eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówWyposażenie pomieszczeń internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie, 77-100 Bytów, ul. Sikorskiego 35

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-01

Bytów: Wyposażenie pomieszczeń internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie, 77-100 Bytów, ul. Sikorskiego 35
Numer ogłoszenia: 155737 - 2007; data zamieszczenia: 01.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Sikorskiego 35, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8223006, fax 059 8223006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspbytow.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pomieszczeń internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie, 77-100 Bytów, ul. Sikorskiego 35.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - meble: 1. Łóżko piętrowe z materacem - szt. 22 ( CPV: 36100000-2 ): 2. Wersalka rozkładana z pojemnikiem na pościel - szt.1 ( CPV: 36133110-6 ) 3. Tapczan 1-osobowy - szt. 4 (CPV: 36133110-6) 4. Krzesło świetlicowe - szt. 76 (CPV: 36111410-9) 5. Krzesło świetlicowe tapicerowane - szt. 3 (CPV: 36111420-2) 6. Krzesło do stolika komputerowego - szt.2 7. Szafka nocna - szt. 49 (CPV: 36133123-0) 8. Stół świetlicowy - szt. 21 (CPV: 36133120-2) 9. Szafa ubraniowa - szt. 14 (CPV: 36131400-2) 10.Stolik audiowizualny - szt. 1 (CPV: 36151000-4) 11. Stolik (biurko) pod komputer - szt. 2 (CVP: 36121410-2) 12. Komplet szaf o długości 4,60 mb z atestem PZH (CPV: 36131400-2) 13.żaluzje pionowe na okna - szt. 12 (CPV: 17215410-9) Część II zamówienia - pościel: 1. Kołdra - szt. 49 (CPV: 17210000-7) 2. Poduszka - szt. 49 (CPV: 17216120-6) 3. Komplet pościeli - szt. 98 (CPV: 17200000-4) 4. Prześcieradło z frotty - szt. 96 5. Prześcieradło bawełniane - szt. 2 (CPV: 17131000-9) 6. Koc akrylowy - szt. 49 (CPV: 17211100-5) Cześć III zamówienia - sprzęt elektryczny, AGD i elektroniczny: 1. Czajnik elektryczny - szt. 10 (CPV: 29721100-0) 2. Lampka nocna - szt. 49 (CPV: 31500000-1) 3. Kuchenka mikrofalowa - szt. 1 (CPV: 29711361-4) 4. Lodówka 1-dzwiowa (CPV: 29711110-0) 5. Lodówka 1-drzwiowa (CPV: 29711110-0) 6. odtwarzacz DVD z VHS - szt. 3 (CPV: 32300000-6) 7. Radiomagnetofon - szt. 10 (CPV: 32300000-6) 8. Telewizor LCD - szt. 7 (CPV: 32300000-6) 9. Telewizor LCD - sztuk 1 (CPV: 32300000-6) Część IV zamówienia - sprzęt sportowy: 1 Piłka nożna - szt. 5 (CPV: 36410000-8) 2. Piłka siatkowa - szt. 5 (CPV: 36410000-8) 3. Piłka koszykowa - szt. 3 (CPV: 36410000-8) 4. Siatka do siatkówki - sztuk 1 (CPV: 36410000-8) Część V zamówienia - sprzęt komputerowy: 1.Oprogramowanie (CPV: 30240000-3) - Microsoft Office Basic 2003 PL CD OEM - szt. 2 - Microsoft Office Small Busines Edition 2003 PL CD OEM - szt. 2 2 Komputer - sztuk 4 (CPV: 30231100-8) 3. Monitor LCD 17: LG 1718S lub równoważny - szt. 4 (CPV: 30231250-4) 4.Zasilacz awaryjny: BACK UPS APC 350 lub równoważny - szt. 4 (CPV: 30232000-4) 5.Drukarka laserowa: HP 1020 lub inna równoważna - szt. 2 (CPV: 30233231-9) 6.Projektor multimedialny - szt. 1 ( CPV: 323222000-6) 7.Program komputerowy edukacyjny Auto CAM (CPV: 30249300-9) - zestaw CAM-EDUKACJA: pakiet edukacyjny do nauki technik komputerowego wspomagania projektowania CAM, wersja wielostanowiskowa 8. Urządzenie wielofunkcyjne : kopiarka cyfrowa + drukarka + skaner (CPV: 30120000-6) 9. Urządzenie wielofunkcyjne: kserokopiarka cyfrowa + drukarka + skaner + fax (CPV: 30120000-6)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.13.31.23-0, 36.13.31.10-6, 36.13.14.00-2, 17.21.00.00-7, 30.12.00.00-6, 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3, 17.20.00.00-4, 36.41.00.00-8, 32.30.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, kórzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, i : a) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, przy dodatkowym oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ a) w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną oświadczenie określone przepisami art.22 ust.1 ustawy musi zostać złożone przez każdego z wykonawców 2) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert 3) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania deczyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie d) nie skazano jego prawomocnie za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. III.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, wykonanym przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspbytow.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, 77-100 Bytów, ul. Sikorskiego 35, Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych, 77-100 Bytów, ul. Sikorskiego 35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łóżko piętrowe z materacem - szt. 22 ( CPV: 36100000-2 ): 2. Wersalka rozkładana z pojemnikiem na pościel - szt.1 ( CPV: 36133110-6 ) 3. Tapczan 1-osobowy - szt. 4 (CPV: 36133110-6) 4. Krzesło świetlicowe - szt. 76 (CPV: 36111410-9) 5. Krzesło świetlicowe tapicerowane - szt. 3 (CPV: 36111420-2) 6. Krzesło do stolika komputerowego - szt.2 7. Szafka nocna - szt. 49 (CPV: 36133123-0) 8. Stół świetlicowy - szt. 21 (CPV: 36133120-2) 9. Szafa ubraniowa - szt. 14 (CVP: 36131400-2) 10.Stolik audiowizualny - szt. 1 (CVP: 36151000-4) 11. Stolik (biurko) pod komputer - szt. 2 CVP: 36121410-2) 12. Komplet szaf o długości 4,60 mb z atestem PZH : (CVP: 36131400-2) 13.żaluzje pionowe na okna - szt. 12 CPV: 17215410-9).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.13.31.10-6, 36.13.31.10-6, 36.11.14.10-9, 36.11.14.20-2, 36.13.31.23-0, 36.13.31.20-2, 36.13.14.00-2, 36.15.10.00-4, 36.12.14.10-2, 36.13.14.00-2, 17.21.54.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: POŚCIEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kołdra - szt. 49 (CPV: 17210000-7) 2. Poduszka - szt. 49 (CPV: 17216120-6) 3. Komplet pościeli - szt. 98 (CPV: 17200000-4) 4. Prześcieradło z frotty - szt. 96 5. Prześcieradło bawełniane - szt. 2 (CPV: 17131000-9) 6. Koc akrylowy - szt. 49 (CPV: 17211100-5).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.11.00.00-7, 17.21.61.20-6, 17.20.00.00-4, 17.13.10.00-9, 17.21.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĘT ELEKTRYCZNY, AGD I ELEKTRONICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czajnik elektryczny - szt. 10 (CPV: 29721100-0) 2. Lampka nocna - szt. 49 (CPV: 31500000-1) 3. Kuchenka mikrofalowa - szt. 1 CPV: 29711361-4) 4. Lodówka 1-dzwiowa (CPV: 29711110-0) 5. Lodówka 1-drzwiowa (CPV: 29711110-0) 6. odtwarzacz DVD z VHS - szt. 3 (CPV: 32300000-6) 7. Radiomagnetofon - szt. 10 (CPV: 32300000-6) 8. Telewizor LCD - szt. 7 (CPV: 32300000-6) 9. Telewizor LCD - sztuk 1 (CPV: 32300000-6).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 29.72.11.00-0, 31.50.00.00-1, 29.71.13.61-4, 29.71.11.10-0, 32.30.00.00-6, 29.71.11.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT SPORTOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Piłka nożna - szt. 5 (CVP: 36410000-8) 2. Piłka siatkowa - szt. 5 (CVP: 36410000-8) 3. Piłka koszykowa - szt. 3 (CVP: 36410000-8) 4. Siatka do siatkówki - sztuk 1 (CVP: 36410000-8).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.41.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Oprogramowanie (CPV: 30240000-3) - Microsoft Office Basic 2003 PL CD OEM - szt. 2 - Microsoft Office Small Busines Edition 2003 PL CD OEM - szt. 2 2 Komputer - sztuk 4 (CPV: 30231100-8) 3. Monitor LCD 17: LG 1718S lub równoważny - szt. 4 (CPV: 30231250-4) 4.Zasilacz awaryjny: BACK UPS APC 350 lub równoważny - szt. 4 (CPV: 30232000-4) 5.Drukarka laserowa: HP 1020 lub inna równoważna - szt. 2 (CPV: 30233231-9) 6.Projektor multimedialny - szt. 1 ( CPV: 32322200-6) 7.Program komputerowy edukacyjny Auto CAM (CPV: 30249300-9) - zestaw CAM-EDUKACJA: pakiet edukacyjny do nauki technik komputerowego wspomagania projektowania CAM, wersja wielostanowiskowa 8. Urządzenie wielofunkcyjne : kopiarka cyfrowa + drukarka + skaner (CPV: 30120000-6) 9. Urządzenie wielofunkcyjne: kserokopiarka cyfrowa + drukarka + skaner + fax (CPV: 30120000-6).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.32.31-9, 30.24.93.00-9, 32.32.22.00-6, 30.24.93.00-9, 30.12.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.