eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkSzkolenia realizowane w projekcie Osoba aktywna- osobą samodzielna współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-04

Lębork: Szkolenia realizowane w projekcie Osoba aktywna- osobą samodzielna współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 155942 - 2010; data zamieszczenia: 04.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Łokietka 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621604, 8622 711.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia realizowane w projekcie Osoba aktywna- osobą samodzielna współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I szkolenie-Kucharz małej gastronomii dla 16 osób, liczba godzin 130, pożądany termin szkolenia czerwiec-lipiec 2010 r. Liczba osób może ulec zmianie o 10%. Szkolenie musi odbywać się na terenie Lęborka. Szkolenie teoretyczne z zakresu wiedzy gastronomicznej oraz nabycie praktycznych umiejętności w zakresie przygotowywania posiłków. Zakres szkolenia: - obliczanie wartości energetycznej i odżywczej produktów spożywczych i potraw, - dokonywanie jakościowej i organoleptycznej oceny surowców, półproduktów i gotowych potraw, - dokonywanie oceny produktów i napojów pod względem towaroznawczym i ich przydatności kulinarnej, - właściwe dobieranie surowców do produkcji potraw i napojów oraz oszczędne gospodarowanie nimi, - przygotowywanie podstawowego asortymentu potraw i napojów z surowców i półproduktów spożywczych w oparciu o normy i receptury gastronomiczne zgodnie z odpowiednimi technikami ich sporządzania oraz w zależności od sposobu ich podawania, - sporządzanie kalkulacji potraw i napojów, - dokonywanie obróbki wstępnej i cieplnej surowców odpowiednimi narzędziami, maszynami i urządzeniami, - wykończanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wykonanych potraw i napojów, - konserwowanie maszyn i urządzeń, - stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp, ppoż obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego. - Inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. II szkolenie - Pracownik ochrony mienia i osób, kurs przygotowujący do zdobycia licencji I stopnia dla 21 osób, liczba godzin 245, pożądany termin szkolenia lipiec- październik 2010 r. Liczba osób może ulec zmianie o 10%. Szkolenie musi odbywać się na terenie Lęborka. Zakres szkolenia: szkolenie kompleksowe od podstaw dla osób ubiegających się o licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Zajęcia teoretyczne i praktyczne - zakres tematyczny i godzinowy zgodny z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu ( Dz.U. z 1998 nr 113, poz.31). III szkolenie - Profesjonalne utrzymanie czystości dla 8 osób, liczba godzin 80, pożądany termin szkolenia październik- listopad 2010 r. Liczba osób może ulec zmianie o 10%. Szkolenia odbywają się na terenie miasta Lęborka. Szkolenie teoretyczne i zajęcia praktyczne obejmują: -podstawowe wiadomości z zakresu sprzątania i utrzymywania czystości, -profesjonalne utrzymywanie czystości powierzchni wykonanych z różnych materiałów, -technologia konserwacji i utrzymywania podłóg, -technologie konserwacji i utrzymywania powierzchni pionowych, -technologie czyszczenia i pielęgnacji wykładzin podłogowych, -technologie sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach biurowych oraz użyteczności publicznej, obiektach przemysłowych, -sprzątanie pomieszczeń szpitalnych, -organizacja procesów sprzątania w zależności od rodzaju obiektów, -przepisy BHP, PPOŻ -inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. IV szkolenie- Warsztaty dla rodziców dla 15 kobiet i 29 dzieci, liczba godzin wykładowych 14, pożądany termin czerwiec-wrzesień 2010r. Liczba osób może ulec zmianie o 10 %. Warsztaty dotyczą zorganizowania wyjazdowego szkolenia zamkniętego dla uczestników projektu Osoba aktywna- osobą samodzielną oraz zorganizowanie w tym samym czasie opieki dla 29 dzieci (1 dziecko 2-letnie, 1 dziecko 3-letnie, 1 dziecko 4-letnie, 3 dzieci 5-letnich, 5 dzieci 6-letnich, 2 dzieci 7-letnich, , 2 dzieci 8-letnich, 2 dzieci 9-letnich, 1 dziecko 10-letnie, 3 dzieci 11-letnich, 4 dzieci 12-letnich,2 dzieci 13-letnich, 2 dzieci 14-letnich). Zakres szkolenia: -świadomość własnych celów wychowawczych, -poznawanie i rozumienie świata uczuć własnych i dziecka, -nauka umiejętności stawiania jasnych granic i wymagań, -zachęcanie dziecka do współpracy, -wspólne rozwiązywanie konfliktów, -poszukiwanie sposobów uczenia dziecko samodyscypliny, -wspieranie samodzielności dzieci, -obowiązki w szkole i w domu, -nagrody i kary- motywowanie dziecka, -docenianie, dowartościowanie, nagradzanie dziecka, -autorytet rodzica, a kolegów, -rodzic jako przyjaciel i opoka młodego człowieka, -jak mądrze pomóc dziecku w wyborach. V szkolenie - Podstawy obsługi komputera dla 45 osób w trzech grupach po 15 osób, liczba godzin wykładowych 40, pożądany termin szkolenia: I grupa -czerwiec- lipiec 2010 r, II grupa- lipiec 2010 r, III grupa-październik 2010 r. Liczba osób może ulec zmianie o 10%. Szkolenia odbywają się na terenie Lęborka. Zakres przedmiotowy szkolenia: nabycie podstawowych umiejętności obsługi komputera, praktyczne zastosowanie internetu, poczta internetowa. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia samodzielnego stanowiska przy komputerze ( wyposażonego co najmniej w Windows XP i Office 2007) na zajęciach praktycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunków zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.6 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655)- wypełniony załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.7 Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. 1.8 Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. 1.6 Oświadczenie o zapoznaniu i przyjęciu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia i o tym, że wykonawca nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wypełniony załącznik Nr 1.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie firmy- liczba przeprowadzonych szkolen - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopslebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej 84-300 Lębork ul. Łokietka 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej 84-300 Lębork ul. Łokietka 13 pok. 216.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez UnięEuropejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I szkolenie-Kucharz małej gastronomii dla 16 osób, liczba godzin 130, pożądany termin szkolenia czerwiec-lipiec 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I szkolenie-Kucharz małej gastronomii dla 16 osób, liczba godzin 130, pożądany termin szkolenia czerwiec-lipiec 2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie firmy- ilość przeprowadzonych szkoleń - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownik ochrony mienia i osób, kurs przygotowujący do zdobycia licencji I stopnia dla 21 osób, liczba godzin 245, pożądany termin szkolenia lipiec- październik 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownik ochrony mienia i osób, kurs przygotowujący do zdobycia licencji I stopnia dla 21 osób, liczba godzin 245, pożądany termin szkolenia lipiec- październik 2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie firmy- ilość przeprowadzonych szkolen - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profesjonalne utrzymanie czystości dla 8 osób, liczba godzin 80, pożądany termin szkolenia październik- listopad 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne utrzymanie czystości dla 8 osób, liczba godzin 80, pożądany termin szkolenia październik- listopad 2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie firmy - ilość przeprowadzonych szkolen - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty dla rodziców dla 15 kobiet i 29 dzieci, liczba godzin wykładowych 14, pożądany termin czerwiec-wrzesień 2010r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty dla rodziców dla 15 kobiet i 29 dzieci, liczba godzin wykładowych 14, pożądany termin czerwiec-wrzesień 2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie firmy - ilośc przeprowadzonych warsztatów - 15
    • 3. atrakcyjnośc programu dla dzieci podczas pobytu - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podstawy obsługi komputera dla 45 osób w trzech grupach po 15 osób, liczba godzin wykładowych 40, pożądany termin szkolenia: I grupa -czerwiec- lipiec 2010 r, II grupa- lipiec 2010 r, III grupa-październik 2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy obsługi komputera dla 45 osób w trzech grupach po 15 osób, liczba godzin wykładowych 40, pożądany termin szkolenia: I grupa -czerwiec- lipiec 2010 r, II grupa- lipiec 2010 r, III grupa-październik 2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie firmy- ilość przeprowadzonych szkolen - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.