Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Legnica: Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych IMN Oddział w Legnicy
Numer ogłoszenia: 15586 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, fax 076 8505501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych IMN Oddział w Legnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości w budynkach biurowych i socjalnych w Instytucie Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy przy ulicy Złotoryjskiej 194 (teren KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi Legnica), oraz w siedzibie Dyrekcji przy ul. Złotoryjskiej 89. Przewidywane godziny pracy między godziną 600 a 1700 od poniedziałku do soboty (włącznie) na terenie IMN przy ul. Złotoryjskiej 194 oraz między godziną 1300 a 1900 od poniedziałku do piątku na terenie IMN przy ulicy Złotoryjskiej 89. Usługi świadczone na rzecz Instytutu Metali Nieżelaznych O/Legnica obejmują w swym zakresie n/w czynności: zamiatanie i mycie ciągów komunikacyjnych; opróżnianie koszów ze śmieci oraz wykładanie ich workami; mycie stolarki drzwiowej, klamek, poręczy i innych dostępnych elementów na korytarzach; przecieranie luster, parapetów okiennych; usuwanie pajęczyn; utrzymywanie w należytym stanie podłóg i ciągów komunikacyjnych w obiektach biurowych i socjalnych przy ul. Złotoryjskiej 194 (profesjonalne środki czystości - zależne od rodzaju powierzchni - posiadające atest PZH (środki Firmy Merido lub równoważne) z uwagi na zanieczyszczenia przemysłowe występujące w związku z lokalizacją w pobliżu hal produkcyjnych) odkurzanie wykładzin, dywanów, tapicerki meblowej; mycie punktów świetlnych (w zależności od potrzeb) - po uprzednim ich zdjęciu przez konserwatora lub pracownika posiadającego do tego uprawnienia; mycie okien; mycie glazury ściennej i lamperii; przecieranie kaloryferów, rur CO; mycie drzwi w pomieszczeniach ; mycie szafek metalowych w szatniach; odkurzanie mebli, telefonów; mycie sprzętu AGD; grabienie liści (otoczenie pawilonu); sprzątanie toalet: mycie i dezynfekcja umywalek oraz armatury sanitarnej, glazury ściennej mycie luster oraz wyposażenia jak np.: dozowniki, suszarki itp.; sprzątanie po ewentualnych remontach oraz malowaniu wykonywanych w pomieszczeniach; uzupełnianie środków higieny (mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe) - środki dostarcza Zamawiający; zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach ruchomości, urządzeń oraz instalacji znajdujących się w budynku; dot.: Złotoryjska 194: gotowanie i wydawanie napojów (mięta, kawa zbożowa) - produkty dostarcza Zamawiający; Wykonawca świadczył będzie usługi przy użyciu własnego sprzętu, materiałów oraz środków chemicznych do utrzymania czystości. Opis powierzchni objętych sprzątaniem stanowią Załączniki 4 i 5 do Specyfikacji. Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga dokonana wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem oraz warunkami wykonywania robót objętych zamówieniem. Informacje dodatkowe: 1.Warunkiem udzielenia zamówienia jest zatrudnienie przez Wykonawcę: przy wykonywaniu usług przy ul. Złotoryjskiej 194 - 4 osób (na 2760 m) osób na stanowisku sprzątaczki w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym przejęcie 1 osoby zatrudnionej obecnie na stanowisku sprzątaczki przez firmę Opiekunek i Usług Porządkowych Kamila S w Lubinie ul. Kopernika 17. Przyjęcie pracownika winno nastąpić na warunkach określonych w art. 231 KP; przy wykonywaniu usługi przy ulicy Złotoryjskiej 89 - 2 (na 640m) osób na stanowisku sprzątaczki. 2.W przypadku konieczności przeprowadzenia zmian personalnych na stanowisku sprzątaczki, Zamawiający zastrzega sobie prawo opiniowania pracownika na to stanowisko. 3.Dopuszcza się możliwość waloryzacji ceny usługi w okresach rocznych. Maksymalny współczynnik waloryzacji ceny nie może przekroczyć wskaźnika wzrostu płacy średniej publikowanego przez GUS, dotyczącego kwartału poprzedzającego waloryzację w stosunku do tego samego roku. Waloryzacja ceny usługi musi wynikać ze wzrostu wynagrodzeń wypłacanych pracownikom. 4.Warunki płatności: płatności w okresach miesięcznych, przelew w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie o stanie zdrowia zezwalającym na pracę na danym stanowisku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległej płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Oświadczenie wykonawcy, iż zobowiązuje się przyjąć co najmniej 1 osobę zatrudnioną obecnie na stanowisku sprzątaczki przez firmę Kamila S w Lubinie. Przyjęcie pracowników winno nastąpić na warunkach określonych w art. 231 KP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.gliwice.pl --> BIP --> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania ,,Remont ulic w mieście"
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.