Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Słubice: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŚWINIARACH - etap II
Numer ogłoszenia: 156214 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Słubice, ul. Płocka 32, 09-533 Słubice, woj. mazowieckie, tel. 024 2778056, fax 024 2778210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŚWINIARACH - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Boisko z przeznaczeniem do gry w koszkówkę i siatkówkę, o wymiarach 17x30m - nawierzchnia syntetyczna z granulatu gumowego w kolorz ceglanym, gr. 13 mm -warstwy podbudowy: podsypka piaskowa 15 cm, warstwa odsączająca 15 cm, tłuczeń mechanicznie zagęszczany gr. 20 cm - krawężnik obwodowy z obrzeża 8x30 cm -wyposażenie: 2 stałe kosze do koszykówki, 2 słupki do siatkówki, z możliwością łatwego demontażu, linie boisk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający dokona oceny w następujący sposób: - za wykonanie większej ilości zadań, obejmujących wykonanie obiektów - boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej - ponad wymagane minimum 1, Zamawiający przyzna wykonawcy 10 punktów za każde następne zadanie, potwierdzone referencjami lub innym dokumentem, stwierdzającym należyte wykonanie. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o miejscu na liście rankingowej decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych obiektów j.w., wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie i potwierdzonych w referencjach lub innych dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości brutto (w przypadku ujmowania w wykazie boisk sportowych łącznie z innymi obiektami, należy wyraźnie określić wartość brutto zrealizowanego boiska), daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających podane w wykazie dane oraz należyte wykonanie robót. 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 7. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym. 10. deklarację dot. żądanego przez Zamawiającego okresu gwarancji. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy, uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Golicach
- Nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Wykonanie prac w zakresie konserwacji rowów melioracyjnych na terenie miasta Słubice
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Golicach
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34 we Wrocławiu
- Modernizacja Stadionu Miejskiego oraz infrastruktury sportowej w miejscowości Reszel
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 63 w ramach realizacji zadania: "Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola" - numer postępowania: 32/ZP/25
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowie przy ul. Szkolnej 39
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.