Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Dębica: ZAKUP PALIW SAMOCHODOWYCH tj. Benzyna Pb 95, oraz OLEJ NAPĘDOWY lato/zima NA STACJI PALIW PRZEZ KOMENDĘ POWIATOWĄ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W DĘBICY
Numer ogłoszenia: 155715 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy, ul. Poddęby 6A, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 681-28-55, fax 0-14 681-28-55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.straz-debica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: wwww.straz-debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PALIW SAMOCHODOWYCH tj. Benzyna Pb 95, oraz OLEJ NAPĘDOWY lato/zima NA STACJI PALIW PRZEZ KOMENDĘ POWIATOWĄ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W DĘBICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup paliw samochodowych przez okres 24 miesięcy: benzyny Pb95, ON lato/zima , do samochodów służbowych należących do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy, na stacji paliw Wykonawcy , znajdującej się nie dalej niż 5 km (odległość liczona najkrótszą droga dojazdu) od siedziby Zamawiającego przy ul. Poddęby 6a, jak również Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2 znajdującej się przy Kwiatkowskiego. Komenda Powiatowa przewiduje zakupić przez okres związania umową maksymalnie: 1/ Olej napędowy - 24 tyś. l 2/ Benzyna Pb95 - 12 tyś. l.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1.ustawy ,tj., którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Posiadają stację paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego przy ul. Poddęby 6a jak również Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2 znajdującej się przy ul. Kwiatkowskiego, stacja paliw musi czynna 24h na dobę 365 dni w roku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3koncesja, zezwolenie lub licencja, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresieobjętym zamówieniem publicznym ,dokument aktualny - zakres uprawnień odpowiada niniejszemu zamówieniu - oryginał lub kserokopia wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone za zgodność z oryginałem 4 informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej - kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz-debica.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komeda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dębicy Adres: 39-200 Dębica ul. Poddęby 6a Telefon: (014) 6812855 fax.(0-14) 6832622.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Styrazy Pożarnej w Dębicy 39-200 Dębica ul. Poddęby 6a -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- WENFLONY W PAKIECIE II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Świadczenie usług sprzętem do konserwacji dróg powiatowych w 2025 r.
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. I - II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ORAZ SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. III DLA PRAC. SEROL. TRANS. Z BANKIEM KRWI W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W D-CY
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. " Przebudowa - budowa, rozbudowa ulic na osiedlu za nadleśnictwem" (2)
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa - budowa, rozbudowa ulicy Partyzantów w Dębicy" (2)
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby działalności Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pielgrzymce
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
- Zakup paliw płynnych i innych paliw, produktów i usług związanych z obsługą pojazdów służbowych w obrocie bezgotówkowym w systemie elektronicznych kart flotowych dla UMWM.
- Zakupy paliw na potrzeby własne Zamawiającego.
- Bezgotówkowy zakup na terenie Polski paliw płynnych, tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej Pb 95, oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych USK w Opolu.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.