eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia w ramach trzech zadań inwestycyjnych na terenie JFTC Bydgoszcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia w ramach trzech zadań inwestycyjnych na terenie JFTC Bydgoszcz
Numer ogłoszenia: 155896 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego , ul. Nowowiejska 28a, 02-010 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6874328, faks 22 6874329.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziotp.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia w ramach trzech zadań inwestycyjnych na terenie JFTC Bydgoszcz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia w ramach trzech zadań inwestycyjnych na terenie JFTC Bydgoszcz, obejmujących między innymi: 1. Wykonanie systemu powiadamiania głosowego (DSO) w budynkach nr 2, 3, 4, 5 i 6; 2. Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku nr 6; 3. Wykonanie elektrycznego podgrzewania patio; 4. Montaż dwóch drabin elewacyjnych na dach budynku nr 5; 5. Wykonanie zabudowy meblowej oraz przełożenie drzwi w pomieszczeniu nr 247 w budynku nr 5; 6. Wykonanie elektronicznego pomiaru paliwa w zbiorniku oleju napędowego w budynku nr 9; 7. Montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu w audytorium. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy -Prawo budowlane, Dz. U. nr 207, poz. 2016); 2)wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w wersji polskiej i angielskiej w formie papierowej oraz edytowalnej na CD; 3)opracowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia inspekcji JFAI (Joint Formal Acceptance Inspection); 4)opracowanie rozliczenia inwestycji w rozbiciu na środki trwałe z podziałem na gestorów; 5)prowadzenie dokumentacji budowy oraz książek obmiaru wykonanych robót; 6)wykonanie wszelkich prac, badań, ekspertyz, uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych i opracowań niezbędnych do przekazania obiektu do eksploatacji; 7)zabezpieczenie ochrony terenu budowy oraz urządzenie z własnych materiałów zaplecza budowy; 8)segregacja i utylizacja odpadów powstających na etapie wykonywania robót; 9) utrzymanie szczególnej czystości przekazanych do realizacji inwestycji pomieszczeń; 10) w razie konieczności zapewnienie dostaw energii elektrycznej (poprzez podpisanie umów z zarządcą terenu lub przy wykorzystaniu agregatów prądotwórczych) i wody do celów realizacji budowy; 11) przeprowadzenie programowego szkolenia obsług wykonanych i zainstalowanych systemów w oparciu o opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego plan szkolenia, instrukcje użytkowania, konserwacji i serwisowania oraz warunki gwarancyjne; 12) rozruch systemów stanowiących przedmiot zamówienia i obsługa do czasu protokolarnego przekazania do użytkowania; 13) wykonania serwisowania i konserwacji urządzeń, sprzętu i wyposażenia z uwzględnieniem warunków gwarancyjnych do czasu wyboru i przeszkolenia Wykonawcy przez Użytkownika ale nie dłużej niż 6 miesięcy; 14)likwidacja zaplecza budowy po zakończeniu prac, nie później niż w terminie 30 dni roboczych od daty dokonania odbioru końcowego;15)udział (nie dłuższy niż trzydniowy) w inspekcji JFAI w terminie nie później niż 1,5 roku od dnia odbioru końcowego. 16) opracowanie harmonogramu realizacji prac i dokonanie uzgodnień z Użytkownikiem i Zamawiającym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert zobowiązani będą do zabezpieczenia ofert wadium na cały okres związania ofertą. Szczegółowe informacje nt. wadium i gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaną zawarte w SIWZ, która zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    Istniejące obiekty są czynne i eksploatowane zgodnie z przeznaczeniem, są w nich przetwarzane informacje niejawne, a wymienione budynki są w okresie gwarancji i rękojmi, łącznie z wszelkimi instalacjami i całą infrastrukturą. Realizacja przedmiotu umowy wiązać się będzie z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulami do NATO SECRET włącznie. Kierownik jednostki organizacyjnej zakwalifikowanej, na podstawie złożonego wniosku, do udziału w procesie przetargowym, musi przedstawić Zamawiającemu potwierdzoną kopię Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia potwierdzającego pełną zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE i NATO CONFIDENTIAL, kopię Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego Trzeciego Stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli NATO SECRET oraz wyznaczyć zespół do przygotowania oferty, w skład którego powinni wejść: kluczowy personel Wykonawcy oraz osoby przygotowujące ofertę (wzór wykazu osób wyznaczonych do przygotowania oferty zawiera załącznik do wniosku zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zdolność do ochrony informacji niejawnych, zgodnie z przepisami Natowskimi oraz narodowymi. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania i stosowania się do przepisów i procedur właściwych dla ochrony informacji niejawnych, które są uregulowane w: 1)Dokumencie C - M (2002)49 z dnia 17 czerwca 2002 r. - Security Within The North Atlantic Treaty Organisation oraz w doktrynach wspierających ten Dokument oraz w: 2)Ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. nr 182 z 2010 r. poz. 1228), zwanej dalej ustawą oraz w przepisach wykonawczych do ustawy. Do udziału w postępowaniu przetargowym mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełnią następujące podstawowe wymagania bezpieczeństwa przemysłowego: 1.Posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia potwierdzające pełną zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE i NATO CONFIDENTIAL oraz Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego Trzeciego Stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli NATO SECRET. 2.Kluczowy personel firmy, personel wykonawczy PAS oraz elementów budowlanych w budynku nr 5 a także personel nadzoru autorskiego musi posiadać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli NATO SECRET oraz PSCC (zaświadczenia w języku angielskim potwierdzające te uprawnienia). 3.Personel wykonawczy sygnalizacji i wykrywania pożaru, personel projektowania drobnych robót budowlanych oraz bezpośredni personel nadzoru autorskiego musi posiadać poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE i NATO CONFIDENTIAL/NATO SECRET oraz PSCC (zaświadczenia w języku angielskim potwierdzjące te uprawnienia). 4.Posiadać akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE i NATO CONFIDENTIAL. 5.Posiadać Punkt Kontroli Informacji Niejawnych Międzynarodowych (PKINM) do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli NATO CONFIDENTIAL oraz warunki do przechowywania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub kancelarię tajną (kancelarię niejawną) .
  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
    W przypadku użycia podwykonawcy musi on spełniać takie same wymagania jak Wykonawca w częsci przez siebie realizowanej. UWAGA: W przypadku braku możliwości wskazania podwykonawcy na etapie składania wniosku o udział w postępowaniu, dokumenty w zakresie podwykonawcy należy złożyć wraz z ofertą.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wniosku należy dołączyć oświadczenie stwierdzające, że osoby, które realizować będą przedmiot umowy posiadają: -wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, kanalizacyjnych oraz telekomunikacyjne. -licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221). -certyfikaty lub świadectwa przeszkolenia niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. -posiadają autoryzację producenta systemu sygnalizacji pożaru Schrack Seconet zainstalowanego na obiekcie. Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę kopii ww. dokumentów (załączonych do wniosku).

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wskazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie (roboty) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz załączeniem dowodów (np.odpowiednich referencji lub protokołów odbiorów), potwierdzających, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Do zamówienia podobnego zaliczane będzie wykonanie robót obejmujących wykonanie systemu sygnalizacji pożaru oraz systemu powiadamiania głosowego. Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów załączonych do wniosku.

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w tym zakresie, aby Wykonawca wskazał osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zgodnie z załącznikiem nr 3 do wniosku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego. Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę kopii ww. dokumentów (załączonych do wniosku).

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiajacy żąda, by Wykonawca przedłożył następujące dokumenty: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN (słownie: siedemset tysięcy złotych polskich), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych). Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów załączonych do wniosku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    • dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
      1. Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa dla niniejszego przedmiotu umowy, a wynikających z NATO-wskich i z narodowych przepisów bezpieczeństwa. 2. Oświadczenie, że osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu umowy spełniają wymagania określone w rozdziale III.3 niniejszego ogłoszenia oraz zostały przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych i informacji niejawnych międzynarodowych NATO. 3.Oświadczenie, że osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu umowy zostały przeszkolone z zasad obchodzenia się z materiałami oznaczonymi NATO UNCLASSIFIED, które są opisane w dokumencie C-M(2002)60 (11 July 2002) Management of Non-Classified Information 4.Poświadczoną kopię Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia potwierdzającego pełną zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE i NATO CONFIDENTIAL oraz poświadczoną kopię Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego Trzeciego Stopnia potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli NATO SECRET . 5.Wykazy osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, odpowiednio powierzonych prac projektowych, w grupach osobowych wyznaczonych do realizacji poszczególnych faz zadań (wykonawcy, nadzór autorski) oddzielnie dla: projektowania, wykonywania PAS, systemu sygnalizowania i wykrywania pożaru oraz elementów projektów budowlanych (wg układów jak załącznik nr 4 do wniosku); Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest również załączyć we wniosku te same oświadczenia i dokumenty w odniesieniu do innych podmiotów gospodarczych, jeżeli zamierza określoną część przedmiotu zamówienia oprzeć na Podwykonawcach.;
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.5.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zostanie zaproszonych pięciu Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest zbyt niska (mniej niż 3), aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, Zamawiający może zawiesić postępowanie i ponownie opublikować ogłoszenie o zamówieniu lub unieważnić postępowanie zgodnie z art. 131j. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów w zakresie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w dziale III.3.3., zgodnie z poniższą formułą: Za każde należycie wykonane dodatkowo zamówienie, o którym mowa w dziale III.3.3, potwierdzone np. referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym jakość i wartość wykonanych robót, wystawionym przez inwestora, Wykonawca otrzyma 1 punkt. Każde wykazane we wniosku zadanie wiążące się z dostępem do ochrony informacji niejawnych oznaczone klauzulą NATO SECRET będzie punktowane dodatkowo jak wyżej to znaczy jeden punkt za każde zadanie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku i przydzieli punkty zgodnie z powyższą regułą. Do następnego etapu zostaną zaproszeni Wykonawcy (w liczbie nie większej niż 5), którzy spełnią wszystkie warunki i otrzymają największą ilość punktów.W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska równą ilość punktów, decydujące znaczenie dla kwalifikacji będzie miała wartość wykonanego zamówienia w ramach warunku, o którym mowa w dziale III.3.3. - Zamawiający zakwalifikuje wykonawcę, który wykaże największą wartość wykonanego zamówienia

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zakres dopuszczalnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz warunki tych zmian: 1) zakres zdarzeń, w wyniku których dopuszcza się zmiany umowy: a)zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mające wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy albo Zamawiającego, skutkujące niemożnością realizacji przedmiotu umowy, b)działania lub zaniechania osób trzecich albo organów administracji, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy i czyniących niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie, c)wystąpienie siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonanie w części lub całości zobowiązań, d)nadzwyczajne okoliczności, nie będące siłą wyższą, grożące rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, e)zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby spełniające warunki określone w SIWZ oraz zmiany przedstawicieli Zamawiającego, f)opóźnienia w przeprowadzaniu kontroli przez instytucje zewnętrzne, g)zmiana stawki podatku VAT wynikająca z obowiązującego prawa, h)konieczność rezygnacji z części prac lub usług oraz zmiany w kolejności i terminach wykonywania czynności i prac, 2)w przypadkach wymienionych w pkt. 1 powyżej, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a)terminu wykonania przedmiotu umowy; b)wynagrodzenia Wykonawcy; c)zakresu rzeczowego przedmiotu umowy; d)przedstawicieli Zamawiającego oraz osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 3)zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, który powinien zawierać: opis proponowanej zmiany i jej uzasadnienie, koszt zmiany oraz jej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, czas realizacji zmiany oraz jej wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór przedmiotowego wniosku znajduje się na stronie Zamawiającego: www.ziotp.wp.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom, którzy zostaną zakwalifikowaniu do udziału w postępowaniu..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 10:00, miejsce: ZAKŁAD INWESTYCJI ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO ul. Nowowiejska 28A 02-010 Warszawa Kancelaria Jawna pokój nr 6.

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi załącznikami, tj. oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujący napis: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń i wyposażenia w ramach trzech zadań inwestycyjnych na terenie JFTC Bydgoszcz - postępowanie NCB/18/2013. 2. Wzór wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w przetargu znajduje się na stronie internetowej Zakładu inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego: www.ziotp.wp.mil.pl 3. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Zaleca się, aby strony wniosku były kolejno ponumerowane i trwale spięte, zaś wniosek zamknięty w trwałym opakowaniu. 5. Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale oraz pełnomocnictw, które można składać w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania i być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć oświadczenia i dokumenty: a) wskazane w dziale III.4.1) Ogłoszenia o zamówieniu - wspólnie, za wyjątkiem polisy; b) polisę, o której mowa w dziale III.4.1) - każdy z Wykonawców oddzielnie przy zastrzeżeniu, że łączna wartość sum ubezpieczenia członków konsorcjum nie może być niższa niż 300 000,00 zł; c) oświadczenie i dokumenty, o których mowa w dziale III.4.2) - każdy z wykonawców oddzielnie; 8. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9.Podwykonawca realizujący część przedmiotu zamówienia musi dysponować osobami, które oprócz kwalifikacji zawodowych będą posiadały poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o wymaganej klauzuli tajności. 10. Zamawiający będzie porozumiewał się z Wykonawcami pisemnie oraz - w sprawach jawnych roboczych - za pomocą faksu. 11.Ogólny sposób oceny wniosków: 1) Ocena przebiegać będzie na zasadzie -spełnia, -nie spełnia. 2) Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu oraz w zakresie spełniania warunków wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych dokumentów i oświadczeń wymienionych. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.