eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ManowoZaprojektowanie i wykonanie kotłowni o mocy do 0,36MGW dostosowanej do spalania peletu - granulatu pochodzacego z drewna i jednocześnie z możliwością spalania eko-groszku, w budynku administracyjno-mieszkalnym w Manowie 54 dz.gruntu 26/56 w obrębie ewidencyjnym Manowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Manowo: Zaprojektowanie i wykonanie kotłowni o mocy do 0,36MGW dostosowanej do spalania peletu - granulatu pochodzacego z drewna i jednocześnie z możliwością spalania eko-groszku, w budynku administracyjno-mieszkalnym w Manowie 54 dz.gruntu 26/56 w obrębie ewidencyjnym Manowo.
Numer ogłoszenia: 156065 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Manowo , Manowo 54, 76-015 Manowo, tel. 094 3183291, faks 094 3183281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe zarzad mieniem skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie kotłowni o mocy do 0,36MGW dostosowanej do spalania peletu - granulatu pochodzacego z drewna i jednocześnie z możliwością spalania eko-groszku, w budynku administracyjno-mieszkalnym w Manowie 54 dz.gruntu 26/56 w obrębie ewidencyjnym Manowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : usługi w zakresie projektowania oraz roboty budowlane w zakresie wykonania kompletnej kotłowni opalanej peletem i możliwością jednoczesnego spalania eko-groszku w Nadleśnictwie Manowo - kotłowni budynku administracyjno-mieszkalnego w Manowie 54 dz.gr.26/56. Zakres prac program funkcjonalno-użytkowy obejmuje: I.Kotłownię nalezy zaprojektować i wykonać w istniejacym pomieszczeniu kotłowni. W zakresie robót hydraulicznych:konieczne staje się zlikwidowanie dwóch istniejacych kotłów KZ-5 o pow.grzewczej po 15m2 każdy oraz nie uzytkowanego kotła Camino(Darłowo), wraz z rozebraniem i wywiezieniem na złom-kwit dostawy złomu dla zamawiajacego,dobór i zaprojektowanie kotła na pelety z mozliwością spalania eko-groszku dla potrzeb grzewczych całości budynku administracyjno-mieszkalnego i budynku administracyjno-magazynowo-warsztatowego dla ogrzewania pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej około 1200m2, sprawność kotła minimum 80% (w chwili obecnej instalacja c.o. nie zasila w budynku administracyjno-mieszkalnym pomieszczeń na I-wszym piętrze), wyposażenie kotła w palnik retortowy, regulator pogodowy i automatykę, przeniesienie pompowni z sąsiedniego pomieszczenia do pomieszczenia kotłowni z kotłem (rozważyć przy projektowaniu wykorzystanie istniejacej pompy LESZNO, która jest użytkowana od dwóch lat i spełnia swoje zadanie dla obu budynków), pompownię istniejacą należy zaprojektować jako pomieszczenie na składowanie peletu w workach, dopasowanie instalacji zasilenia, powrotu, rur bezpieczeństwa, sygnalizacyjnej, przelewowej i wznośnej do nowo-zabudowywanego kotła wraz z ich ociepleniem, wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewnej i wywiewnej, wykonaie instalacji odprowadzajacej wodę po spuszczeniu jej ze zładu c.o. do kanalizacji wraz ze studzienką wyposażoną w pompkę z pływakiem - typu KP lub równoważną, należy rozwiązać problem odprowadzenia spalin - (rozważyć możliwość rozbiórki istniejacego czopucha i komina murowanego i wykonanie nowego komina ocieplanego zewnętrznego) lub wykorzystaniem istniejącego komina - wkład wewnętrzny z blachy kwaso i żaroodpornej i czopucha z niezbednymi pracami naprawczymi typu uzupełnienia tynków, likwidacji pęknięć, niezbedna staje się opinia kominiarska dla rozwiązań projektowych w celu rozwiazania sposobu odprowadzenia spalin i wentylacji nawiewno-wywiewnej, rozbiórka komina i wykonanie nowego musi być uzgodnione z Wojwódzkim Konserwatorem Zabytów w szczecinie Delegatura w Koszalinie, ze wzgledu na wiek budowy walory historyczne, nalezy uzgodnić i zaopiniować również całość projektu, zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy. II. W zkresie robót budowlanych: -pomieszczenie kotłowni: na ścianach okładzina z płytek glazurowanych do wysokosci stropu, powyżej tej wysokosci i strop, tynki cementowo-wapienne kat.III malowane farbami emulsyjnymi na biało, ściany zewnętrzne kotłowni obłożyć od wewnątrz płytami gipsowo-kartonowymi wodoopornymi na zaprawie klejowej, posadzki z płytek gress antypoślizgowych na podkładzie betonowym bez likwidacji istniejącej, mocno zniszczonej posadzki z cegły na płask, przenieść w inne miejsce podgrzewacza przepływowy wody zasilający w ciepłą wodę WC na parterze i zmienić trasę instalacji wody zimnej, obudować szachtem, obłożyć płytami gipsowo kartonowymi odprowadzenie instalacji kanalizacyjnej w kotłowni, wymienić stolarkę okienna na okna zgodnie z wymogami p-poż dla kotłowni szt.2 oraz drzwi wejściowe do kotłowni z dostosowaniem do wymogów p-poż., wymienić instalację elektryczną w kotłowni wraz z oprawami i tablica rozdzielczą, zlikwidować istniejąca rozdzielnię ze skrzynkami żeliwnymi typu SBI, wykorzystać WLZ nowo-wykonany zasolający podgzewacz przepływowy, skrzynkę rozdzielczą wykonać z wyłącznikami automatycznymi typu S - pomieszczenie skłądu opału: wymienić okno zewnętrzne na takie samo jak w kotłowni, zamontować drzwi do składu opału z zamkiem patentowym, na ścianach do wysokości stropu, wykonać płyty gipsowo kartonowe wodoodporne na zaprawie klejowej i okładzinę z płytek glazurowanych, stropy malowane farbami emulsyjnymi na biało, posadzka z płytek gress antypoślizgowych na podkładzie betonowym, bez likwidacji istniejacej, mocno zniszczonej posadzki z cegły na płask, rozwiazać problem czopucha i wentylacji, zmodyfikować instalację elektryczną, zlikwidować niepotrzebne i zmodyfikować istniejace rury instalacji c.o. wraz z ewentualną wymianą i ociepleniem. III. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: - projekt budowlany w 4-ch egzemplarzach z dostosowaniem do decyzji o warunkach zabudowy i jedną wersję elektroniczną nagraną na płycie CD w plikach PDF, -przedmiar robót - kosztorys inwestorski i ślepy -specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót -informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia IV. Zamawiający zapewnia: - decyzję o warunkach zabudowy z dnia 2-05-2011 z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu - mapkę do celów opiniodawczych w skali 1:2000 działki nr 26/56 - oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane dz.26/56 -upoważnienie do dokonywania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji zadania, w tym wystąpienia do Wydziału Architektury i Budownictwa o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, gdyby okazała się konieczna lub przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wielkość zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości umownej całości zadania, w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania kotłowni i jej elementów składowych zgodnie z Art.67 PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.25.54.00 - Roboty produkcyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 74.23.20.00 - 74.23.20.00 74.23.21.20 - 74.23.21.20 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przewiduje się wpłatę wadium 2500zł w terminie do składania ofert w formach określonych w pkt.11 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Tak zgodnie z wymogami pkt. 6.1 SIWZ pkt.a-d. i na podstawie przedłożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Tak na podstawie przedłożonych dokumentów ( w tym referencji co najmniej 2 sztuki z wykonania robót o podnym charakterze ) pkt.8 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Tak na podstawie złozonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Tak na podstawie złożonych dokumentów, uprawnień budowalnych do projektowania, wykonawstwa i członkostwa w Izbie Inzynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie pkt. 4 SIWZ oraz na podstawie art.144.1 pzp. określonych też w pkt.17 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl i dalej Nadleśnictwa - wybierz -Manowo- przetargi lub BIP Nadleśnictwa Manowo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 76-015 Manowo 54 u Ryszarda Trzcińskiego lub stronie internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa w Manowie 54.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.