eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 15 01 06 z terenów zamieszkałych Gminy Lubin - zamówienie uzupełniające.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Lubin: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 15 01 06 z terenów zamieszkałych Gminy Lubin - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 155664 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147898 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 15 01 06 z terenów zamieszkałych Gminy Lubin - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych o kodzie odpadu 15 01 06 (zmieszane odpady opakowaniowe) z ok. 4 200 nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Lubin, których właściciele zadeklarowali selektywne zbieranie odpadów komunalnych Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Odbiór i zagospodarowanie ww. odpadów z częstotliwością: - 2 razy w miesiącu lipcu 2015 r., - 2 razy w miesiącu sierpniu 2015 r. zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy b) Wyposażenie nieruchomości, przeznaczonych do obsługi, w worki do selektywnego zbierania zmieszanych odpadów opakowaniowych o kodzie 15 01 06.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych van Gansewinkel Legnica Sp. z o.o., ul. Spokojna 15, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54348,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58695,84

  • Oferta z najniższą ceną: 58695,84 / Oferta z najwyższą ceną: 58695,84

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W dniu 21.05.2014 r. Gmina Lubin zawarła z Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych van Gansewinkel Legnica Sp. z o.o. z siedzibą 59-220 Legnica ul. Spokojna 15 umowę nr 566/FOŚ/2014/U na Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 15 01 06 z terenów zamieszkałych Gminy Lubin. Wykonawca wyłoniony został na podstawie przetargu nieograniczonego zorganizowanego przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zm.). Zgodnie z pkt 6a Specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącej załącznik do ww. umowy w toku ww. postępowania Zamawiający przewidywał możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Możliwość udzielenie zamówień uzupełniających została przewidziana również w pkt II.1.5 ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego: 514 500,00 zł netto, 25% wartości zamówienia podstawowego to kwota: 0,25 x 514 500,00 zł = 128 625,00 zł netto. Wartość udzielonego zamówienia uzupełniającego w wysokości 54 348,00 zł netto stanowi ok 10,56% zamówienia podstawowego. Niniejszego zamówienia udzielono z uwagi na to, że zamówienie podstawowe udzielone zostało do dnia 30.06.2015 r., a nowe postępowanie o udzielenie zamówienia w drodze przetargu nieograniczonego jest w toku (nowe zamówienie obejmować będzie okres od dnia 01.09.2015 r.). Powyższe powodowało brak ciągłości w zakresie realizacji odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych, które to zgodnie z ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.) realizowane jest przez Gminę. Zatem koniecznym było udzielenie zamówienia uzupełniającego na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 15 01 06 z terenów zamieszkałych Gminy Lubin na okres od dnia 01.07.2015 r. do dnia 31.08.2015 r. Niniejsze zamówienie stanowi usługę tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe (jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego) i udzielone zostało dotychczasowemu Wykonawcy usług, wyłonionemu w przetargu nieograniczonym, w którym przewidziano możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie udzielone zostało poniżej przewidywanej maksymalnej wartości zamówień uzupełniających (poniżej 25%) i w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Spełnia więc wszystkie warunki ustawowe dla zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.