Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Kraków: Opracowanie systemu informacji dla wspólnych polsko - słowackich wód granicznych na potrzeby Ramowej Dyrektywy Wodnej i opracowanie wytycznych oraz koncepcji bazy danych dla oceny stopnia realizacji programów działań.
Numer ogłoszenia: 155807 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6284106, fax (012) 4232153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie systemu informacji dla wspólnych polsko - słowackich wód granicznych na potrzeby Ramowej Dyrektywy Wodnej i opracowanie wytycznych oraz koncepcji bazy danych dla oceny stopnia realizacji programów działań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie systemu informacji dla wspólnych polsko - słowackich wód granicznych na potrzeby Ramowej Dyrektywy Wodnej i opracowanie wytycznych oraz koncepcji bazy danych dla oceny stopnia realizacji programów działań. Wartość zamówienia brutto: 140 000,00 PLN
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Oryginalny kod CPV: 72.22.20.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.20.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania Oryginalny kod CPV: 72.31.60.00 - Usługi analizy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.60.00 - Usługi analizy danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - załączą do oferty wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch usług w zakresie zaprojektowania relacyjnej bazy danych oraz zaprojektowania architektury portalu i konfiguracji środowiska portalowego do wymiany i publikacji danych stosownie do potrzeb użytkownika - o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, oraz dokumenty (np. listy referencyjne, protokoły odbioru końcowego) wydane przez inwestora prac, potwierdzające należyte wykonanie prac wymienionych w powyższym wykazie, - załączą do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum 4 osoby, z których każda posiada wynikające z jednego kontraktu doświadczenie, w tym: - co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów GIS powiązanych z relacyjnymi bazami danych, których cechą jest przechowywanie zintegrowanych informacji geometrycznych i opisowych, - co najmniej dwie osoby posiadające doświadczenie w zakresie budowania systemów informatycznych oraz doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań portalowych, - co najmniej 1 specjalista w dziedzinie gospodarki wodnej posiadający wykształcenie wyższe techniczne z zakresu inżynierii środowiska oraz posiadający doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo - badawczych lub studialnych związanych z ochroną środowiska lub gospodarką wodną. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy składającego ofertę, potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem. W przypadku spółek handlowych aktualny wyciąg z KRS. W przypadku spółek cywilnych aktualna umowa spółki oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wspólników spółki cywilnej. W przypadku osób fizycznych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego ofertę - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w pkt. 5 a SIWZ, c) wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch usług w zakresie zaprojektowania relacyjnej bazy danych oraz zaprojektowania architektury portalu i konfiguracji środowiska portalowego do wymiany i publikacji danych stosownie do potrzeb użytkownika - o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, d) dokumenty (np. listy referencyjne, protokoły odbioru końcowego) wydane przez inwestora prac, potwierdzające, że wykonane zamówienia, o których mowa w pkt. 5 c SIWZ zostały wykonane należycie - należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej dwóch usług w zakresie zaprojektowania relacyjnej bazy danych oraz zaprojektowania architektury portalu i konfiguracji środowiska portalowego do wymiany i publikacji danych stosownie do potrzeb użytkownika - o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum 4 osoby, z których każda posiada wynikające z jednego kontraktu doświadczenie, w tym: - co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów GIS powiązanych z relacyjnymi bazami danych, których cechą jest przechowywanie zintegrowanych informacji geometrycznych i opisowych, - co najmniej dwie osoby posiadające doświadczenie w zakresie budowania systemów informatycznych oraz doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań portalowych, - co najmniej 1 specjalista w dziedzinie gospodarki wodnej posiadający wykształcenie wyższe techniczne z zakresu inżynierii środowiska oraz posiadający doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo - badawczych lub studialnych związanych z ochroną środowiska lub gospodarką wodną, f) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców oraz oświadczenie, że zobowiązania ich co do oferty i co do wykonania zamówienia są solidarne. Każdy z wykonawców musi załączyć do oferty wszelkie niezbędne dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ. g) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, h) oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.rzgw.gov.pl/zakładka zamówienia publiczne/ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 - pok. 117, w godz. od 8:00 do 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 - Kancelaria pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: mgr inż. Małgorzata Owsiany, tel. (012) 62-84-320, mgr inż. Tomasz Bukowiec, tel. (012) 62-84-221, w sprawach formalnych: mgr Halina Łukaszyk, tel. (012) 62-84-116.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane obejmujące zadanie inwestycyjne pn. "Przebudowa obiektu stanowiącego siedzibę Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie przy ul. Pachońskiego 3 w Krakowie
- Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla ul. Skalica i ul. Wzgórze w ramach zadania program budowy chodników.
- Opracowanie koncepcji przebudowy ul. Wieniawy Długoszowskiego wraz z odwodnieniem, chodnikami oraz oświetleniem na długości około 350 m.
- Przebudowa ul. Chałubińskiego na odcinku od ul. Szybisko do skrzyżowania z ul. Rymanowską - opracowanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Tarnowie przy Al. Solidarności 5 - 9
- Sukcesywna dostawa materiałów ogrodniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie Usługi Utrzymania PUE.
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 i GESUT dla obrębów wiejskich: a) gm. Małomice b) gm. Niegosławice w powiecie żagańskim
- Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 i GESUT dla obrębów wiejskich: a) gm. Wymiarki, b) gm. Iłowa, c) gm. Brzeźnica, d) m.Iłowa rejon ulicy Borowskiej w powiecie żagańskim
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.