eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczółkiPrzebudowa części hali sportowej Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, ul. Szkolna na cele zaplecza sanitarnego szatniowego zespołu Boisk ORLIK 2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Pszczółki: Przebudowa części hali sportowej Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, ul. Szkolna na cele zaplecza sanitarnego szatniowego zespołu Boisk ORLIK 2012.
Numer ogłoszenia: 156169 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269768 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części hali sportowej Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, ul. Szkolna na cele zaplecza sanitarnego szatniowego zespołu Boisk ORLIK 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części hali sportowej Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, ul. Szkolna 4 na cele zaplecza sanitarno - szatniowego zespołu boisk ORLIK 2012. Przebudowa części obiektu na potrzeby programu ORLIK 2012 polegać będzie na wydzieleniu następujących pomieszczeń: 1. Pomieszczenia trenera środowiskowego, 2. Magazynu sprzętu sportowego, 3. Szatni męska z toaletą, prysznicami i umywalkami, 4. Toalety damska (przystosowana do użytkowania przez osoby niepełnosprawne), 5. Szatni damska z prysznicami i umywalkami. Przewiduje się remont kapitalny pomieszczeń polegający na: 1. Rozebraniu części istniejących ścian działowych, 2. Budowie nowych ścianek działowych z gazobetonu i płyt gipsowo-kartonowych, 3. Wykuciu w istniejących ściankach działowych 2 otworów drzwiowych, 4. Wymianie istniejącej stolarki drzwiowej, 5. Montażu nowego osprzętu sanitarnego: - toaleta dla niepełnosprawnych - 1 kpl, - toaleta typu kompakt - 1 szt, - umywalki, szer. min. 55 cm - 5 szt, - brodziki akrylowe 90x90 z syfonem - 4 szt. 6. Dostosowaniu istniejącej sieci wodno - kanalizacyjnej do projektowanych rozwiązań, należy maksymalnie wykorzystać istniejące podejścia sieci wodnej i sanitarnej, 7. Skuciu części starych kafli ceramicznych i ułożeniu nowych kafli ceramicznych w pomieszczeniach toalet i pryszniców, 8. Tapetowaniu ścian tapetą z włókna szklanego malowaną farbami akrylowymi, 9. Ułożeniu nowych posadzek z płytek gresowych we wszystkich pomieszczeniach, 10. Wymianie drzwi wejściowych, 11. Wymianie starych grzejników c.o. na grzejniki płytowe, 12. Dostosowaniu istniejącej sieci elektrycznej do projektowanych rozwiązań , 13. Dostosowaniu istniejącej instalacji wentylacyjnej do projektowanych rozwiązań, 14. Budowie rampy dla niepełnosprawnych na wejściu do obiektu, 15. Dostawa wyposażenia szatni i biura trenera. Załącznikami do SIWZ są następujące dokumenty: 1. projekt budowlany, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. przedmiary robót. Roboty należy prowadzić zgodnie z instrukcjami i zaleceniami zawartymi w ww. dokumentacji. Wszelkie zmiany technologii i wynikające z tego konsekwencje obciążają Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122930.70 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest dofinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Województwa Pomorskiego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA DEKARSKO - BUDOWLANA Henryk Dawidowski, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 3, 83-032 Pszczółki, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 122930.70
  • Oferta z najniższą ceną: 122930.70 oferta z najwyższą ceną: 161.325.02
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.