Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-27
Warszawa: Zakup mebli laboratoryjnych stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Linii Prototypowej Wysokociśnieniowego Utrwalania Żywności
Numer ogłoszenia: 156229 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Wysokich Ciśnień PAN , ul. Sokołowska 29/37, 01-142 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6325010, faks 022 6324218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.unipress.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli laboratoryjnych stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Linii Prototypowej Wysokociśnieniowego Utrwalania Żywności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli laboratoryjnych stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Linii Prototypowej Wysokociśnieniowego Utrwalania Żywności wraz dostawą i ich montażem. Wymagania techniczne 1. Wymaga się żeby oferowane meble były fabrycznie nowe i nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż 1. stycznia 2015 r. 2. W skład zamawianego zestawu mebli mają wchodzić następujące elementy: 2.1 Stół roboczy wzmocniony - stelaż A - kształtny o gabarytach 1260x600x860 mm - 6 sztuk 2.2 Płyta do stołu roboczego o gabarytach 1260x600 mm, z laminatu, z obrzeżem prostym - 6 sztuk 2.3 Szafka 600 mm bez blatu, bez szuflad, podwieszana, laminowana - lewa - 4 sztuki 2.4 Szafka 600 mm bez blatu, bez szuflad, podwieszana, laminowana - prawa - 2 sztuki 2.5 Szafka 600 mm bez blatu, z 1 szufladą, podwieszana, laminowana - lewa - 1 sztuka 2.6 Szafka 600 mm bez blatu, z 1 szufladą, podwieszana, laminowana - prawa - 1 sztuka 2.7 Krzesło z podnóżkiem PU - 3 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Wszystkie elementy wchodzące w skład układu muszą być kompatybilne i kompletne ze względu na przeznaczenie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że posiada(-ją) doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw mebli laboratoryjnych, każda o wartości minimum 10.000,00 złotych brutto. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykażą, że posiadają doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw mebli laboratoryjnych, każda o wartości minimum 10.000,00 złotych brutto. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (tabela A) z dnia zakończenia realizacji dostawy. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionych warunków na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów wymienionych w §4 SIWZ wg sposobu spełnia- nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty: 1)Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik). 3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, (informacja zawiera się w treści Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie chyba, że należą do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.unipress.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Wysokich Ciśnień Polskiej Akademii Nauk
ul. Sokołowska 29/37; 01-142 Warszawa, pok. nr 208 (sekretariat IWC PAN).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytut Wysokich Ciśnień Polskiej Akademii Nauk ul. Sokołowska 29/37; 01-142 Warszawa, pok. nr 208 (sekretariat IWC PAN).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Źródło finansowania zamówienia: UMOWA NR RPMA.01.01.00-14-004/11-00 O DOFINANSOWANIE PROJEKTU -ROZBUDOWA LABORATORIÓW I STWORZENIE PROTOTYPÓW LINII DOŚWIADCZALNYCH DLA INNOWACYJNYCH TECHNOLOGII PRZYGOTOWANYCH DO WDROŻENIA PRZEZ GRUPY BADAWCZE INSTYTUTU WYSOKICH CIŚNIEŃ POLSKIEJ AKADEMII NAUK..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Oddziału Laboratoryjnego PSSE w Zgorzelcu (8 części)"
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.