowanego wału). 1.3. Wykonania wysokościowych pomiarów kontrolnych dla poszczególnych następujących w kolejności wykonania warstw konstrukcji drogi: powierzchnia koryta, warstw konstrukcyjnych: podbudowy z kruszywa i bitumicznej warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej (analogicznie każdej warstwy konstrukcyjnej wału). 1.4. Wykonania pomiarów kontrolnych wysokości krawężników i ścieków, szerokości jezdni (z porównaniem do współrzędnych projektowych) 1.5. Wykonania pomiarów kontrolnych wszystkich sieci uzbrojenia i przyłączy lub innych elementów uzbrojenia podziemnego wskazanych przez Zamawiającego 1.6. Wykonania pomiaru kontrolnego długości krawężników 1.7. Wykonania pomiaru kontrolnego powierzchni jezdni 1.8. Wykonania pomiaru kontrolnego powierzchni chodników i ścieżek rowerowych 1.9. Wykonania pomiaru kontrolnego rzędnych wykonanej konstrukcji 1.10. Wykonania pomiaru kontrolnego usytuowania wykonanej konstrukcji w planie (w odniesieniu do projektu) 1.11. Kontroli punktów wysokościowych (reperów roboczych), kontrola osnowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania przedstawiony został w Części III SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu prac polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe w szczególności dla zadań pn: Remont ulicy Podwale Przebudowa ul. Krupniczej Rozbudowa odcinka jezdni pl. Orląt Lwowskich od ul. Nabycińskiej do ul. Podwale we Wrocławiu
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 słownie jeden tysiąc złotych 00-100 zł 2.Forma wadium; 2.1.wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1.1.pieniądzu, 2.1.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.1.3.gwarancjach bankowych 2.1.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.1.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości t.j. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zmianami, 2.2.w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 2.2.1. nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest Gmina Wrocław pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2.2.2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 2.2.3.kwotę gwarancji, 2.2.4.termin ważności gwarancji, 2.2.5.zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 2.2.5.1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub 2.2.5.2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 2.2.5.3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2.2.6. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, 2.3.postanowienia pkt .2.2. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt .2.1.2. i 2.1.5.; 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium; 3.1.wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Gminy Wrocław: Bank Zachodni WBK SA 1 Oddział we Wrocławiu 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289; 3.2.do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3.3.wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć nie później, niż przed upływem terminu składania ofert w oryginale w: Wydziale Księgowości Gminy Wrocław Dział Likwidatury, Sukiennice 10, pok. 108, Wrocław 50-107 Osoba upoważniona do kontaktu: Kierownik Likwidatury Pani Teresa Dudek telefon 0 71 777 81 77; 3.4.do oferty należy dołączyć kopię gwarancji lub poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 4.Termin wniesienia wadium; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5.Zwrot wadium; Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy PZP. 6. Utrata wadium; 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w sytuacji jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, także w sytuacji jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 6.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki dotyczące powyższych okoliczności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz poda informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami; 1. Geodeta - (co najmniej 2 osoby) niniejsze osoby mają posiadać uprawnienia geodezyjne z zakresu: geodezyjna obsługa inwestycji, o których mowa w art. 43 pkt. 4) ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010, nr 193 , poz. 1287ze zm.) oraz posiadać min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku geodety przy obsłudze geodezyjnej lub nadzorze geodezyjnym w tym dla min. 1 obiektu mostowego;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Stosowne pełnomocnictwo(a)- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze zlożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż biedzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania: 2.1. Zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego; bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy. Zmiany Umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów Umowy do wprowadzonych przepisów. 2.2. Zmiany w zakresie terminów realizacji określonych w Umowie, niezależnych od stron Umowy, 2.3. Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby Wykonawcy rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, poprzez zmianę sposobu jej wykonania, opierając się na zasadach współżycia społecznego, interesów Zamawiającego i Wykonawcy. Przy czym zmiana Umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie usunięcia rażącej straty jaką poniósłby Wykonawca w związku z wykonaniem zamówienia. 2.4. Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania Umowy ze względu na zaistnienie siły wyższej. Zmiana Umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej, wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. 2.5. Pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) Umowy, a zaistniałe po podpisaniu Umowy, w szczególności takie jak: 2.5.1. wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych; 2.5.2. terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe; 2.5.3. rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego; 2.5.4. zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji; 2.5.5. działania sił przyrody, huragany, powodzie, 2.5.6. ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec. 2.6. Zamawiający przewiduje nadto, że w trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mogą ulec zmianom, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: sposobu rozliczenia niniejszej umowy, oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Inwestycje
Sp. z o.o. ul. Ofiar Oswiecimskich 36, 50-059 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 11:30, miejsce: Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o. ul. Ofiar Oswiecimskich 36, 50-059 Wrocław 5 pietro, pokój nr 3- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa aparatury naukowo-badawczej do realizacji projektu pt. First TEAM - "Ultrastabilne lasery impulsowe pokrywające zakres spektralny od bliskiej do dalekiej podczerwieni" - Zadania.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych przy ul. Górniczej we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Usługa okresowego przeglądu, serwisu i konserwacji urządzeń oraz czyszczenia substancji ropopochodnych biomyjni i osadników szlamowych AWAS (2 zadania)
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa access point'ów
- Dostawa wagosuszarek dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina i w lasach miejskich (w podziale na części)
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czeremcha
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego na działce nr 73/1 w miejscowości Trębice Dolne, gm. Paprotnia
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.