Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-04
Lębork: Szkolenia realizowane w projekcie Osoba aktywna- osobą samodzielna współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 155942 - 2010; data zamieszczenia: 04.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Łokietka 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621604, 8622 711.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia realizowane w projekcie Osoba aktywna- osobą samodzielna współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I szkolenie-Kucharz małej gastronomii dla 16 osób, liczba godzin 130, pożądany termin szkolenia czerwiec-lipiec 2010 r. Liczba osób może ulec zmianie o 10%. Szkolenie musi odbywać się na terenie Lęborka. Szkolenie teoretyczne z zakresu wiedzy gastronomicznej oraz nabycie praktycznych umiejętności w zakresie przygotowywania posiłków. Zakres szkolenia: - obliczanie wartości energetycznej i odżywczej produktów spożywczych i potraw, - dokonywanie jakościowej i organoleptycznej oceny surowców, półproduktów i gotowych potraw, - dokonywanie oceny produktów i napojów pod względem towaroznawczym i ich przydatności kulinarnej, - właściwe dobieranie surowców do produkcji potraw i napojów oraz oszczędne gospodarowanie nimi, - przygotowywanie podstawowego asortymentu potraw i napojów z surowców i półproduktów spożywczych w oparciu o normy i receptury gastronomiczne zgodnie z odpowiednimi technikami ich sporządzania oraz w zależności od sposobu ich podawania, - sporządzanie kalkulacji potraw i napojów, - dokonywanie obróbki wstępnej i cieplnej surowców odpowiednimi narzędziami, maszynami i urządzeniami, - wykończanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wykonanych potraw i napojów, - konserwowanie maszyn i urządzeń, - stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp, ppoż obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego. - Inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. II szkolenie - Pracownik ochrony mienia i osób, kurs przygotowujący do zdobycia licencji I stopnia dla 21 osób, liczba godzin 245, pożądany termin szkolenia lipiec- październik 2010 r. Liczba osób może ulec zmianie o 10%. Szkolenie musi odbywać się na terenie Lęborka. Zakres szkolenia: szkolenie kompleksowe od podstaw dla osób ubiegających się o licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Zajęcia teoretyczne i praktyczne - zakres tematyczny i godzinowy zgodny z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu ( Dz.U. z 1998 nr 113, poz.31). III szkolenie - Profesjonalne utrzymanie czystości dla 8 osób, liczba godzin 80, pożądany termin szkolenia październik- listopad 2010 r. Liczba osób może ulec zmianie o 10%. Szkolenia odbywają się na terenie miasta Lęborka. Szkolenie teoretyczne i zajęcia praktyczne obejmują: -podstawowe wiadomości z zakresu sprzątania i utrzymywania czystości, -profesjonalne utrzymywanie czystości powierzchni wykonanych z różnych materiałów, -technologia konserwacji i utrzymywania podłóg, -technologie konserwacji i utrzymywania powierzchni pionowych, -technologie czyszczenia i pielęgnacji wykładzin podłogowych, -technologie sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach biurowych oraz użyteczności publicznej, obiektach przemysłowych, -sprzątanie pomieszczeń szpitalnych, -organizacja procesów sprzątania w zależności od rodzaju obiektów, -przepisy BHP, PPOŻ -inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. IV szkolenie- Warsztaty dla rodziców dla 15 kobiet i 29 dzieci, liczba godzin wykładowych 14, pożądany termin czerwiec-wrzesień 2010r. Liczba osób może ulec zmianie o 10 %. Warsztaty dotyczą zorganizowania wyjazdowego szkolenia zamkniętego dla uczestników projektu Osoba aktywna- osobą samodzielną oraz zorganizowanie w tym samym czasie opieki dla 29 dzieci (1 dziecko 2-letnie, 1 dziecko 3-letnie, 1 dziecko 4-letnie, 3 dzieci 5-letnich, 5 dzieci 6-letnich, 2 dzieci 7-letnich, , 2 dzieci 8-letnich, 2 dzieci 9-letnich, 1 dziecko 10-letnie, 3 dzieci 11-letnich, 4 dzieci 12-letnich,2 dzieci 13-letnich, 2 dzieci 14-letnich). Zakres szkolenia: -świadomość własnych celów wychowawczych, -poznawanie i rozumienie świata uczuć własnych i dziecka, -nauka umiejętności stawiania jasnych granic i wymagań, -zachęcanie dziecka do współpracy, -wspólne rozwiązywanie konfliktów, -poszukiwanie sposobów uczenia dziecko samodyscypliny, -wspieranie samodzielności dzieci, -obowiązki w szkole i w domu, -nagrody i kary- motywowanie dziecka, -docenianie, dowartościowanie, nagradzanie dziecka, -autorytet rodzica, a kolegów, -rodzic jako przyjaciel i opoka młodego człowieka, -jak mądrze pomóc dziecku w wyborach. V szkolenie - Podstawy obsługi komputera dla 45 osób w trzech grupach po 15 osób, liczba godzin wykładowych 40, pożądany termin szkolenia: I grupa -czerwiec- lipiec 2010 r, II grupa- lipiec 2010 r, III grupa-październik 2010 r. Liczba osób może ulec zmianie o 10%. Szkolenia odbywają się na terenie Lęborka. Zakres przedmiotowy szkolenia: nabycie podstawowych umiejętności obsługi komputera, praktyczne zastosowanie internetu, poczta internetowa. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia samodzielnego stanowiska przy komputerze ( wyposażonego co najmniej w Windows XP i Office 2007) na zajęciach praktycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.6 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655)- wypełniony załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.7 Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. 1.8 Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. 1.6 Oświadczenie o zapoznaniu i przyjęciu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia i o tym, że wykonawca nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wypełniony załącznik Nr 1.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie firmy- liczba przeprowadzonych szkolen - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopslebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej
84-300 Lębork
ul. Łokietka 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej 84-300 Lębork ul. Łokietka 13 pok. 216.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez UnięEuropejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I szkolenie-Kucharz małej gastronomii dla 16 osób, liczba godzin 130, pożądany termin szkolenia czerwiec-lipiec 2010 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I szkolenie-Kucharz małej gastronomii dla 16 osób, liczba godzin 130, pożądany termin szkolenia czerwiec-lipiec 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie firmy- ilość przeprowadzonych szkoleń - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownik ochrony mienia i osób, kurs przygotowujący do zdobycia licencji I stopnia dla 21 osób, liczba godzin 245, pożądany termin szkolenia lipiec- październik 2010 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownik ochrony mienia i osób, kurs przygotowujący do zdobycia licencji I stopnia dla 21 osób, liczba godzin 245, pożądany termin szkolenia lipiec- październik 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie firmy- ilość przeprowadzonych szkolen - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profesjonalne utrzymanie czystości dla 8 osób, liczba godzin 80, pożądany termin szkolenia październik- listopad 2010 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne utrzymanie czystości dla 8 osób, liczba godzin 80, pożądany termin szkolenia październik- listopad 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie firmy - ilość przeprowadzonych szkolen - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty dla rodziców dla 15 kobiet i 29 dzieci, liczba godzin wykładowych 14, pożądany termin czerwiec-wrzesień 2010r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty dla rodziców dla 15 kobiet i 29 dzieci, liczba godzin wykładowych 14, pożądany termin czerwiec-wrzesień 2010r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie firmy - ilośc przeprowadzonych warsztatów - 15
- 3. atrakcyjnośc programu dla dzieci podczas pobytu - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podstawy obsługi komputera dla 45 osób w trzech grupach po 15 osób, liczba godzin wykładowych 40, pożądany termin szkolenia: I grupa -czerwiec- lipiec 2010 r, II grupa- lipiec 2010 r, III grupa-październik 2010 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy obsługi komputera dla 45 osób w trzech grupach po 15 osób, liczba godzin wykładowych 40, pożądany termin szkolenia: I grupa -czerwiec- lipiec 2010 r, II grupa- lipiec 2010 r, III grupa-październik 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie firmy- ilość przeprowadzonych szkolen - 30
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.