eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa doradztwa przy realizacji projektuUtworzenie i wdrożenie Systemu e-RPL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Warszawa: Usługa doradztwa przy realizacji projektu: Utworzenie i wdrożenie Systemu e-RPL
Numer ogłoszenia: 156070 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6947521, faks 22 6947015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradztwa przy realizacji projektu: Utworzenie i wdrożenie Systemu e-RPL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: pełnieniu funkcji konsultacyjnych i doradczych o charakterze eksperckim, udzielaniu wsparcia merytorycznego i realizacji prac w zakresie planowania i organizacji projektu, prowadzeniu analiz i audytów oraz zaprojektowaniu architektury rozwiązania i przygotowaniu jego dokumentacji, a następnie stała analiza jakości, terminowości i zgodności z planami realizacji przedsięwzięcia budowy Systemu e-RPL.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 72.15.00.00 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania 79.21.20.00 - Usługi audytu 72.24.60.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) od Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględnione są również nadal wykonywane zamówienia) należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto każde z zamówień, polegające na usłudze doradczej o charakterze eksperckim oraz na udzielaniu wsparcia w zakresie organizacji, realizacji i wdrożeniu projektu o charakterze informatycznym, gdzie każde z zamówień dotyczyło a) wsparcia technicznego i doradztwa dla projektu polegającego na budowie systemu informatycznego, o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto b) realizacji zadania gromadzenia, wymiany i uzgadniania dokumentów elektronicznych dla organizacji rozproszonej w co najmniej 10 lokalizacjach, umożliwiającej równoczesną pracę co najmniej 200 użytkowników we wszystkich lokalizacjach c) usług doradczych i konsultacji przy wdrożeniu ww. systemu informatycznego realizowanego przez podmiot trzeci d) do każdego z zamówień Wykonawca wykorzystywał jako narzędzie metodykę zarządzania projektami uznawaną na arenie międzynarodowej klasy PMI, TenSteps, PRINCE 2, lub inną równoważną metodykę e) do oceny każdego z zamówień dla poprawności szacowania wartości prac wykorzystywał narzędzia szacowania i oceny kosztów budowy systemu informatycznego w oparciu o Metodę Punktów Funkcyjnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 1. Jedną osobą, która będzie kierownikiem projektu, posiadającą: a)wykształcenie wyższe; b)7 lat doświadczenia w obszarze technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK); c)doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika projektu w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których zakres dotyczył budowy i utrzymaniu systemu informatycznego; d)doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika projektu w co najmniej 2 projektach, o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których zakres dotyczył doradztwa przy budowie i utrzymania systemu informatycznego. 2. Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję architekta systemu, posiadającą: a) wykształcenie wyższe w zakresie technologii informatycznych i komunikacyjnych lub zarządzania; b) 3 lata doświadczenia w obszarze technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK); c) doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji architekta systemu informatycznego w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których przedmiotem była budowa i utrzymanie systemu informatycznego; d) doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji architekta systemu informatycznego w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których przedmiotem było doradztwo przy budowie i utrzymaniu systemów informatycznych; e) doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 1 projekcie o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto w zakresie tworzenia i integracji oprogramowania; f) doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 2 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów z zakresu rozległych rozwiązań sieciowych ze szczególnym uwzględnieniem wdrożenia aplikacji, w tym rozwiązań wirtualnych aplikacji jako serwisów (AaaS). 3.Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję eksperta ds. zarządzania Biurem Projektów (PMO - Project Management Office), posiadającą: a) wykształcenie wyższe; b) doświadczenie polegające na prowadzeniu biura projektu w co najmniej 3 projektach o wartości 200 tys. zł brutto każdy z projektów w zakresie technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK), c) doświadczenie polegające na prowadzeniu biura projektu w co najmniej 1 projekcie o wartości 200 tys. zł brutto, który był/jest finansowany lub dofinansowany ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub niepodlegających zwrotowi środków pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA); d) wiedzę w zakresie zarządzania projektami w metodyce uznawanej na arenie międzynarodowej klasy PMI, TenSteps, PRINCE 2, lub innej równoważnej. 4. Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję eksperta ds. budowy systemów informatycznych, posiadającą: a) wykształcenie wyższe; b) doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji osoby odpowiedzialnej za analizę wymagań użytkowników i procesów na potrzeby rozwiązań systemów informatycznych, w realizacji co najmniej 2 projektów o wartości 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których przedmiotem było wsparcie w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych na budowę, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego; c) doświadczenie polegające na przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia w co najmniej 2 projektach o wartości 0,5 mln każdy z projektów, realizowanych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych w zakresie budowy i integracji systemów informatycznych; d) wiedzę w zakresie zarządzania projektami w metodyce uznawanej na arenie międzynarodowej klasy PMI, TenSteps, PRINCE 2, lub innej równoważnej; e) kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi zgodnie z zaleceniami biblioteki ITIL lub równoważnymi. 5. Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję eksperta ds. zarządzania wymaganiami i testowaniem, posiadającą: a) wykształcenie wyższe techniczne; b) doświadczenie polegające na doradztwie oraz tworzeniu wymagań m.in. dla testów odbiorczych w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, w zakresie budowy systemów z obszaru technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK); c) wiedzę i znajomość metodyki testowania na poziomie odpowiadającym certyfikatowi ISTQB lub równoważnemu; d) kwalifikacje w zakresie zarządzania wymaganiami REQB lub inne równoważne. 6. Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję eksperta ds. prawnych, posiadającą: a) prawo do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata; b) doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej 2 projektów o wartości 1 mln każdy z projektów, z obszaru technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK); c) doświadczenie polegające na konstruowaniu umów, oceny zagrożeń i ryzyk w tym ryzyk prawnych w co najmniej 2 projektach doradczych z obszaru technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK) o wartości 100 tys. zł brutto każdy z projektów; d) doświadczenie polegające na opiniowaniu co najmniej 3 opisów przedmiotu zamówienia na budowę systemów informatycznych , pod względem zgodności tych opisów z przepisami o zamówieniach publicznych, o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z systemów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdzisiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

1. Zamawiający oceni wykazane przez Wykonawcę doświadczenie na podstawie punktów przyznanych za każde wykonane zamówienie odpowiadające wymaganiom Zamawiającego zgodnie z sekcją III.3.2) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu według następującej zasady: Za każde wykazane ponad wymagane zamówienia, Wykonawca otrzyma 5 pkt, jednak nie więcej niż 20 pkt. 2.Zamawiający oceni wykazane przez Wykonawcę doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia na podstawie punktów przyznanych za każde wykonane zamówienie odpowiadające wymaganiom Zamawiającego zgodnie z sekcją III.3.4) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu według następujących zasad: 2.1.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 1. ppkt c) - 6 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 24; 2.2.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 1. ppkt d) - 6 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 24; 2.3.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 2 ppkt c) - 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16; 2.4.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 2 ppkt d) - 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego mimimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16; 2.5.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 2 ppkt e) - 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16; 2.6.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 2 ppkt f) - 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16; 2.7.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 3 ppkt b) - 3 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 15; 2.8.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 3 ppkt c) - 3 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 15; 2.9.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 4 ppkt b) - 5 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 20; 2.10.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 4 ppkt c) - 5 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 20; 2.11.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 5 ppkt b) 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 20; 2.12. Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 6 ppkt b) 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16; 2.13. Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 6 ppkt c) 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16; 2.14. Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 6 ppkt d) 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16. Zamawiający dokona zsumowania punktów przyznanych poszczególnym Wykonawcom. Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji zamówienia w każdej z przewidzianych funkcji, Zamawiający przyzna punkty tylko tej osobie, która uzyska największą ilość punktów. Osoba ta będzie brała udział w realizacji zamówienia. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy uzyskają największą zsumowaną ilość punktów.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Sposób realizacji zamówienia - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 § 1 ustawy -Prawo zamówień Publicznych, dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy m.in. w zakresie terminów realizacji etapów/zamówienia, terminów płatności, zmian osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, zmian sposobu realizacji zamówienia, miejsca realizacji zamówienia, zmniejszenia lub zwiększenia zakresu realizacji zamówienia w przypadkach gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, b) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, c) nastąpi zmiana stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto Wykonawcy pozostaje na dotychczasowym poziomie, zaś zmianie ulega jedynie proporcja pomiędzy wartością netto a wartością brutto umowy, d) potrzeba takiej zmiany będzie następstwem zmiany zasad finansowania zamówienia przez Zamawiającego lub zmian zmiany przepisów prawa, e) wystąpią przyczyny obiektywne niezależne od Wykonawcy lub od Zamawiającego, a uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub zakresie, f) nastąpi przekształcenie podmiotowe Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji Al. J. Ch. Szucha 2/4 00-582 Warszawa, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków pochodzących z projektu pn. Doskonalenie technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Ogólna koncepcja realizacji przedsięwzięcia dostępna jest na stronie Zamawiającego www.rcl.gov.pl Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, dostępny jest na stronie Zamawiającego www.rcl.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.