Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Nowy Sącz: Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Numer ogłoszenia: 155940 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu , ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4498020, faks 18 4498005.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizację wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa potwierdzający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu wycieczek krajowych i zagranicznych (trwających co najmniej dwa dni), z których każda usługa (wykonana w ramach jednej umowy), jednocześnie spełnia następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 20.000,00 zł brutto
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika z winy lub na wniosek Zamawiającego; 2)zmiany osób wymienionych w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77
33-300 Nowy Sącz Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
pok. nr 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77 33-300 Nowy Sącz Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych pok. nr 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja wycieczki do Pacanowa, Europejskiego Centrum Bajek im. Koziołka Matołka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 1 dniowy, trzy grupy w okresie : -pierwsza grupa 17.06.2012r. (50 osób), -druga grupa 24.06.2012r. (50 osób), -trzecia grupa 01.07.2012r. (100 osób), 2)Zakres usługi: a)Liczba uczestników wycieczki: 200 - osób, w tym osób dorosłych 65 dzieci - 135. Zamawiający przewiduje opcję zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o +/- 20%. Ostateczna liczba uczestników wycieczki będzie podana na nie mniej niż 5 dni przed realizacją usługi; b)Przejazd do Centrum autokarem klasy lux. Wyjazd z parkingu O/ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77; c)Opieka pilota; d)Zwiedzanie ECB z przewodnikiem; e)Zwiedzenie wystawy pt. Bajkowy świat; f)Wspólne zabawy i konkursy; g)Obiad dwu daniowy; h)Powrót ok. godz.21:00; 3) Ubezpieczenie: -KL - suma ubezpieczenia minimalnie 10 000 euro, -NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 5 000 zł./os.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja wycieczki do Chorzowa, Parku Rozrywki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 1 dniowy w okresie 16.06.2012r. 2)Zakres usługi: a)Liczba uczestników wycieczki: 98 - osób, w tym osób dorosłych 54 dzieci - 44. Zamawiający przewiduje opcję zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o +/- 20%. Ostateczna liczba uczestników wycieczki będzie podana na nie mniej niż 5 dni przed realizacją usługi; b)Przejazd do Parku Rozrywki autokarem klasy lux. - Wyjazd z parkingu O/ZUS w Tarnowie, ul. Kościuszki 32 o godz. 8.00; - Wyjazd z parkingu Inspektoratu ZUS w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 48 o godz. 8.45; c)Opieka pilota, przewodnika dla każdej grupy; d)Wstęp do Parku Rozrywki - karnet bez ograniczeń; e)Udział w seansie w Planetarium Śląskim; f)Wspólne zabawy w Śląskim Wesołym Miasteczku; g)Obiad dwu daniowy + napój w Chorzowie; h)Powrót odpowiednio do Bochni i Tarnowa ok. godz. 20.00 , 20.45; 3) Ubezpieczenie: -KL - suma ubezpieczenia minimalnie 10 000 euro, -NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 5 000 zł./os..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: organizacja wycieczki na Węgry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 3 dniowy w okresie 22.06-24.06.2012r. 2)Zakres usługi: a)Liczba uczestników wycieczki: 82 - osób, w tym osób dorosłych 78 dzieci - 4. Zamawiający przewiduje opcję zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o +/- 20%. Ostateczna liczba uczestników wycieczki będzie podana na nie mniej niż 5 dni przed realizacją usługi; b)Przejazd autokarem lux. Wyjazd z parkingu O/ZUS w Tarnowie, ul. Kościuszki 32 oraz I/ZUS w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 48;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- BZP.271.114.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą : "Rozbiórka budynku gospodarczego położonego przy ul. Krakowskiej 31 w Nowym Sączu".
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych dla pracowników ITB, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze, kolejowe (...).
- Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej na rzecz Miasta Białystok
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- Usługi rezerwacji miejsc noclegowych w hotelach w kraju i za granicą .
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.