Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Manowo: Zaprojektowanie i wykonanie kotłowni o mocy do 0,36MGW dostosowanej do spalania peletu - granulatu pochodzacego z drewna i jednocześnie z możliwością spalania eko-groszku, w budynku administracyjno-mieszkalnym w Manowie 54 dz.gruntu 26/56 w obrębie ewidencyjnym Manowo.
Numer ogłoszenia: 156065 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Manowo , Manowo 54, 76-015 Manowo, tel. 094 3183291, faks 094 3183281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe zarzad mieniem skarbu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie kotłowni o mocy do 0,36MGW dostosowanej do spalania peletu - granulatu pochodzacego z drewna i jednocześnie z możliwością spalania eko-groszku, w budynku administracyjno-mieszkalnym w Manowie 54 dz.gruntu 26/56 w obrębie ewidencyjnym Manowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : usługi w zakresie projektowania oraz roboty budowlane w zakresie wykonania kompletnej kotłowni opalanej peletem i możliwością jednoczesnego spalania eko-groszku w Nadleśnictwie Manowo - kotłowni budynku administracyjno-mieszkalnego w Manowie 54 dz.gr.26/56. Zakres prac program funkcjonalno-użytkowy obejmuje: I.Kotłownię nalezy zaprojektować i wykonać w istniejacym pomieszczeniu kotłowni. W zakresie robót hydraulicznych:konieczne staje się zlikwidowanie dwóch istniejacych kotłów KZ-5 o pow.grzewczej po 15m2 każdy oraz nie uzytkowanego kotła Camino(Darłowo), wraz z rozebraniem i wywiezieniem na złom-kwit dostawy złomu dla zamawiajacego,dobór i zaprojektowanie kotła na pelety z mozliwością spalania eko-groszku dla potrzeb grzewczych całości budynku administracyjno-mieszkalnego i budynku administracyjno-magazynowo-warsztatowego dla ogrzewania pomieszczeń o łącznej powierzchni użytkowej około 1200m2, sprawność kotła minimum 80% (w chwili obecnej instalacja c.o. nie zasila w budynku administracyjno-mieszkalnym pomieszczeń na I-wszym piętrze), wyposażenie kotła w palnik retortowy, regulator pogodowy i automatykę, przeniesienie pompowni z sąsiedniego pomieszczenia do pomieszczenia kotłowni z kotłem (rozważyć przy projektowaniu wykorzystanie istniejacej pompy LESZNO, która jest użytkowana od dwóch lat i spełnia swoje zadanie dla obu budynków), pompownię istniejacą należy zaprojektować jako pomieszczenie na składowanie peletu w workach, dopasowanie instalacji zasilenia, powrotu, rur bezpieczeństwa, sygnalizacyjnej, przelewowej i wznośnej do nowo-zabudowywanego kotła wraz z ich ociepleniem, wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewnej i wywiewnej, wykonaie instalacji odprowadzajacej wodę po spuszczeniu jej ze zładu c.o. do kanalizacji wraz ze studzienką wyposażoną w pompkę z pływakiem - typu KP lub równoważną, należy rozwiązać problem odprowadzenia spalin - (rozważyć możliwość rozbiórki istniejacego czopucha i komina murowanego i wykonanie nowego komina ocieplanego zewnętrznego) lub wykorzystaniem istniejącego komina - wkład wewnętrzny z blachy kwaso i żaroodpornej i czopucha z niezbednymi pracami naprawczymi typu uzupełnienia tynków, likwidacji pęknięć, niezbedna staje się opinia kominiarska dla rozwiązań projektowych w celu rozwiazania sposobu odprowadzenia spalin i wentylacji nawiewno-wywiewnej, rozbiórka komina i wykonanie nowego musi być uzgodnione z Wojwódzkim Konserwatorem Zabytów w szczecinie Delegatura w Koszalinie, ze wzgledu na wiek budowy walory historyczne, nalezy uzgodnić i zaopiniować również całość projektu, zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy. II. W zkresie robót budowlanych: -pomieszczenie kotłowni: na ścianach okładzina z płytek glazurowanych do wysokosci stropu, powyżej tej wysokosci i strop, tynki cementowo-wapienne kat.III malowane farbami emulsyjnymi na biało, ściany zewnętrzne kotłowni obłożyć od wewnątrz płytami gipsowo-kartonowymi wodoopornymi na zaprawie klejowej, posadzki z płytek gress antypoślizgowych na podkładzie betonowym bez likwidacji istniejącej, mocno zniszczonej posadzki z cegły na płask, przenieść w inne miejsce podgrzewacza przepływowy wody zasilający w ciepłą wodę WC na parterze i zmienić trasę instalacji wody zimnej, obudować szachtem, obłożyć płytami gipsowo kartonowymi odprowadzenie instalacji kanalizacyjnej w kotłowni, wymienić stolarkę okienna na okna zgodnie z wymogami p-poż dla kotłowni szt.2 oraz drzwi wejściowe do kotłowni z dostosowaniem do wymogów p-poż., wymienić instalację elektryczną w kotłowni wraz z oprawami i tablica rozdzielczą, zlikwidować istniejąca rozdzielnię ze skrzynkami żeliwnymi typu SBI, wykorzystać WLZ nowo-wykonany zasolający podgzewacz przepływowy, skrzynkę rozdzielczą wykonać z wyłącznikami automatycznymi typu S - pomieszczenie skłądu opału: wymienić okno zewnętrzne na takie samo jak w kotłowni, zamontować drzwi do składu opału z zamkiem patentowym, na ścianach do wysokości stropu, wykonać płyty gipsowo kartonowe wodoodporne na zaprawie klejowej i okładzinę z płytek glazurowanych, stropy malowane farbami emulsyjnymi na biało, posadzka z płytek gress antypoślizgowych na podkładzie betonowym, bez likwidacji istniejacej, mocno zniszczonej posadzki z cegły na płask, rozwiazać problem czopucha i wentylacji, zmodyfikować instalację elektryczną, zlikwidować niepotrzebne i zmodyfikować istniejace rury instalacji c.o. wraz z ewentualną wymianą i ociepleniem. III. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: - projekt budowlany w 4-ch egzemplarzach z dostosowaniem do decyzji o warunkach zabudowy i jedną wersję elektroniczną nagraną na płycie CD w plikach PDF, -przedmiar robót - kosztorys inwestorski i ślepy -specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót -informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia IV. Zamawiający zapewnia: - decyzję o warunkach zabudowy z dnia 2-05-2011 z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu - mapkę do celów opiniodawczych w skali 1:2000 działki nr 26/56 - oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane dz.26/56 -upoważnienie do dokonywania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji zadania, w tym wystąpienia do Wydziału Architektury i Budownictwa o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, gdyby okazała się konieczna lub przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wielkość zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości umownej całości zadania, w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania kotłowni i jej elementów składowych zgodnie z Art.67 PZP.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.25.54.00 - Roboty produkcyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 74.23.20.00 - 74.23.20.00 74.23.21.20 - 74.23.21.20 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przewiduje się wpłatę wadium 2500zł w terminie do składania ofert w formach określonych w pkt.11 SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Tak zgodnie z wymogami pkt. 6.1 SIWZ pkt.a-d. i na podstawie przedłożonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Tak na podstawie przedłożonych dokumentów ( w tym referencji co najmniej 2 sztuki z wykonania robót o podnym charakterze ) pkt.8 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Tak na podstawie złozonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Tak na podstawie złożonych dokumentów, uprawnień budowalnych do projektowania, wykonawstwa i członkostwa w Izbie Inzynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie pkt. 4 SIWZ oraz na podstawie art.144.1 pzp. określonych też w pkt.17 SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl i dalej Nadleśnictwa - wybierz -Manowo- przetargi lub BIP Nadleśnictwa Manowo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 76-015 Manowo 54 u Ryszarda Trzcińskiego lub stronie internetowej..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa w Manowie 54.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MANOWO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3526Z Nosowo - Nosówko
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3570Z Nacław - Cetuń.
więcej: przetargi MANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Budowa sieci dróg gminnych nr 106529L oraz 112435L w miejscowości Kalinówka, Wilczopole, Kazimierzówka, Kliny - ETAP I
- Budowa drogi gminnej nr 112440L w miejscowości Wilczopole, Kalinówka, Głusk
- Przebudowa drogi gminnej w Uboczu dz.nr 422
- Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji w Urzędzie Gminy Wierzchosławice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.