eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Opole Lubelskie: 5/2012
Numer ogłoszenia: 155748 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Opolu Lubelskim , ul. Owocowa 7, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 827 69 00, faks 81 827 69 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl , www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 5/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie, rozładunek agregatu prądotwórczego z wyposażeniem (układ wydechowy i wentylacyjny), wprowadzenie do istniejącego pomieszczenia oraz jego instalacja w Zakładzie Karnym w Opolu Lubelskim wraz z niezbędnymi pracami montażowymi i elektroinstalacyjnymi. 2. Agregat musi być przystosowany do pracy ciągłej jak i awaryjnej po zaniku zasilania podstawowego. 2.1. Agregat musi być w wersji: z układem podgrzewania bloku silnika, bez obudowy , z rozruchem automatycznym, z układem SZR (Samoczynnego Załączania Rezerwy). 2.2 Podstawowe wymagania techniczne zespołu prądotwórczego: 2.2.1 Parametry techniczne agregatu moc ciągła - od 200 do 220 kW napięcie - 400 V częstotliwość znamionowa - 50 Hz stabilność napięcia - od 0,5 do 1 % tolerancja częstotliwości - 0,25 % zużycie paliwa przy 100% obciążeniu (olej napędowy) - < 60 dm3/h stopień ochrony - IP 21/23 pojemność zbiornika - min 500 dm3 2.2.2 Panel sterowania (wersja automatyczna) z określeniem napięcie prąd częstotliwość ilość motogodzin napięcie akumulatora poziom paliwa zużycie paliwa ciśnienie oleju temperatura cieczy chłodzącej 2.2.3 Wymiary i opis budynku pomieszczenie: wysokość/szerokość/długość - 3600/3600/6200 drzwi wejściowe do pomieszczenia o wymiarach: 2480/2280/- ława fundamentowa: -/2000/4300 budynek posiada wykonany otwór w ścianie do dopływu powietrza o wymiarach: 1490/900 budynek posiada wykonany otwór w ścianie do odprowadzania spalin o średnicy 150 3. Zakres prac dodatkowych : Pierwsze uruchomienie zespołu prądotwórczego oraz przeprowadzenie udokumentowanego szkolenia dla 10 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.11.00 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym 31.23.00.00 - Części aparatury do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne wymagane jest wniesienie wadium. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie: 5 000, 00 PLN Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w formie przelewu na konto NBP Oddział w Lublinie, nr rachunku: 06 1010 1339 0003 1613 9120 0000. Pojęcie wniesienia wadium należy rozumieć jako fakt wpłynięcia ww. sumy na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania polecenia przelewu. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 2. Wadium wpłacane na konto zamawiającego powinno mieć adnotację: Wadium - nr sprawy 5.2012. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formach innych niż pieniężna Wykonawca deponuje w kasie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający zdeponowanie wadium w kasie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim. Powyższy dokument należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawcy będą odbierali osobiście w kasie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta w trakcie trwania procedury począwszy od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą - 30 dni) powinna być przez cały okres zabezpieczona wadium. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2010.113.759 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wybór ofert, odbędzie się w oparciu o następujące kryterium: 1) nazwa kryterium: CENA (najniższa wartość brutto za całość zamówienia lub gdy zamawiający podzielił na części zamówienie najmniejsza wartość brutto za poszczególną część zamówienia ), 2) waga kryterium: 100%, 3) sposób oceny: minimalizacja. 2. Sposób oceny wg wzoru: najniższa CENA (wartość brutto ) spośród badanych ofert P = ----------------------------------------------------------------------------- x 100 (waga kryterium) CENA (wartość brutto ) z oferty badanej 3. Oferta, która przedstawia najlepszy bilans punktowy - otrzyma największą liczbę punktów, w oparciu o ustalone kryterium: CENA (najniższa wartość brutto), a także odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz nie zostanie odrzucona, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 4. Punkty zostaną obliczone wg wzoru, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 6. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZK w Opolu Lubelskim, ul. Owocowa 7, 24-300 Opole Lubelskie, pok 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 08:30, miejsce: W sekretariacie ZK w Opolu Lubelskim, ul. Owocowa 7, 24-300 Opole Lubelskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.