Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Ostrołęka: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie księgowości małych przedsiębiorstw dla osób bezrobotnych, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu z Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Priorytetu VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Gotowi do zmian.
Numer ogłoszenia: 156179 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. 11 Listopada 68, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7603377, 7604383, fax 029 7603377, 7604383 wew. 203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ostrolenka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie księgowości małych przedsiębiorstw dla osób bezrobotnych, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu z Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Priorytetu VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Gotowi do zmian..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia w zakresie księgowości małych przedsiębiorstw dla osób bezrobotnych, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu z Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Priorytetu VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Gotowi do zmian.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON; - Zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej NIP; - Dokument, wystawiony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający kontynuowanie działalności szkoleniowej w roku 2008, a w przypadku podmiotów rozpoczynających działalność szkoleniową w roku 2008 - zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. z 2004 r. Nr 99, poz. 1001, z późn. zm.); - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; - Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; - Kalkulację kosztów szkolenia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; - Program szkolenia z wyszczególnieniem: a) nazwa i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów szkolenia. - Harmonogram zajęć szkoleniowych - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ; - Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji szkolenia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ; Do wykazu należy dołączyć: a) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) oświadczenia osób prowadzących szkolenie (kadry dydaktycznej), iż zostali oni poinformowani o prowadzeniu przez nich szkolenia dla osób bezrobotnych organizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce; - Oświadczenie o warunkach lokalowych i wyposażeniu w niezbędny sprzęt instytucji szkoleniowej - w miejscu prowadzenia szkolenia; - Informację na temat działań promocyjnych na rzecz zatrudnienia uczestników szkolenia; - Opis materiałów szkoleniowych, które otrzymują uczestnicy szkolenia; - Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ; - Certyfikat jakości usług obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (w przypadku jego posiadania); - Wzór zaświadczenia (dokumentu) o ukończeniu szkolenia; - Wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat o podobnym charakterze , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadania (referencje) - załącznik nr 6 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Zakres i jakość oferowanego programu szkoleniowego - 20
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. Warunki lokalowe i sprzęt jaki zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji szkolenia - 10
- 5. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ostrolenka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. 11 Listopada 68, 07-400 Ostrołęka pok. 20, II piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. 11 Listopada 68, 07-400 Ostrołęka pok. 3 (sekretariat) I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu z Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Priorytetu VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Gotowi do zmian.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Budowa ulicy 5 Pułku Ułanów w Ostrołęce
- Zakup, dostawa i montaż pantomografu w ramach realizacji zadania pn.: "Zakup pantomografu dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce".
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja trzech edycji trzydniowych szkoleń stacjonarnych pt. "Przeciwdziałanie przemocy domowej".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych, superwizji, warsztatowych oraz szkoleniowych "
- Zorganizowanie szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 edycji szkolenia zamkniętego wyjazdowego
- PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE STACJONARNEJ NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. W OBIEKTACH KWP W GDAŃSKU DLA FUNKCJONARIUSZY CENTRALNEGO BIURA ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI ZARZĄD W GDAŃSKU
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra prowadzących kształcenie zawodowe
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.