Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Piła: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Twoja szansa. Aktywizacja zawodowa klientów MOPS w Pile
Numer ogłoszenia: 155992 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kwiatowa 5, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2104311, faks 67 2122131.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/mopspila
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu Twoja szansa. Aktywizacja zawodowa klientów MOPS w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 110 osób bezrobotnych bądź nieaktywnych zawodowo uczestniczących w projekcie TWOJA SZANSA. AKTYWIZACJA ZAWODOWA KLIENTÓW MOPS W PILE współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: 1. Obsługa komputera w stopniu podstawowym - dla 40 osób. 2. Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym z elementami kadr i płac - dla 15 osób. 3. Kurs spawalniczy. Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych metodami MAG (135) i TIG (141) - dla 10 osób. 4. Pracownik magazynu i hurtowni z obsługą wózka widłowego - dla 15 osób. 5. Technolog prac wykończeniowych w budownictwie - dla 10 osób. 6. Pracownik ochrony fizycznej I stopnia - szkolenie przygotowujące do uzyskania licencji - dla 20 osób.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wymagany wpis lub aktualizacja na 2012 r. instytucji szkoleniowej w rejestrze instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; - dodatkowo do części III (kurs spawalniczy) wymagany atest lub jednorazowa zgoda Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych metodami MAG (135) i TIG (141)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń o tematyce zgodnej z tematyką szkoleń danej części zamówienia w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części VI (pracownik ochrony) - strzelnica do wyszkolenia strzeleckiego spełniająca wymogi określone w § 6 ust. 1 Instrukcji szkolenia strzeleckiego pracowników ochrony stanowiąca załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej I i II stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu. Należy wykazać jednocześnie podstawę do dysponowania tymi zasobami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w części I i II (komputer podstawowy i zaawansowany) - wykładowcy powinni posiadać wykształcenie wyższe i przeprowadzić co najmniej 2 szkolenia z zakresu tematycznego danego szkolenia - w części III (spawacz) - wykładowcy szkoleń teoretycznych powinni być inżynierami lub technikami spawalnikami lub osobami posiadającymi kwalifikacje instruktorów spawania potwierdzone dyplomem Europejskiego/Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP); prowadzący zajęcia praktyczne: 1) powinni posiadać ukończony kurs Europejskiego/Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP) oraz aktualne Świadectwo Egzaminu Spawacza wg EN 287-1 lub serii norm EN ISO 9606 w procesie spawania odpowiadającego zakresowi prowadzonego szkolenia lub 2) powinni posiadać ukończony kurs instruktorów spawania według krajowych programów szkoleniowych oraz aktualne Świadectwo Egzaminu Spawacza wg EN 287-1 lub serii norm EN ISO 9606 w procesie spawania odpowiadającego zakresowi prowadzonego szkolenia lub 3) nie mający ukończonego kursu instruktora mogą prowadzić szkolenia praktyczne po zaakceptowaniu ich przez Instytut Spawalnictwa - w części IV (pracownik magazynu i hurtowni) - wykładowcy powinni przeprowadzić co najmniej 2 szkolenia z zakresu tematycznego ww. szkolenia, ponadto wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne muszą posiadać wykształcenie wyższe, a prowadzący zajęcia praktyczne muszą posiadać wykształcenie minimum średnie i odpowiednie uprawnienia (w przypadku szkolenia z wózka widłowego) - w części V (technolog prac wykończeniowych w budownictwie) - wykładowcy powinni przeprowadzić co najmniej 2 szkolenia z zakresu tematycznego ww. szkolenia, ponadto wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne muszą posiadać wykształcenie wyższe, a prowadzący zajęcia praktyczne muszą posiadać wykształcenie minimum średnie - w części VI (pracownik ochrony) - wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne w zakresie ogólnoprawnym, ochrony osób i ochrony mienia powinni posiadać wykształcenie wyższe i przeprowadzić co najmniej 2 szkolenia na pracownika ochrony fizycznej I stopnia w ww. zakresie, a prowadzący: 1) zajęcia praktyczne z wyszkolenia strzeleckiego - powinni posiadać wykształcenie minimum średnie oraz przeszkolenie w zakresie strzelania oraz udzielania pomocy przedlekarskiej (w jednostkach organizacyjnych Policji, Wojska Polskiego, Polskiego Związku Strzelectwa Sportowego lub Ligi Obrony Kraju) i przeprowadzili co najmniej 2 szkolenia z zakresu ww. bloku tematycznego 2) zajęcia praktyczne z samoobrony i technik interwencyjnych - wykładowcy powinni posiadać wykształcenie minimum średnie oraz przeprowadzili co najmniej 2 szkolenia z zakresu ww. bloku tematycznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 2. Oświadczenie o wpisie lub aktualizacji na rok 2012 instytucji szkoleniowej w rejestrze instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 3 Do części III (kurs spawalniczy) atest lub jednorazowa zgoda Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych metodami MAG (135) i TIG (141) 4. Do części VI (pracownik ochrony) dokument potwierdzający dysponowanie miejscem do wyszkolenia strzeleckiego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 30
- 3 - Doświadczenie w projektach EFS - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotna zmiana umowy może dotyczyć zmiany ceny, ale tylko jako skutek zmian w ustawie z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/mopspila
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pokój nr 307..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - sekretariat, pokój 210..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Twoja szansa. Aktywizacja zawodowa klientów MOPS w Pile - projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa komputera w stopniu podstawowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa komputera w stopniu podstawowym - dla 40 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Doświadczenie w projektach EFS - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym z elementami kadr i płac.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym z elementami kadr i płac - dla 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Doświadczenie w EFS - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs spawalniczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs spawalniczy. Spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych metodami MAG (135) i TIG (141) - dla 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Doświadczenie w EFS - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik magazynu i hurtowni z obsługą wózka widłowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownik magazynu i hurtowni z obsługą wózka widłowego - dla 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Doświadczenie w EFS - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Technolog prac wykończeniowych w budownictwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Technolog prac wykończeniowych w budownictwie - dla 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Doświadczenie w EFS - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pracownik ochrony fizycznej I stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownik ochrony fizycznej I stopnia - szkolenie przygotowujące do uzyskania licencji - dla 20 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 30
- 3. Doświadczenie w EFS - 10
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.