Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Nowogród Bobrzański: 70/2010 Usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnicy bojowej i placów ćwiczeń ogniowych oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania strzelnicy a także usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 155711 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3276555 w. 681108, 681169, faks 68 3216201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 70/2010 Usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnicy bojowej i placów ćwiczeń ogniowych oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania strzelnicy a także usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest: Zadanie nr 1 usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno-treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych (Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych) w JW 2399 w Świętoszowie oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania strzelnicy zgodnie z rozdziałem VI pkt 7.16 WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno-treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych -Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie, w ramach której WYKONAWCA dokona ich przeglądu, obsługi okresowej i naprawy. Poniżej Strzelnicę Bojową Piechoty oznaczono skrótem SBP a Plac Ćwiczeń Ogniowych skrótem PCO. 2. Z aktualnym stanem obiektów Oferent winien zapoznać się, na co najmniej 14 dni roboczych przed złożeniem oferty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie. ZAKRES USŁUGI 1. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno-techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej urządzeń strzelnicy gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. 2. W przypadku, gdy naprawa podzespołów urządzenia jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona ze względu stopień zużycia wynikający z procesu prawidłowej eksploatacji, WYKONAWCA dokona jego wymiany na nowy, technicznie sprawny. 3. Usługa winna być wykonana na podstawie opracowanej przez WYKONAWCĘ przy udziale UŻYTKOWNIKA Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie uzgodnionej z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie i Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej WLąd oraz zaakceptowanej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia. 4. Prawa do opracowanej Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie WYKONAWCA - Twórca przenosi na ZAMAWIAJĄCEGO na zasadach określonych ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać 3 egzemplarze opracowanej metodyki o której mowa powyżej -2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Szefostwa Służby Uzbrojenia i Elektroniki IWsp SZ. 6. Opracowana metodyka winna być przekazana w formie elektronicznej i pisemnej. 7. Powyższa metodyka powinna uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 7.1. Przegląd stanowiska kierowania strzelaniami: sprawdzenie okablowania wewnętrznego wraz z złączami i przełącznikami; sprawdzenie instalacji odgromowej; sprawdzenie poprawności działania pulpitu sterowniczego oraz drukarki; zaprogramowanie wymaganych warunków strzelań i ćwiczeń zgodnie z aktualnym Programem strzelań z broni strzeleckiej i warunkami technicznymi strzelnicy; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i uszkodzeń; aktualizacja dokumentacji technicznej urządzenia sterującego; testy i próby działania systemu i sprawdzenie poprawności działania w systemie. 7.2. Przegląd elementów wyposażenia schronu celu ruchomego: sprawdzenie stanu mocowań okablowania zewnętrznego i przyłączy szafki rozdzielczej, lokalizacja uszkodzeń kabli przyłączeniowych; sprawdzenie stanu okablowania - stan izolacji zewnętrznej i mocowania; pomiary skuteczności zerowania elementów przewodzących, sprawdzenie stanu przewodów zerujących, lokalizacja uszkodzeń; sprawdzenie połączeń w tablicy połączeniowej; usunięcie ewentualnych niesprawności i usterek. 7.3. Przegląd i naprawa podnośników figur bojowych typu lekkiego PPL-2A - 78 szt.( z tego 49 szt.- SBP; 29 szt. - PCO): ocena stanu zewnętrznego podnośnika - obudowy, złącz zasilających i sygnałowych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych części mechanicznych; demontaż pokrywy podnośnika; ocena stanu elementów mechanicznych - silnik, przekładnia itp., lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; konserwacja elementów mechanicznych (smarowanie); sprawdzenie wewnętrznych połączeń i przystawek sterujących; sprawdzenie sterowania podnośnikiem oraz toru sygnalizacji zwrotnej położenia i trafienia; sprawdzenie działania podnośnika w połączeniu grupowym; naprawa stwierdzonych uszkodzeń; montaż pokrywy podnośnika. 7.4. Przegląd, obsługa, konserwacja i naprawa podnośników figur bojowych typu ciężkiego PPC-81 - 4 szt. (z tego 1szt. - SBP; 3 szt. - PCO): ocena stanu zewnętrznego podnośnika - obudowy, złącz zasilających i sygnałowych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych części mechanicznych; demontaż pokrywy podnośnika; ocena stanu elementów mechanicznych - silnik, przekładnia itp., lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; konserwacja elementów mechanicznych (smarowanie); sprawdzenie wewnętrznych połączeń i przystawek sterujących; sprawdzenie sterowania podnośnikiem oraz toru sygnalizacji zwrotnej położenia i trafienia; sprawdzenie działania podnośnika w połączeniu grupowym; naprawa stwierdzonych uszkodzeń; montaż pokrywy podnośnika. 7.5. Przegląd celu ruchomego (wózka - 2 szt.): Naprawa i konserwacja konstrukcji wózka; naprawa i konserwacja mocowań podnośników; sprawdzenie stanu okablowania - stan izolacji zewnętrznej i mocowań; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i uszkodzeń; sprawdzenie poprawności działania podnośników w systemie. 7.6. Przegląd i ewentualna naprawa zespołu napędowego celu ruchowego (- 2 szt.): oględziny całego zespołu napędowego, lokalizacja uszkodzonych części; sprawdzenie mocowań silnika, przekładni pasowych; sprawdzenie stanu okablowania, lokalizacja uszkodzeń (przetarta, uszkodzona izolacja, luźne przewody); sprawdzenie stanu pasków klinowych i ich naciągu; regulacja naciągu pasków klinowych; pomiary skuteczności zerowania elementów przewodzących, sprawdzenie stanu przewodów zerujących, lokalizacja uszkodzeń; przegląd konstrukcji zespołu napędowego - lokalizacja uszkodzonych części; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i wymiana uszkodzonych elementów zespołu napędowego; kontrola działania. 7.7 . Przegląd i ewentualna naprawa bloku sterującego celu ruchomego (- 2 szt.): kontrola wyglądu zewnętrznego obudowy bloku sterującego, lokalizacja uszkodzeń, śladów wody; sprawdzenie stanu mocowań okablowania zewnętrznego i przyłączy szafki rozdzielczej, lokalizacja uszkodzeń kabli przyłączeniowych, uszkodzone kołki w złączach; kontrola poprawności działania włącznika głównego i przełączników sterujących; kontrola stanu diod sygnalizacyjnych, włączenie zasilania bloku sterującego, sprawdzenie podczas pracy całego napędu, poprawności zadziałania diod sygnalizacyjnych; kontrola stanu złącz śrubowych; oględziny okablowania wewnętrznego, lokalizacja uszkodzeń; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; regulacja parametrów bloku sterującego, regulacja prądu, częstotliwości rozruchu i czasu zatrzymania, sprawdzenie i regulacja prędkości jazdy celu; pomiar skuteczności zerowania obudowy bloku sterującego; sprawdzenie poprawności działania. 7.8. Przegląd zasilaczy podnośników figur bojowych - 48 szt. ( w tym 26 szt. - SBP; 22 szt. - PCO): przegląd, naprawa oraz konserwacja obudowy; sprawdzenie przyłączy i połączeń zewnętrznych zasilacza, lokalizacja uszkodzeń izolacji przewodów; lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; sprawdzenie zabezpieczenia prądowego i gniazda bezpiecznika; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; kontrola przewodu zasilającego; pomiar napięcia wyjściowego. 7.8 Przegląd elementów torowiska (- 2 szt.) oględziny stanu szyn torowiska, mocowań szyn i podkładów torowiska; sprawdzenie stanu i mocowania wyłącznika krańcowego; sprawdzenie stanu i mocowań bariery bezpieczeństwa (zrywki) oraz jej okablowania; sprawdzenie połączeń elektrycznych czujnika torowego ze schronem i barierą bezpieczeństwa; naprawa zdiagnozowanych uszkodzeń w okablowaniu, regulacja czujnika położenia celu. 7.10. Obsługa, naprawa oraz konserwacja urządzenia głośnomówiącego w tym: obsługa, naprawa i konserwacja wzmacniacza akustycznego i mikrofonu; obsługa, naprawa i konserwacja kolumn głośnikowych; obsługa, naprawa i konserwacja okablowania urządzenia; 7.11. Pomiar skuteczności zerowania: dokonanie oględzin instalacji (w tym stanu technicznego kabli); sprawdzenie ciągłości oraz pewności połączeń przewodów ochronnych; pomiar impedancji pętli zwarcia; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; wykonanie pomiarów, opracowanie wyników oraz sporządzenie protokołu. 7.12. Pomiar rezystancji izolacji: dokonanie oględzin instalacji (w tym stanu technicznego kabli). naprawa zdiagnozowanych niesprawności. wykonanie pomiarów, opracowanie wyników oraz sporządzenie protokołu. 7.13. Oznakowanie kabli sterowniczych i zasilających oznakowanie kabli zasilających i sterowniczych w schronach, SD, w skrzynkach przyłączeniowych, w skrzynkach rozdzielczych, przywieszkami informacyjnymi zgodnie z Norma Obronna nr NO -02- A 033. 7.14. Kompleksowe sprawdzenie działania urządzeń, osprzętu sprzętu szkolno treningowego i pulpitu sterowniczo sygnalizacyjnego. Przekazanie do eksploatacji: przeprowadzenie testów sygnalizacji ostrzegawczej dla opcji NOC i DZIEŃ; przeprowadzenie testów świateł rubieżowych - załączanie oraz wyłączanie; przeprowadzenie testów wyposażenia pola tarczowego - podnoszenie i opuszczanie celów - próby sterowania w reżimie ręcznym i automatycznym; sprawdzenie spełnienia warunków strzelań określonych w Programie strzelań z broni strzeleckiej i Uzupełnieniu nr 1 do Programu ; sprawdzenie poprawności transmisji informacji zwrotnej o położeniu figury bojowej i sygnalizacji zwrotnej o położenia celu i trafieniu figury bojowej; przeprowadzenie testów celów ruchomych - sterowanie i sygnalizacja zwrotna trafienia; przeprowadzenie testu systemu dla wybranych ćwiczeń. 7.15. Aktualizacja dokumentacji technicznej dokonanie wpisów o wykonanych czynnościach do dowodów urządzeń, a przypadku ich braku wystawienie duplikatów; dokonanie aktualizacji dokumentacji strzelnicy. 7.16. Szkolenie obsługi z zakresu użytkowania urządzeń Szkolenie obsługi strzelnicy z obsługiwania systemu sterowniczo - sygnalizacyjnego AGAT SZMARAGD oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie strzelnicy; Szkolenie będzie przeprowadzone dla 3 osób, miejsce przeprowadzenia szkolenia - JW 2399 w Świętoszowie. Zadanie nr 2 usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie, w ramach której WYKONAWCA dokona jego przeglądu, obsługi okresowej i naprawy. 2. Z aktualnym stanem urządzenia Oferent winien zapoznać się, na co najmniej 14 dni roboczych przed złożeniem oferty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie. 3. Opracowana metodyka winna zostać wykonana w układzie zgodnym z załącznikiem nr 4. ZAKRES USŁUGI 1. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno-techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej urządzenia gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. 2. W przypadku, gdy naprawa podzespołów urządzenia jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona ze względu stopień zużycia wynikający z procesu prawidłowej eksploatacji, WYKONAWCA dokona jego wymiany na nowy, technicznie sprawny. 3. Usługa winna być wykonana na podstawie opracowanej przez WYKONAWCĘ (przy udziale UŻYTKOWNIKA) Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 uzgodnionej z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie i Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej WLąd oraz zaakceptowanej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia. 4. Prawa do opracowanej Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 WYKONAWCA (Twórca) przenosi na ZAMAWIAJĄCEGO na zasadach określonych ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać 3 egzemplarze opracowanej metodyki o której mowa powyżej (2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Szefostwa Służby Uzbrojenia i Elektroniki IWsp SZ). 6. Opracowana metodyka winna być przekazana w formie elektronicznej i pisemnej. 7. Powyższa metodyka powinna uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 7.1. Weryfikacja stanu technicznego wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego w ilości 20 szt. 7.2. Wymiana modułów radiowych wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego wraz z przeglądem i naprawą elektroniki sterującej wkładki odbiorczej w ilości 20 szt. 7.3. Wymiana anten wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego w ilości 20 szt. 7.4. Wymiana modułu radiowego nadajnika wraz z przeglądem i naprawą elektroniki sterującej nadajnika - 1 szt. 7.5. Wymiana anten nadajnika - 2 szt. 7.6. Wymiana akumulatorów nadajnika - 2 szt. 7.7. Wymiana klawiatury nadajnika - 1 szt. 7.8. Przegląd, obsługa okresową i naprawę podzespołów urządzenia. 7.9. Próby poprawności działania w terenie. 7.10. Kompleksowe sprawdzenie działania urządzenia. Przekazanie do eksploatacji: przeprowadzenie testów poprawności działania urządzenia w terenie. 7.11. Aktualizacja dokumentacji technicznej: dokonanie wpisów o wykonanych czynnościach do dowodów urządzeń, a przypadku ich braku wystawienie duplikatów; dokonanie aktualizacji dokumentacji technicznej urządzenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 3036 66-010 Nowogród Bobrzański Sekcja Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, budynek 735-kancelaria jednostki..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno-treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych (Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych) w JW 2399 w Świętoszowie oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania strzelnicy zgodnie z rozdziałem VI pkt 7.16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa w zakresie serwisowania urządzeń szkolno-treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych -Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie, w ramach której WYKONAWCA dokona ich przeglądu, obsługi okresowej i naprawy. Poniżej Strzelnicę Bojową Piechoty oznaczono skrótem SBP a Plac Ćwiczeń Ogniowych skrótem PCO. 2. Z aktualnym stanem obiektów Oferent winien zapoznać się, na co najmniej 14 dni roboczych przed złożeniem oferty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie. ZAKRES USŁUGI 1. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno-techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej urządzeń strzelnicy gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. 2. W przypadku, gdy naprawa podzespołów urządzenia jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona ze względu stopień zużycia wynikający z procesu prawidłowej eksploatacji, WYKONAWCA dokona jego wymiany na nowy, technicznie sprawny. 3. Usługa winna być wykonana na podstawie opracowanej przez WYKONAWCĘ przy udziale UŻYTKOWNIKA Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie uzgodnionej z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie i Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej WLąd oraz zaakceptowanej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia. 4. Prawa do opracowanej Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie strzelnic garnizonowych Strzelnicy Bojowej Piechoty i Placu Ćwiczeń Ogniowych w JW 2399 w Świętoszowie WYKONAWCA - Twórca przenosi na ZAMAWIAJĄCEGO na zasadach określonych ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać 3 egzemplarze opracowanej metodyki o której mowa powyżej -2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Szefostwa Służby Uzbrojenia i Elektroniki IWsp SZ. 6. Opracowana metodyka winna być przekazana w formie elektronicznej i pisemnej. 7. Powyższa metodyka powinna uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 7.1. Przegląd stanowiska kierowania strzelaniami: sprawdzenie okablowania wewnętrznego wraz z złączami i przełącznikami; sprawdzenie instalacji odgromowej; sprawdzenie poprawności działania pulpitu sterowniczego oraz drukarki; zaprogramowanie wymaganych warunków strzelań i ćwiczeń zgodnie z aktualnym Programem strzelań z broni strzeleckiej i warunkami technicznymi strzelnicy; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i uszkodzeń; aktualizacja dokumentacji technicznej urządzenia sterującego; testy i próby działania systemu i sprawdzenie poprawności działania w systemie. 7.2. Przegląd elementów wyposażenia schronu celu ruchomego: sprawdzenie stanu mocowań okablowania zewnętrznego i przyłączy szafki rozdzielczej, lokalizacja uszkodzeń kabli przyłączeniowych; sprawdzenie stanu okablowania - stan izolacji zewnętrznej i mocowania; pomiary skuteczności zerowania elementów przewodzących, sprawdzenie stanu przewodów zerujących, lokalizacja uszkodzeń; sprawdzenie połączeń w tablicy połączeniowej; usunięcie ewentualnych niesprawności i usterek. 7.3. Przegląd i naprawa podnośników figur bojowych typu lekkiego PPL-2A - 78 szt.( z tego 49 szt.- SBP; 29 szt. - PCO): ocena stanu zewnętrznego podnośnika - obudowy, złącz zasilających i sygnałowych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych części mechanicznych; demontaż pokrywy podnośnika; ocena stanu elementów mechanicznych - silnik, przekładnia itp., lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; konserwacja elementów mechanicznych (smarowanie); sprawdzenie wewnętrznych połączeń i przystawek sterujących; sprawdzenie sterowania podnośnikiem oraz toru sygnalizacji zwrotnej położenia i trafienia; sprawdzenie działania podnośnika w połączeniu grupowym; naprawa stwierdzonych uszkodzeń; montaż pokrywy podnośnika. 7.4. Przegląd, obsługa, konserwacja i naprawa podnośników figur bojowych typu ciężkiego PPC-81 - 4 szt. (z tego 1szt. - SBP; 3 szt. - PCO): ocena stanu zewnętrznego podnośnika - obudowy, złącz zasilających i sygnałowych, lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych części mechanicznych; demontaż pokrywy podnośnika; ocena stanu elementów mechanicznych - silnik, przekładnia itp., lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; konserwacja elementów mechanicznych (smarowanie); sprawdzenie wewnętrznych połączeń i przystawek sterujących; sprawdzenie sterowania podnośnikiem oraz toru sygnalizacji zwrotnej położenia i trafienia; sprawdzenie działania podnośnika w połączeniu grupowym; naprawa stwierdzonych uszkodzeń; montaż pokrywy podnośnika. 7.5. Przegląd celu ruchomego (wózka - 2 szt.): Naprawa i konserwacja konstrukcji wózka; naprawa i konserwacja mocowań podnośników; sprawdzenie stanu okablowania - stan izolacji zewnętrznej i mocowań; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i uszkodzeń; sprawdzenie poprawności działania podnośników w systemie. 7.6. Przegląd i ewentualna naprawa zespołu napędowego celu ruchowego (- 2 szt.): oględziny całego zespołu napędowego, lokalizacja uszkodzonych części; sprawdzenie mocowań silnika, przekładni pasowych; sprawdzenie stanu okablowania, lokalizacja uszkodzeń (przetarta, uszkodzona izolacja, luźne przewody); sprawdzenie stanu pasków klinowych i ich naciągu; regulacja naciągu pasków klinowych; pomiary skuteczności zerowania elementów przewodzących, sprawdzenie stanu przewodów zerujących, lokalizacja uszkodzeń; przegląd konstrukcji zespołu napędowego - lokalizacja uszkodzonych części; naprawa zdiagnozowanych niesprawności i wymiana uszkodzonych elementów zespołu napędowego; kontrola działania. 7.7 . Przegląd i ewentualna naprawa bloku sterującego celu ruchomego (- 2 szt.): kontrola wyglądu zewnętrznego obudowy bloku sterującego, lokalizacja uszkodzeń, śladów wody; sprawdzenie stanu mocowań okablowania zewnętrznego i przyłączy szafki rozdzielczej, lokalizacja uszkodzeń kabli przyłączeniowych, uszkodzone kołki w złączach; kontrola poprawności działania włącznika głównego i przełączników sterujących; kontrola stanu diod sygnalizacyjnych, włączenie zasilania bloku sterującego, sprawdzenie podczas pracy całego napędu, poprawności zadziałania diod sygnalizacyjnych; kontrola stanu złącz śrubowych; oględziny okablowania wewnętrznego, lokalizacja uszkodzeń; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; regulacja parametrów bloku sterującego, regulacja prądu, częstotliwości rozruchu i czasu zatrzymania, sprawdzenie i regulacja prędkości jazdy celu; pomiar skuteczności zerowania obudowy bloku sterującego; sprawdzenie poprawności działania. 7.8. Przegląd zasilaczy podnośników figur bojowych - 48 szt. ( w tym 26 szt. - SBP; 22 szt. - PCO): przegląd, naprawa oraz konserwacja obudowy; sprawdzenie przyłączy i połączeń zewnętrznych zasilacza, lokalizacja uszkodzeń izolacji przewodów; lokalizacja uszkodzeń mechanicznych, śladów wody, luźnych przewodów; sprawdzenie zabezpieczenia prądowego i gniazda bezpiecznika; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; kontrola przewodu zasilającego; pomiar napięcia wyjściowego. 7.8 Przegląd elementów torowiska (- 2 szt.) oględziny stanu szyn torowiska, mocowań szyn i podkładów torowiska; sprawdzenie stanu i mocowania wyłącznika krańcowego; sprawdzenie stanu i mocowań bariery bezpieczeństwa (zrywki) oraz jej okablowania; sprawdzenie połączeń elektrycznych czujnika torowego ze schronem i barierą bezpieczeństwa; naprawa zdiagnozowanych uszkodzeń w okablowaniu, regulacja czujnika położenia celu. 7.10. Obsługa, naprawa oraz konserwacja urządzenia głośnomówiącego w tym: obsługa, naprawa i konserwacja wzmacniacza akustycznego i mikrofonu; obsługa, naprawa i konserwacja kolumn głośnikowych; obsługa, naprawa i konserwacja okablowania urządzenia; 7.11. Pomiar skuteczności zerowania: dokonanie oględzin instalacji (w tym stanu technicznego kabli); sprawdzenie ciągłości oraz pewności połączeń przewodów ochronnych; pomiar impedancji pętli zwarcia; naprawa zdiagnozowanych niesprawności; wykonanie pomiarów, opracowanie wyników oraz sporządzenie protokołu. 7.12. Pomiar rezystancji izolacji: dokonanie oględzin instalacji (w tym stanu technicznego kabli). naprawa zdiagnozowanych niesprawności. wykonanie pomiarów, opracowanie wyników oraz sporządzenie protokołu. 7.13. Oznakowanie kabli sterowniczych i zasilających oznakowanie kabli zasilających i sterowniczych w schronach, SD, w skrzynkach przyłączeniowych, w skrzynkach rozdzielczych, przywieszkami informacyjnymi zgodnie z Norma Obronna nr NO -02- A 033. 7.14. Kompleksowe sprawdzenie działania urządzeń, osprzętu sprzętu szkolno treningowego i pulpitu sterowniczo sygnalizacyjnego. Przekazanie do eksploatacji: przeprowadzenie testów sygnalizacji ostrzegawczej dla opcji NOC i DZIEŃ; przeprowadzenie testów świateł rubieżowych - załączanie oraz wyłączanie; przeprowadzenie testów wyposażenia pola tarczowego - podnoszenie i opuszczanie celów - próby sterowania w reżimie ręcznym i automatycznym; sprawdzenie spełnienia warunków strzelań określonych w Programie strzelań z broni strzeleckiej i Uzupełnieniu nr 1 do Programu ; sprawdzenie poprawności transmisji informacji zwrotnej o położeniu figury bojowej i sygnalizacji zwrotnej o położenia celu i trafieniu figury bojowej; przeprowadzenie testów celów ruchomych - sterowanie i sygnalizacja zwrotna trafienia; przeprowadzenie testu systemu dla wybranych ćwiczeń. 7.15. Aktualizacja dokumentacji technicznej dokonanie wpisów o wykonanych czynnościach do dowodów urządzeń, a przypadku ich braku wystawienie duplikatów; dokonanie aktualizacji dokumentacji strzelnicy. 7.16. Szkolenie obsługi z zakresu użytkowania urządzeń Szkolenie obsługi strzelnicy z obsługiwania systemu sterowniczo - sygnalizacyjnego AGAT SZMARAGD oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie strzelnicy; Szkolenie będzie przeprowadzone dla 3 osób, miejsce przeprowadzenia szkolenia - JW 2399 w Świętoszowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANIA OGÓLNE 1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa w zakresie serwisowania urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 w JW 2399 w Świętoszowie, w ramach której WYKONAWCA dokona jego przeglądu, obsługi okresowej i naprawy. 2. Z aktualnym stanem urządzenia Oferent winien zapoznać się, na co najmniej 14 dni roboczych przed złożeniem oferty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie. 3. Opracowana metodyka winna zostać wykonana w układzie zgodnym z załącznikiem nr 4. ZAKRES USŁUGI 1. Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno-techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej urządzenia gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. 2. W przypadku, gdy naprawa podzespołów urządzenia jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona ze względu stopień zużycia wynikający z procesu prawidłowej eksploatacji, WYKONAWCA dokona jego wymiany na nowy, technicznie sprawny. 3. Usługa winna być wykonana na podstawie opracowanej przez WYKONAWCĘ (przy udziale UŻYTKOWNIKA) Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 uzgodnionej z Dowódcą JW 2399 w Świętoszowie i Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej WLąd oraz zaakceptowanej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia. 4. Prawa do opracowanej Metodyki przeglądu, obsługi okresowej i naprawy urządzenia do bezprzewodowego sterowania polem tarczowym typu WSB-03 WYKONAWCA (Twórca) przenosi na ZAMAWIAJĄCEGO na zasadach określonych ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać 3 egzemplarze opracowanej metodyki o której mowa powyżej (2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Szefostwa Służby Uzbrojenia i Elektroniki IWsp SZ). 6. Opracowana metodyka winna być przekazana w formie elektronicznej i pisemnej. 7. Powyższa metodyka powinna uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 7.1. Weryfikacja stanu technicznego wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego w ilości 20 szt. 7.2. Wymiana modułów radiowych wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego wraz z przeglądem i naprawą elektroniki sterującej wkładki odbiorczej w ilości 20 szt. 7.3. Wymiana anten wkładek odbiorczych do urządzenia wykonawczego w ilości 20 szt. 7.4. Wymiana modułu radiowego nadajnika wraz z przeglądem i naprawą elektroniki sterującej nadajnika - 1 szt. 7.5. Wymiana anten nadajnika - 2 szt. 7.6. Wymiana akumulatorów nadajnika - 2 szt. 7.7. Wymiana klawiatury nadajnika - 1 szt. 7.8. Przegląd, obsługa okresową i naprawę podzespołów urządzenia. 7.9. Próby poprawności działania w terenie. 7.10. Kompleksowe sprawdzenie działania urządzenia. Przekazanie do eksploatacji: przeprowadzenie testów poprawności działania urządzenia w terenie. 7.11. Aktualizacja dokumentacji technicznej: dokonanie wpisów o wykonanych czynnościach do dowodów urządzeń, a przypadku ich braku wystawienie duplikatów; dokonanie aktualizacji dokumentacji technicznej urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański w roku 2025
- REMONT UL. MŁYŃSKIEJ W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
więcej: przetargi NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.