eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie koncepcji rozwoju czterech szlaków turystyki kulturowej1) szlak latarni morskich 2) szlak zamków gotyckich 3) szlak zabytków hydrotechniki 4) szlak bursztynowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-09-03

Gdańsk: Wykonanie koncepcji rozwoju czterech szlaków turystyki kulturowej: 1) szlak latarni morskich 2) szlak zamków gotyckich 3) szlak zabytków hydrotechniki 4) szlak bursztynowy
Numer ogłoszenia: 155903 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 118215 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie koncepcji rozwoju czterech szlaków turystyki kulturowej: 1) szlak latarni morskich 2) szlak zamków gotyckich 3) szlak zabytków hydrotechniki 4) szlak bursztynowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji rozwoju czterech szlaków turystyki kulturowej: 1)Szlak latarni morskich 2)Szlak zamków gotyckich 3)Szlak zabytków hydrotechniki 4)Szlak bursztynowy kod wg. CPV 74.141100-0 2.Koncepcja rozwoju czterech szlaków turystyki kulturowej winna zawierać następujące elementy: 1) analizę obecnego stanu szlaków turystycznych 2)założenia i perspektywy rozwoju czterech szlaków turystycznych, w powiązaniu z innymi szlakami turystycznymi w opracowywanym zakresie tematycznym, z terenu województwa pomorskiego i sąsiednich województw 3)atrakcje turystyczne znajdujące się na każdym z czterech szlaków i możliwości ich rozwoju 4)dostępność komunikacyjna szlaku 5)koncepcję rozwoju produktów turystycznych wokół czterech szlaków wraz ze wstępną analizą ekonomiczną, w tym: a)opisanie możliwości budowy zarówno produktów liniowych i strefowych oraz punktowych według propozycji Wykonawcy, b)zaprogramowanie przykładowych ofert pakietowych dla czterech szlaków (zarówno punktowych oraz wzdłuż tras szlaków) - po dwa dla każdego szlaku, c)możliwość kreacji nowych atrakcji powiązanych ze szlakami, d)projekty i rekomendacje rozwoju infrastruktury turystycznej wokół szlaków (tawerny, karczmy, stanice), e)usługi powiązane z koncepcją produktową szlaku, f)imprezy tematyczne wokół szlaków i miejsc powiązanych ze szlakami. 6)koncepcja identyfikacji przestrzennej - opracowanie wyróżników przestrzennych oraz wizualnych czterech szlaków, w tym oprócz opracowania logo szlaków wraz ze standaryzacją, projekty winiet na samochody, witaczy, przestrzennych instalacji identyfikujących szlak (np. specjalna forma szyldu, tabliczek kierunkowych itp.) 7)opracowanie systemów identyfikacji wizualnej (standaryzacja znaku, opracowanie przykładowych aplikacji oraz podręcznika użytkownika marki) w oparciu o istniejące logotypy szlaków, w tym pokazanie współdziałania systemu z Systemem Identyfikacji Wizualnej Województwa Pomorskiego w Zakresie Turystyki, przyjętym przez Zarząd Województwa Pomorskiego uchwałą nr 757/313/06 z dnia 8 sierpnia 2006 r. 8)koncepcję promocji czterech szlaków turystycznych, w tym: a.koncepcja - strategia promocji, w tym opracowanie haseł promocyjnych, wybór i opisanie głównych kanałów promocji oraz narzędzi marketingowych, określenie propozycji kampanii promocyjnych dla czterech szlaków turystyki kulturowej, pamiątek oraz zarys historyczny czterech szlaków b.przygotowanie informatora w wersji elektronicznej wraz z mapą - z przeznaczeniem do druku 9)Do koncepcji rozwoju czterech szlaków turystycznych Wykonawca winien dołączyć: a.mapę zasięgu i przebiegu szlaków - w wersji elektronicznej i papierowej z dokładną informacją o atrakcjach turystycznych na szlakach b.analizę SWOT dotyczącą szlaków, z uwzględnieniem ich dostępności komunikacyjnej 4. Przy opisie metodologii prac nad koncepcją rozwoju czterech szlaków turystyki kulturowej należy uzasadnić trafność doboru źródeł informacji, a w szczególności: wykazać źródła map, wszelkich wykazów i ewidencji potrzebnych do sporządzenia analizy stanu zastanego, wykazać dokumentację specjalistyczną (z uwzględnieniem wszystkich aspektów przedsięwzięcia, np. z zastosowaniem map geologicznych, studyjnych, ewidencyjnych i innych). 5. Wykonawca winien wykazać innowacyjność w projekcie tworzenia i promowania markowego produktu turystycznego, ze szczególnym naciskiem na dopasowanie charakteru proponowanych działań do rzeczywistości ekonomiczno-społeczno-gospodarczej województwa pomorskiego, propozycje zawierające niestandardowe rozwiązania marketingowe, odpowiadające jednak na konkretne potrzeby przedsięwzięcia. 6. Wykonawca przystępujący do postępowania, powinien posiadać doświadczenie w opracowywaniu: 1)strategii rozwoju turystyki 2)programów rozwoju produktów turystycznych 3)kreacji marek turystycznych 4)studiów wykonalności

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Europejski Fundusz Rozowju Regionalnego. Program Sąsiedztwa Polska, Litwa i Obwód Kaliningradzki Federacji Rosyjskiej INTERREG IIIA..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A., ul. Stawki 2, 00-192 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 74600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 74600.00 / oferta z najwyższą ceną: 74600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.