Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Hrubieszów: Remont chodnika w m. Wojsławice w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Wojsławice - Teratyn od km 28+721 ÷ 29+ 071 długości 0,350 km.
Numer ogłoszenia: 155727 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Wojsławice w ciągu drogi wojewódzkiej nr 846 Małochwiej Duży - Wojsławice - Teratyn od km 28+721 ÷ 29+ 071 długości 0,350 km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty pomiarowe, 2) Rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm, 3) Rozebranie obrzeży trawnikowych 6x20 cm, 35x35x5 cm, 4) Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 5) Transport materiałów rozbiórkowych na odległość do 0,5 km, 6) Wykonanie warstwy odsączającej, 7) Profilowanie i zagęszczenie podłoża, 8) Wykonanie podbudowy, 9) Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm, 10) Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm, 11) Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm, 12) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm, 13) Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm, 14) Wypełnienie szczelin masą mineralno-asfaltową pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią jezdni. Wartość zamówienia: 116 929,27 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.60 - Drogi piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium na powyższe zamówienie..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. a) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej z załączonym życiorysem zawodowym oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. b) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi ponjiżej: 1. Zagęszczarka mechaniczna 2 2. Piła do cięcia kostki 1 3. Samochody ciężarowe i dostawcze 3 4. Koparko - ładowarka - spycharka 1 5. Samochód do przewozu betonu 1 6. Piła do cięcia asfaltu 1 UWAGA: Wykonawca powinien wykazać, że wskazany sprzęt zapewni kompleksowe wykonanie w terminie umownym robót w ilości 100% projektowanego zakresu. Na tę okoliczność wykonawca przedłoży w ofercie wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Wykaz potencjału kadrowego przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych kierownika budowy branży drogowej, jego życiorysem zawodowym, oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 6) Wykaz potencjału technicznego w minimalnych ilościach wskazanych w SIWZ 7) Wstępny harmonogram robót uwzględniający wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ubezpieczenie musi obejmować cały okres podczas prowadzenia robót. 9) Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów w cenie 20,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Zakup samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem pługopiaskarki na potrzeby zimowego i letniego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- "Remont pomieszczeń budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Hrubieszowie w celu podniesienia gotowości operacyjno-bojowej jednostki."
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 1. ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 401 W M. ŻŁOBIZNA. 2. PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ŻŁOBIŹNIE O DŁUGOŚCI OKOŁO 1500 M, DZ. NR EWID. 368/8
- Odnowa infrastruktury publicznego transportu zbiorowego - budowa i modernizacja platform przystankowych
- Budowa cmentarza komunalnego w Sadkowie - Etap I
- Budowa ujęcia wody i SUW oraz sieci wodociągowej o długości 120 m w miejscowości Kalwaria Pacławska - Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa zjeżdżalni wodnej przy jeziorze Borówno oraz utwardzenie terenu przy Szkole w Zakrzewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.