Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-26
Krotoszyn: Remont ulicy Aleja Powstańców Wlkp w Kobylinie
Numer ogłoszenia: 155851 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Aleja Powstańców Wlkp w Kobylinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania przetargowego jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego robotę budowlaną branży drogowej polegającą na remoncie ulicy Aleja Powstańców Wlkp w Kobylinie poprzez wykonanie kolektora odprowadzającego wody opadowe z jezdni z układem studni kontrolnych i wpustowych, remont chodnika poprzez ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej typu VIA CASTELLO koloru pastello oraz kostki kamiennej ( typ kostki zaleca konserwator zabytków). Przewidziana do przebudowy droga (Aleja Powstańców Wlkp.) zlokalizowana jest w centralnej części miasta Kobylin zabudowanej budynkami jednorodzinnymi. Ulica przebiega w zwartej zabudowie mieszkalnej. Początek ulicy objętej zakresem przebudowy tworzy skrzyżowanie z ul. Krotoszyńską (granica pasa drogowego drogi krajowej nr 36) a rozwidleniem obejmującym 2 kratki ściekowe z jednej strony ulicy z drugiej strony ulicy wzdłuż budynków mieszkalnych do ulicy Strzeleckiej ( sklep spożywczy) - I etap.Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej ma na celu poprawienie równości nawierzchni jezdni , likwidacji zastoisk wodnych ,nierówności poprzecznych i podłużnych.Przedmiot postępowania obejmuje: remont ulicy Aleja Powstańców Wlkp w Kobylinie tj:I. Roboty przygotowawcze:-rozebranie krawężników betonowych : m-223,00 ,- rozebranie obrzeży trawnikowych: m- 194,30,-rozebranie ścieków z elementów betonowych gr. 15 cm: m -251,00,-rozebranie podbudowy z betonu gr. 15 cm : m2-66,90,-rozebranie chodników z lyt betonowych: m2-291,00,-roboty remontowe -frezowanie nawierzchni: m2-2345,75 , -regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych: szt-8,00,-regulacja pionowa studzienek zaworów wodociągowych i gazowych: szt-10,00,II Odwodnienie korpusu drogowego:- roboty ziemne pod kanalizacje deszczową i przykanaliki : m3-236,80, -studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm: stud. 2,00 ,-studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 315 mm- zamknięcie rurą teleskopową:szt-4,00,-kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm: m-61,00, -kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 200 mm: m-177. III Podbudowy:- koryta wykonane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodnika i zjazdów: m2 950,54,-warstwa mrozoodporna z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa gr. 10 cm -zjazdy: m2- 31,00,-warstwa podbudowy z kruszyw gr, 20 cm- przekopy po kanalizacji: m2-238,00,-warstwa podbudowy z kruszw łamanych gr. 10 cm-dotyczy chodnika: m2-856,30,-wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową : t-55,79,-mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową na zimno: m2-2231,47,IV Nawierzchnie:-nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm: m2-2231,47,V. Elementy ulic: -krawężniki kamienne wystające 15x30 cm bez ław: m-247,70,-obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm :m-177,00,-ława pod krawężniki betonowa :m3 - 16,72,-ława pod obrzeża betonowa: m3- 4,96,-ścieki uliczne z kostki brukowej betonowa szara w dwóch rzędach: m-582,50,-chodniki z płyt betonowych VIA CASTELLO gr. 7 cm : m2-265,50,- chodniki z kostki kamiennej o wysokości 12 cm: m2-34,50,.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 34.95.33.00 - Chodniki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 6.300,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni jako spełnione, jeżeli Wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie , remoncie dróg lub ulic o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego zapisu w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zostanie dokonana na podstawie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SIWZ. tj. co najmniej:a) kierownik budowy branży drogowej/inżynier lub technik budownictwa drogowego posiadający odpowiednie uprawnienia oraz posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 2 budowach z zakresu infrastruktury drogowej w ciągu 5 lat,b) pozostali pracownicy wg potrzeb - min. 8 osób
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający oceni jako spełnione jeżeli Wykonawca wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 PLN. W tym celu przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia(art.26 ust.2b ustawy, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do SIWZ.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.Ponadto dopuszcza się również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy tj: - dopuszcza się zmianę osoby (kierownika budowy) przeznaczonej do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w takim przypadku., Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje, uprawnienia nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu. - dopuszcza się zmianę inspektora nadzoru, - działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót (np. klęski żywiołowe, strajki),- wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią,- wystąpienie nieprzewidzianych robót mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej, Zamawiający dopuszcza przedłużenie tego terminu, o okres niezbędny do realizacji w/w robót,- wystąpienie rozbieżności między dokumentacją projektową, a stanem rzeczywistym w terenie, powodujących konieczność wstrzymania robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy, o ilość dni wstrzymania robót,- zmiany zakresu robót wynikających z wprowadzenia- w rozumieniu Prawa budowlanego- zmiany w dokumentacji projektowej,- konieczność wykonania robót zamiennych lub niewykonanych. Roboty zamienne wyceniane będą przy użyciu cen jednostkowych robót podstawowych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.W przypadku braku w podstawowym kosztorysie ofertowym pozycji, której cenę można przyjąć do wyceny roboty zamiennej to cenę tej roboty należy wyliczyć przy użyciu stawek nie przekraczających średnich stawek z cennika dla robót drogowych za kwartał poprzedzający sporządzenie wyceny. Każda zmiana musi być poprzedzona sporządzeniem protokołu konieczności oraz protokołu z negocjacji, - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku, - z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy w tym w strukturze organizacyjnej (zmiana lokalizacji siedziby , zmiana formy prawnej prowadzenia działalności),- zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy(zmiana osób zarządzających firmą, duża rotacja pracowników).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ulica Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ulica 56 Pułku Piechoty Wlkp 10 , pokój nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2025
- "Transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 16 01 03, 17 09 04, 20 03 07 z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej w Krotoszynie oraz (...)
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Warka
- Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- "Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Minostowice."
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.