Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Szczecin: Dostawa materiałów do remontu sprzętu polowego i koszarowego.
Numer ogłoszenia: 155918 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontu sprzętu polowego i koszarowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do remontu sprzętu polowego i koszarowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.30.00 - 36.11.30.00 17.22.21.10 - 17.22.21.10 36.11.14.00 - 36.11.14.00 36.11.20.00 - 36.11.20.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 199550.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Siedziska do taboretów polowych WP 5-7
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Wielobranżowy Rafał Polek, ul. Na. Wzógrzu 42C, 85-327 Bydgoszcz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 52 750,00
- Oferta z najniższą ceną: 52 750,00 oferta z najwyższą ceną: 59 500,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Leżyska do łóżek polowych WP 5-2;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Wielobranżowy Rafał Polek, ul. Na. Wzógrzu 42C, 85-327 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 49 800,00
- Oferta z najniższą ceną: 49 800,00 oferta z najwyższą ceną: 52 800,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Siedziska do taboretów koszarowych WP 2-30
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO JEDNORODZINNE Jerzy Grabski
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO JEDNORODZINNE Jerzy Grabski
- P.U.H LIGAR Jerzy Grabski, ul. Cz. Tańskiego 1A, 73-102 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 52 000,00
- Oferta z najniższą ceną: 52 000,00 oferta z najwyższą ceną: 58 000,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Siedziska i oparcia do krzeseł twardych WP 1-44.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW, ul. Padniewska 1, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 45 000,00
- Oferta z najniższą ceną: 45 000,00 oferta z najwyższą ceną: 55 350,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.