To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-25
Siemianowice Śląskie: Zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 155657 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42183 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, peryferyjnych i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia. Opis poszczególnych części zamówienia: 2.1 Część 1: Zakup licencji oprogramowania graficznego- Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji dla poniższych programów: 1. Oprogramowanie graficzne typ 1- 1 szt. 2. Oprogramowanie graficzne typ 2- 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań oprogramowania graficznego stanowi Dodatek nr 5 do SIWZ. 2.2 Część 2: Zakup urządzeń komputerowych oraz oprogramowania- Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń komputerowych oraz oprogramowania, obejmujący: 1. Komputer stacjonarny PC- 22 szt. 2. Monitor typ 1- 8 szt. 3. Monitor typ 2- 3 szt. 4. Oprogramowanie biurowe- 8 szt. 5. Systemy operacyjne- 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań urządzeń komputerowych i oprogramowania stanowi Dodatek nr 6 do SIWZ. 2.3 Część 3: Zakup urządzeń peryferyjnych- Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń peryferyjnych, obejmujący: 1. Drukarka typ 1- 3 szt. 2. Drukarka typ 2- 6 szt. 3. Drukarka typ 3- 1 szt. 4. Drukarka typ 4- 1 szt. 5. Nagrywarka Blu-ray- 3 szt. 6. Czytnik kodu kreskowego- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań urządzeń peryferyjnych stanowi Dodatek nr 7 do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Dodatkach nr 5, 6, 7 do SIWZ należy uznać za minimalne. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do Oferty: a) w odniesieniu do Części 1: Zakup licencji oprogramowania graficznego - Opis oferowanego oprogramowania graficznego stanowiący Dodatek nr 8 do SIWZ (Załącznik nr 5 do Oferty), b) w odniesieniu do Części 2: Zakup urządzeń komputerowych oraz oprogramowania - Opis oferowanych urządzeń komputerowych oraz oprogramowania stanowiący Dodatek nr 9 do SIWZ (Załącznik nr 6 do Oferty), c) w odniesieniu do Części 3: Zakup urządzeń peryferyjnych - Opis oferowanych urządzeń peryferyjnych stanowiący Dodatek nr 10 do SIWZ (Załącznik nr 7 do Oferty), Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania sprzętu lub oprogramowania równoważnego, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do sprzętu lub oprogramowania, którego pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2015 r., poz. 2164.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego. 8. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem sprzętu lub oprogramowania równoważnego. 9. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu lub oprogramowania będzie Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup licencji oprogramowania graficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restor Sp.J. P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz, ul. Dworkowa 2/107a, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4436,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5639,55
Oferta z najniższą ceną: 5178,30 / Oferta z najwyższą ceną: 5879,40
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zakup urządzeń komputerowych oraz oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48460,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47047,50
Oferta z najniższą ceną: 39694,56 / Oferta z najwyższą ceną: 62066,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zakup urządzeń peryferyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ematech Trade Sp. z o.o., ul. Obrzeżna Północna 17, 40-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15025,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14137,62
Oferta z najniższą ceną: 13089,66 / Oferta z najwyższą ceną: 19249,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.