To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawy wyposażenia kwaterunkowego.
Numer ogłoszenia: 156109 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110199 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy wyposażenia kwaterunkowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia kwaterunkowego zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego KGP i Biura Spraw Wewnętrznych KGP, według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, tj.: Formularzu asortymentowo - cenowym 2. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia. 4. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone towary muszą spełniać wszystkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ i winny być dopuszczone do użytkowania w pomieszczeniach biurowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w zakresie przestrzegania norm dotyczących ochrony środowiska. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na oferowany towar. 5. Dostarczane wyroby winny posiadać odpowiednią wytrzymałość, gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów - dot. krzeseł, szafek, foteli itp. 6. Oferowane wyposażenie kwaterunkowe powinno odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Formularzu asortymentowo-cenowym w opisie przedmiotu zamówienia (danych technicznych). 7. Do dostarczonego sprzętu elektrycznego muszą być dołączone karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje również ewentualny montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. 9. Okres gwarancji dla dostarczonych towarów nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu. 10. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce Zamawiający określi kolor asortymentu bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla wykonawcy przy jego realizacji. 11. Opisane parametry w Formularzu asortymentowo - cenowym jako parametry niezbędne są bezwzględnie wymagane i muszą być uwidocznione, potwierdzone w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia dołączonych do oferty. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie na jego wyłączną odpowiedzialność, że wszystkie zaproponowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE i oznaczenie CE. 13. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w Formularzu asortymentowo - cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 14. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. 15. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę, do kontaktów i poda jej imię i nazwisko, nr telefonu, faxu oraz pocztę elektroniczną. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które zostaną wpisane w umowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.53.14.00 - Pokrycia podłogowe 39.71.71.00 - Wentylatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia Sp. j., ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320982,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 401401,10
Oferta z najniższą ceną: 401401,10 / Oferta z najwyższą ceną: 431943,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników GDDKiA Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części.
- 14/ZP/2025 Zorganizowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie zajęć dla członków Klubu Seniora przy Domu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego - zajęcia gimnastyki z elementami fizjoterapii (...)
- EZ.28.44.2025 Usługa 36 miesięcznej pogwarancyjnej obsługi serwisowej dla aparatów RTG Revolution z detektorem DRX Plus dla WCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Dostawa obuwia - półbutów wyjściowych, półbutów służbowych i butów zimowych męskich do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi
- "Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Zwiększenie oferty kulturalnej Muzeum Kinematografii poprzez rewaloryzację zabytkowego kompleksu"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
- "Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
- Budowa budynku Centrum Współpracy Polsko - Ukraińskiej z częścią dydaktyczną i biblioteką Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Kuźniczej 29b we Wrocławiu
- Zakup mebli do dwóch pracowni (sztucznej inteligencji i odnawialnych źródeł energii) oraz dwóch gabinetów specjalistów (psychologa i pedagoga) w ZSO w Pawłowicach
- Dostawa akumulatorów kwasowo - ołowiowych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.
- Zakup mebli biurowych
więcej: Drobny sprzęt biurowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.