To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Kędzierzyn-Koźle: Roboty remontowe i elektryczne w hali sportowej przy Al. Jana Pawła II na os. Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 155910 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121158 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe i elektryczne w hali sportowej przy Al. Jana Pawła II na os. Śródmieście..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES 1) Roboty remontowe w hali sportowej przy Al. Jana Pawła II w Kędzierzynie-Koźlu Zakres remontowych robót budowlanych obejmuje: A) Piwnica: wymiana drzwi D15 w pom. 0.1, wymiana drzwi D 16 w pomieszczeniu nr 1.11. B) Parter: 1) przebudowa węzłów sanitarno-szatniowych na zapleczu hali (pom. 1.12-1.31b), 2) przebudowa węzłów sanitarnych (pom. 1.38; 1.39; 1.62-1.63), 3) przebudowa pomieszczeń siłowni (pom. 1.35, 1.36) polegającej na wydzieleniu z niego magazynu sportowego; uwaga: w pomieszczeniu 1.35 zmiana posadzki na wykładzinę typu tarket - dwukolorowy; 4) w pomieszczeniu 1.32 wymienić balustrady na wejściu do sali gimnastycznej, 5) remont pomieszczenia 1.51 oraz rys. zamiennego, 6) przebudowa stolarki drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej) wg dokumentacji zamiennej z 2015r, 7) budowa i przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej, 7) przebudowa pomieszczenia 1.40, 9) wyposażenie węzłów sanitarno-szatniowych, węzłów sanitarnych, siłowni, sekretariatu (pom. 1.8) i pomieszczenia trenerów, 10) instalacja wodno-kanalizacyjna, Uwaga: a) zastosować muszle wiszące typu np. Geberit, b) zastosować baterie prysznice podtynkowe; c) w pom. 1.48, 1.62 zamontować ogrzewacze pojemnościowe o poj. 10l (proj. z 2009r); d) w pom. 1.48 zamontować baterię umywalkową z długą wylewką; e) wykonanie kanalizacji nie obejmuje pom. 1.50, f) umywalki zastosować z półpostumentem 11) instalacja c.o., 12) instalacja p.poż., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poz. A), B) zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej: - projekt wykonawczy z 2012r/branża: architektura + konstrukcja, - projekt wykonawczy 2012r/branża: sanitarna, - STWiOR sporządzonej przez : Pracownia Projektowa mgr inż. arch. Bernard Łopacz ARCHIDOM, 47-400 Racibórz, ul. Środkowa 5 C) remont pomieszczeń 1.6;1.7;1.11 wg projektu z 2012r - etap I, D) remont pomieszczeń 1.32;1.33 wg projektu z 2012r - etap II E) przebudowie pomieszczenia 1.48 wg projektu z 2009r. Uwzględnić w pom.1.48 dodatkowe drzwi D3 o wym. 80x200 cm. F) remont pomieszczenia 1.44 polegający na malowaniu dwukrotnym farbą lateksową ścian sali gimnastycznej i ścian pomieszczenia trybun, G) Dodatkowo należy uwzględnić w cenie oferty dostawę i montaż drzwi D1 - szt. 2. H) Instalacje wentylacyjne Uwaga: a) instalacje wentylacyjne i wentylatory zgodnie z projektem z 2009r.; b) wentylacje w pom. 1.25-1.31a, 1.38-1.39 wykonać analogicznie jak w pom. 1.18-1.24 według projektu z 2009r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poz. C)÷H) zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej: - projekt wykonawczy z 2009r /branża: architektura + konstrukcja, - STWiOR, sporządzonej przez : Pracownia Projektowa mgr inż. arch. Bernard Łopacz ARCHIDOM, 47-400 Racibórz, ul. Środkowa 5 ZAKRES 2) Wymiana instalacji elektrycznych i słaboprądowych w hali sportowej przy Al. Jana Pawła II Zakres robót elektrycznych obejmuje: A) Instalacje elektryczne i oświetlenia podstawowego B) System wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz elektrycznego sterowania oddymianiem C) System sygnalizacji włamania i napadu D) Sieć strukturalna oraz system telewizji dozorowej CCTV i antenowej RTV-SAT, E) Nagłośnienie podstawowe i nagłośnienie sceny, F) Tablice wyników, G) Rampy oświetleniowe (sztankiety) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej: - projekt budowlano-wykonawczy/branża: elektryczna, STWiOR sporządzonej przez : ELIN Arkadiusz Miszkiewicz, 47-206 Kędzierzyn-Koźle ul. Miodowa 15 UWAGA!!! ZAMAWIAJĄCY REZYGNUJE Z KOMPLETU TABLIC WYNIKÓW TYPU 24 SEKUNDY. - TABLICĘ DTS 200 - NALEŻY DOSTARCZYĆ JAKO JEDNĄ TABLICĘ GŁÓWNĄ (BEZ KOLUMN PO OBU STRONACH OZNACZAJĄCE ILOŚĆ PRZEWINIEŃ Faul. - POZOSTAŁE TABLICE WYNIKÓW NALEŻY DOSTARCZYĆ ZGODNIE Z PROJETEM Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie, oznakowanie i likwidację placu budowy. 3. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 5. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika oraz wykonanie zaleceń pokontrolnych takich instytucji jak PSP, PIS 6. Zabezpieczenie obiektu oraz zapewnienie dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót. 7. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Remontowo-Budowlanych RYMAR, Przyjaźni 45A, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1937301,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1621833,36
Oferta z najniższą ceną: 1621833,36 / Oferta z najwyższą ceną: 2550000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa lekkiego oleju opałowego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Wykonanie bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży sanitarnej i pogotowia sanitarnego w zasobach ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w latach 2024-2027
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do 44 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej zlokalizowanych (...) w miejscowości Niżna Łąka
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.