eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie i dostawa kart elektronicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Rzeszów: Wykonanie i dostawa kart elektronicznych
Numer ogłoszenia: 155689 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie , ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa kart elektronicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie i dostawa kart elektronicznych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie w ilości 50 000 szt. (pięćdziesiąt tysięcy sztuk) w jednej dostawie zwanych dalej kartą. 2. Charakterystyka fizyczna karty: a. karta bezstykowa w pełni zgodna z normą ISO/IEC 14443 A część 1 - 4; b. wymiary zgodne z normą ISO/IEC 7810 dla kart typu ID-1; c. karta wielowarstwowa zgodna z normą ISO/IEC 14443 A z zewnętrznymi warstwami z poliwęglanu przystosowana do druku laserowego w siedzibie ZTM; d. karta musi być oparta na układzie serii MF3ICDx81 wtopionym w rdzeń karty; e. antena wykonana z drutu miedzianego wtopiona w rdzeniu karty; 3. Komunikacja z kartą: a. częstotliwość pracy karty musi wynosić 13.56MHz; b. protokół transmisji danych zgodny z normą ISO/IEC 14443-4; c. karta musi obsługiwać prędkości transmisji danych: 106 kbps, 212 kbps, 424 kbps, 848 kbps; d. karta musi pracować do 6 cm.; e. komunikacja typu HALF DUPLEX; f. karta musi wspierać komendy zgodne z mormą ISO/IEC 7816-4 takie jak: SELECT FILE, READ BINARY, UPDATE BINARY, READ RECORDS, APPEND RECORD, GET CHALLENGE, INTERNAL AUTHENTICATE, EXTERNAL AUTHENTICATE; g. karta musi wspierać strukturę danych zgodną z normą ISO/IEC 7816-3; 4. Pamięć karty: a. karta musi posiadać 8kB pamięci nieulotnej EEPROM w technologii CMOS; b. system plików musi posiadać możliwość zainstalowania do 28 aplikacji, gdzie każda z aplikacji może obsługiwać do 32 plików; c. pamięć karty musi gwarantować okres przechowywania danych minimum 10lat; d. pamięć karty musi zapewnić minimum 200 000 cykli zapisu; e. pamięć karty musi zapewnić nielimitowaną liczbę cykli odczytu; 5. Zabezpieczenia karty: a. karta musi posiadać niezmienny 7 bajtowy numer identyfikacyjny programowany na etapie produkcji układu chip, zwany dalej UID; b. karta musi wspierać sprzętową kryptografię 56 bitową DES, 128 bitową 3DES, 168 bitową 3DES oraz 128 bitową AES; c. karta musi posiadać certyfikat Common Criteria EAL poziomu 4+; d. karta musi posiadać wbudowany system antykolizji; e. karta musi posiadać wbudowany system generowania 16 bitowej sumy kontrolnej dodawanej na końcu do każdego strumienia danych przed szyfrowaniem danych; f. dostęp do każdej aplikacji musi być zabezpieczony za pomocą unikalnej pary kluczy szyfrujących; 6. Zasilanie karty: a. karta zasilana jest indukcyjnie, nie posiada własnego zasilania; 7. Wytrzymałość karty: a. karta musi gwarantować minimum 10 lat użytkowania w warunkach normalnej eksploatacji; b. wytrzymałość mechaniczna, chemiczna oraz temperaturowa musi być zgodna z normą ISO/IEC 10373 - brak utraty funkcjonalnej, estetycznej. Nie może wystąpić utrata funkcjonalności w zakresie temperaturowym od -20 do 50 st. C.; c. maksymalna wilgotność względna pracy karty 90%; 8. Przygotowanie karty przez Wykonawcę: a. technika druku grafiki w procesie produkcji karty - offsetowa; b. wydruk musi być zabezpieczony przed utratą jakości w taki sposób aby przez okres minimum 10 lat jej użytkowania nie został utracony; c. wydruk musi być w rozdzielczości co najmniej 300 dpi; d. Wykonawca przygotuje oraz przystosuje stronę awersu karty do procesu personalizacji wizualnej, która będzie wykonana w technologii druku laserowego w rozdzielczości 1200 dpi w siedzibie ZTM przez pracowników ZTM. Wykonawca musi przewidzieć miejsce na zdjęcie właściciela karty w formacie maksymalnie 30 mm x 30 mm, miejsce na imię i nazwisko oraz identyfikator UID karty zawierający kod kreskowy z 17 znakowym numerem; e. Wykonawca wykona nadruk numeru identyfikatora UID karty podczas produkcji w technice laserowej. Wydruk musi zawierać kod kreskowy umożliwiający zapis siedemnastoznakowego identyfikatora oraz zapis alfanumeryczny w/w identyfikatora. Wykonawca musi potrafić odczytać identyfikator UID z karty, wydruk alfanumeryczny musi zawsze składać się z 17 znaków, w przypadku identyfikatora składającego się z długości krótszej niż 17 znaków stosujemy uzupełnianie znakami 0 (zero) z lewej strony do uzyskania pełnej długości (np.: 00000648721879675). Kod kreskowy musi zawierać pełną liczbę znaków; 9. Inne postanowienia: a. karta musi być wykonana z materiałów nie zawierających szkodliwych składników chemicznych i być przyjazna dla środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b. karta musi mieć możliwość dodawania nowych aplikacji po procesie produkcji przez ZTM; c. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania minimum 7 wzorów kart według parametrów i wskazówek ZTM, przekazanych Wykonawcy w dniu podpisania umowy. W przedstawionych wzorach nadruku zostaną użyte zabezpieczenia po uzgodnieniu z ZTM. Koszty proponowanych dodatkowych zabezpieczeń kart w druku i w tworzywie będą uwzględnione w cenie oferty; d. karty muszą być zdolne do zadruku laserowego oraz personalizacji na drukarkach laserowych UNICARD IRIS DLC 400 w ZTM; e. Wykonawca zapewni, że dostarczony produkt będzie fabrycznie nowy i nie będzie zawierał śladów użytkowania; f. Wykonawca dostarczy karty w zamkniętych opakowaniach, z których każde będzie zawierać po 500 sztuk; g. Wykonawca zapewni taki typ opakowania, które podczas transportu do siedziby ZTM nie dopuści do uszkodzenia lub pogorszenia jakości oferowanego przedmiotu umowy; h. dostawa odbędzie się środkami i kosztem Wykonawcy na jego ryzyko, w koszt dostawy wliczony musi być rozładunek oraz wniesienie do wskazanych przez ZTM pomieszczeń; i. karty należy wykonać zgodnie z podanymi w SIWZ parametrami, według wskazówek ZTM.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.21.13 - Karty zawierające obwody scalone .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 73.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: - wykonał jedną dostawę kart zbliżeniowych o wartości minimum 120 000 PLN brutto i ilości co najmniej 20 000 szt., Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W związku z określeniem w pkt. III.3.2 ogłoszenia i pkt. 5.1.2. SIWZ minimum zakresu dostaw koniecznych do spełnienia warunku dot. wiedzy i doświadczenia, Wykonawca obowiązany jest podać w wykazie (załącznik nr 3 do SIWZ) tylko informacje o należycie wykonanych lub wykonywanych dostawach spełniających wymagania określone w pkt. III.3.2 ogłoszenia i pkt. 5.1.2. SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu: 1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać- w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Wzór zobowiązania zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.1. SIWZ oraz dokument wymieniony w punkcie 6.1.2. SIWZ albo odpowiadające im określone w punkcie 6.4. SIWZ, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, 2. oświadczenie wymienione w punkcie 6.2.1. SIWZ powinno być złożone jedno w imieniu wszystkich Wykonawców, 3. dokumenty wymienione w punkcie 6.2.2. SIWZ winien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 4. dokument wymieniony w punkcie 10.3.4. SIWZ winien złożyć każdy Wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, III piętro, pokój nr 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 09:45, miejsce: Gmina Miasto Rzeszów- Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, III piętro, pokój nr 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, nie przewiduje także zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.