Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-03
Koszalin: Remont nawierzchni placu oraz remont budynku przy ul. Starogrodzkiej 20 w Drawsku Pomorskim będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim
Numer ogłoszenia: 156237 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428656, fax 094 3422417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni placu oraz remont budynku przy ul. Starogrodzkiej 20 w Drawsku Pomorskim będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - Rozbiórka posadzek tarasów i schodów wraz z cokołami i warstwami podposadzkowymi, - Demontaż i montaż wpustu podłogowego w posadzce tarasu, - Wykonanie nowych warstw izolacji termicznej i przeciwwodnej tarasu wraz z warstwami nośnymi i wyrównawczymi z zaprawy cementowej, - Wykonanie posadzek terakotowych na tarasach i schodach wraz z cokolikami, - Rozbiórka okładzin schodów z terakoty wraz - Odbicie i uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na elewacji budynku, - Malowaniem emulsyjne fragmentów elewacji, - Malowanie olejne balustrad z rur na tarasie i krat okiennych - Rozbiórka obróbek blacharskich i wykonanie nowych, - Rozbiórka pokrycia dachowego z papy i blachy falistej, - Rozbiórka pokrycia dachu i podsufitki z płyt azbestowo-cementowych, - Rozbiórka i odtworzenie deskowania dachu, - Impregnacja grzybobójcza drewnianej konstrukcji dachu, - Naprawa szlichty cementowej na powierzchni dachu, - Wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, - Rozbiórka i montaż nowych rynien i rur spustowych, - Wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, - Malowanie emulsyjne ścian i sufitów, - Wykonanie posadzek cementowych gr. 3,5 cm, - Wymiana bram garażowych, - Rozbiórka istniejącej betonowej i asfaltowej nawierzchni placu, - Wymiana krawężników betonowych, - Wymiana podbudowy pod nawierzchnię placu, - Wykonanie nawierzchni placu z kostki granitowej, - Usunięcie gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych i gruntu z wykopów, - Transport płyt azbestowo-cementowych przystosowanym pojazdem na składowisko odpadów,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Posiadają doświadczenie i mogą się wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania związane z remontem pomieszczeń budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej, z uwzględnieniem remontów chodników lub placów, przy czym wartość każdego z zadań była wyższa od kwoty 100.000,00 zł (brutto). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych wraz z ofertą - (SPEŁNIA/NIESPEŁNIA).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań wiązanych z remontem pomieszczeń budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej, z uwzględnieniem remontów chodników lub placów, przy czym wartość każdego z zadań była wyższa od kwoty 100.000,00 zł (brutto) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 3. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie zadania wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2. zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.po.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Prokuratury Okregowej w Koszalinie, ul. Wł Andersa 34a w pokoju nr 134..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę cześć zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, jakie części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 177 ul. Kolejowa w m. Człopa (Etap I)
- Formalina 10%
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Wykonanie termomodernizacji budynku Ratusza w Jaworze w ramach zadania inwestycyjnego"Poprawa efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych na obszarze Aglomeracji Wałbrzyskiej(..)
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skalmierowicach
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Modernizacja boiska sportowego wielofunkcyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.