To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Brzeg: dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer ogłoszenia: 156187 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118283 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 6 zadań Zadanie nr 1. SPRZĘT OGÓLNOMEDYCZNY - TERAPIA INFUZYJNA Zadanie nr 2. CEWNIKI, WORKI MEDYCZNE, DRENY, DRENAŻE, ODSYSANIE POLA OPERACYJNEGO, INNE Zadanie nr 3. DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY - RÓŻNY Zadanie nr 4. POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE Zadanie nr 5. BŁONY RTG, ODCZYNNIKI, KOPERTY Zadanie nr 6. MATERIAŁY RÓŻNE DO EKG, KTG I USG 2. Ilości, opis oraz szczegółowe wymagania dla produktów stanowiących przedmiotu zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1-2.6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia. 3.1. Wszystkie zaoferowane produkty muszą być oznakowane etykietami w języku polskim. 3.2. Zaoferowane produkty muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty te wykonawca dostarczy zamawiającemu na każde jego wezwanie. 3.3. W przypadku wystąpienia w trakcie badania i oceny ofert wątpliwości dotyczących zgodności, zaoferowanych produktów z opisanymi w SIWZ, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, ulotek informacyjnych, folderów, katalogów lub próbek tych produktów w celu dokonania ich porównania z opisem. 3.4. Zaoferowane produkty muszą posiadać co najmniej 6 miesięczny termin ważności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.00.00 - Materiały medyczne 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: SPRZĘT OGÓLNOMEDYCZNY - TERAPIA INFUZYJNA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ANMAR Sp. z o.o. Sp. K., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314054,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 294717,40
Oferta z najniższą ceną: 294717,40 / Oferta z najwyższą ceną: 294717,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CEWNIKI, WORKI MEDYCZNE, DRENY, DRENAŻE, ODSYSANIE POLA OPERACYJNEGO, INNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ANMAR Sp. z o.o. Sp. K., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200754,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 177997,15
Oferta z najniższą ceną: 177997,15 / Oferta z najwyższą ceną: 177997,15
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY - RÓŻNY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ANMAR Sp. z o.o. Sp. K., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73890,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70790,25
Oferta z najniższą ceną: 70790,25 / Oferta z najwyższą ceną: 70790,25
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11314,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10274,00
Oferta z najniższą ceną: 10274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11206,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: BŁONY RTG, ODCZYNNIKI, KOPERTY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. - Wrocław, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93217,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86012,80
Oferta z najniższą ceną: 86012,80 / Oferta z najwyższą ceną: 86012,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: MATERIAŁY RÓŻNE DO EKG, KTG I USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sorimex Sp. z o.o. Sp. k., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16976,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12473,90
Oferta z najniższą ceną: 12473,90 / Oferta z najwyższą ceną: 12473,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- "Sukcesywne dostawy materiałów medycznych"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa 1190 sztuk pojemników do segregacji odpadów BIO o poj. 240l
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.