eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wlkp.Zagospodarowanie terenu, sieci zewnętrzne oraz odnawialne źródła energii na terenie Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo-Przemysłowego Sp. z o.o. w Stanowicach w ramach zadań inwestycyjnych Rozbudowa Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych oraz Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Gorzów Wlkp.: Zagospodarowanie terenu, sieci zewnętrzne oraz odnawialne źródła energii na terenie Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo-Przemysłowego Sp. z o.o. w Stanowicach w ramach zadań inwestycyjnych Rozbudowa Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych oraz Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy.
Numer ogłoszenia: 156248 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95484 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 95 722 53 85, faks 95 722 53 85 wew. 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu, sieci zewnętrzne oraz odnawialne źródła energii na terenie Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo-Przemysłowego Sp. z o.o. w Stanowicach w ramach zadań inwestycyjnych Rozbudowa Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych oraz Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: zagospodarowanie terenu, sieci zewnętrznych oraz odnawialnych źródeł energii na terenie Gorzowskiego Technologicznego Parku Naukowo-Przemysłowego Sp. z o.o. w Stanowicach 29 w gminie Bogdaniec. Przedmiot zamówienia składa się z następujących Części i obejmuje swym zakresem: Część I (budowa) Zadanie 1.1. Zagospodarowanie terenu, sieci zewnętrzne na terenie Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo-Przemysłowego Sp. z o.o. w Stanowicach w ramach Rozbudowy Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych Zakres: -Uzbrojenie podziemne Instalacja wodociągowa Instalacja ppoż. Instalacja kanalizacji sanitarnej Instalacja kanalizacji technologicznej Instalacja kanalizacji deszczowej instalacja ciepłownicza Instalacja wody lodowej) - SUW - remont budynku SUW wymiana wyposażenia technologicznego SUW wyłącza się budowę zbiornika wody czystej o poj. 100 m3. Wykonawca dostosuje wyposażenie/instalacje SUW do pracy bez zbiornika - Zagospodarowanie terenu - drogi, zieleń Zadanie 1.2 Zagospodarowanie terenu, sieci zewnętrzne na terenie Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo-Przemysłowego Sp. z o.o. w Stanowicach w ramach Rozbudowy Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II Zakres: - Uzbrojenie podziemne Instalacja wodociągowa Instalacja ppoż. Instalacja kanalizacji sanitarnej Instalacja kanalizacji deszczowej Instalacja ciepłownicza z wyłączeniem ciepłociągu łączącego GWE z Bioenergy Farm Instalacja wody lodowej) - Zagospodarowanie terenu 2 boiska sportowe urządzenie zieleni drogi, zieleń, boiska Część II (zaprojektuj i zbuduj) Zadanie 2.1 Odnawialne źródła energii i instalacje elektryczne zewnętrzne na terenie Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo-Przemysłowego Sp. z o.o. w Stanowicach w ramach Rozbudowy Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych Zakres: -Instalacje elektroenergetyczne wykonanie linii zasilających (WLZ) do poszczególnych tablic rozdzielczych rozdzielnie/szafki przyłączeniowe wykonanie oświetlenia terenu -Ogniwa fotowoltaiczne na dachu budynku 2-3 Podstawa: PFU elektryczne Zadanie 2.2 Odnawialne źródła energii i instalacje elektryczne zewnętrzne na terenie Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo-Przemysłowego Sp. z o.o. w Stanowicach w ramach Rozbudowy Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II Zakres: - zewnętrzna instalacji elektroenergetycznej: wykonanie linii zasilających (WLZ) do poszczególnych tablic rozdzielczych rozdzielnia główna RG+P, rozdzielnie/szafki przyłączeniowe wykonanie magistrali teletechnicznej, wykonanie oświetlenia terenu, wykonanie oświetlenia boisk -Ogniwa fotowoltaiczne stojące na trackerach System nadzoru, sterowania i wizualizacji Podstawa: PFU elektryczne Zadanie 2.3. Odnawialne źródła energii i GWE na terenie Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo-Przemysłowego Sp. z o.o. w Stanowicach w ramach Rozbudowy Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II i Rozbudowy Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych Zakres: -Wyposażenie GWE -System nadzoru, sterowania i wizualizacji -Kolektory słoneczne na dachu budynku 5 -Pompy ciepła NOWE (dla CTTŚ) -Pompy ciepła NOWE (dla KLUBU ) -Pompy ciepła istniejące - przeniesienie (CTTŚ) Podstawa: PFU GWC, pompy ciepła, solary 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w TOM II do SIWZ Załączniki od A do F 3.3 Główne kody we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Części CPV Nazwa Część I i Część II 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45233140-2 Roboty drogowe 44622000-6 Układy odzyskiwania ciepła 71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 3.4 Podstawowe parametry zamówienia: 1. Uwaga: Do oferty należy dołączyć tabelę elementów ceny ryczałtowej. Tabela jest tabelą pomocniczą Ceny Ryczałtowej - do wyceny robót, rozliczania w trakcie realizacji inwestycji oraz sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia. 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), jej załączników i złożonej oferty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Adres robót budowlanych: Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o., Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec. 5. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia przez wykwalifikowany personel techniczny. Podczas odbioru nastąpi weryfikacja wszystkich zadeklarowanych prac przez Wykonawcę, a wymaganych w dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi oraz opisy techniczne w języku polskim (KŚT, DTR, katalogi części itp.) w wersji papierowej i elektronicznej. 6. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego na okres minimalny 36 miesięcy. Okres Gwarancji jest wiążący i zostanie wskazany w Formularzu ofertowym każdego Wykonawcy - podlega ocenie zgodnie z przyjętymi kryteriami. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy, istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru, oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie zamówienia. 8. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia, Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wady. 9. W razie stwierdzenia wad, usterek po dokonaniu odbioru końcowego Wykonawca, po wezwaniu pisemnym przez Zamawiającego, obowiązany jest niezwłocznie reagować na zgłoszenie Zamawiającego i podejmować niezbędne działania nie później niż w ciągu 48 godzin, licząc od daty zgłoszenia, z wyłączeniem dni świątecznych. Maksymalny czas usunięcia awarii strony określają na 7 dni, licząc od daty zgłoszenia. 10. Wykonawca nie może uwolnić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady powstałe na skutek wad rozwiązań, które sam wprowadził lub na skutek niewłaściwych metod wykonania prac przez Wykonawcę. 11. W przypadku, gdy w okresie gwarancji Wykonawca odmówi podjęcia wymaganych czynności, bądź pozostaje w zwłoce w stosunku do terminów określonych w pkt. 9, Zamawiający może zlecić zastępcze wykonanie niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad promocji Projektów, określonych dla Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, i wykonania oznakowania przedmiotu zamówienia, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym oraz zgodnie z zasadami określonymi i zamieszczonymi na stronie internetowej http: www.lrpo.lubuskie.pl. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3.5 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. IV. PODWYKONAWCY 4.1 Wykonawca wskaże w Ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom Robót. Wskazanie niniejszego nastąpi w Załączniku nr 3 do IDW. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców Robót. 4.2 UMOWA O PODWYKONAWSTWO: 1. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć odpłatną Umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia, do przedłożenia Zamawiającemu projektu takiej Umowy, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie Umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 2. Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, przewidziany w Umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie danego zakresu Umowy o podwykonawstwo. 3. Zamawiający w terminie 14 dni, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu Umowy o podwykonawstwo w szczególności w sytuacji gdy projekt: 1) nie spełnia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż określony w ust. 2; 3) zawiera harmonogram robót sprzeczny z Harmonogramem Robót wskazanym w Umowie z Wykonawcą; 4) przewiduje wartość wynagrodzenia za wykonanie Umowy o podwykonawstwo wyższą aniżeli wynika z Oferty Wykonawcy - dotyczy cen jednostkowych oraz ogólnej ceny ryczałtowej; 5) nie zawiera uregulowań dotyczących zawierania Umowy o podwykonawstwo z dalszymi Podwykonawcami; 6) nie wskazuje rachunku bankowego Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. 7) zawiera postanowienia sprzeczne z Umową zawartym między Zamawiającym a Wykonawcą; 8) nie zawiera zakresu Robót powierzonego Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania Robót objętych Umową o podwykonawstwo. 9) zawiera termin wynagrodzenia płatnego przez Wykonawcę za wykonane prace Podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie będzie ustalony w taki sposób, aby przypadał wcześniej niż termin zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy przez Zamawiającego (za okres zlecony Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy). 4. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu Umowy o podwykonawstwo w terminie 14 dni, uważa się za akceptację projektu Umowy przez Zamawiającego. 5. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej Umowy o podwykonawstwo, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia 6. Zamawiający, w terminie 14 dni, zgłasza pisemny sprzeciw do Umowy o podwykonawstwo, w przypadkach, o których mowa w ust. 3. 7. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej Umowy o podwykonawstwo, w terminie 14 dni uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 8. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej Umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem Umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy Umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł. 9. W przypadku, o którym mowa w ust. 8, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w ust. 2, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej Umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej określonej w par. 9 wzoru umowy. 10. Postanowienia ust. 1-9 stosuje się odpowiednio do zmian Umowy o podwykonawstwo. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania swoich Podwykonawców jak i dalszych Podwykonawców, tak jak gdyby były to działania, uchybienia lub zaniedbania samego Wykonawcy. 12. Zgoda Zamawiającego na wykonanie jakiejkolwiek części Umowy przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę nie zwalnia Wykonawcy z jakichkolwiek jego zobowiązań wynikających z Umowy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z fakturą za wykonanie roboty dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom, tj. np. pisemnego potwierdzenia przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, którego wierzytelność jest częścią składową wystawionej faktury, o dokonaniu zapłaty na rzecz tego Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. Potwierdzenie powinno zawierać zestawienie Robót, Dostaw, Usług i kwot, które były należne Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy z tej faktury. 14. Zamawiający dokonuje bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego Umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. 15. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 14, dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii Umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. 16. Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy. 17. Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający umożliwi Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w ust. 14. 18. Wykonawca może zgłosić pisemne uwagi w terminie 7 dni od dnia doręczenia tej informacji. 19. W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w ust. 17, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może: 1) nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo 2) złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo 3) dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, jeżeli Podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty. 20. W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w ust. 14, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 21. Konieczność wielokrotnego dokonywania bezpośredniej zapłaty Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w ust. 14, lub konieczność dokonania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy w sprawie zamówienia publicznego. 22. Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień sprzecznych z umową zawartą między Zamawiającym a Wykonawcą. 23. Umowa o podwykonawstwo musi zawierać w szczególności następujące zapisy: 1) zakres robót powierzony podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót objętych umową; 2) kwotę wynagrodzenia - kwota ta nie powinna być wyższa, niż wartość tego zakresu robót wynikająca z oferty Wykonawcy; 3) termin wykonania robót objętych umową wraz z harmonogramem - harmonogram robót musi być zgodny z harmonogramem robót Wykonawcy; 4) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 5) W przypadku podzlecenia przez Wykonawcę prac obejmujących przedmiot zamówienia podwykonawcy, termin wynagrodzenia płatnego przez Wykonawcę za wykonane prace podwykonawcy powinien być ustalony w taki sposób, aby przypadał wcześniej niż termin zapłat wynagrodzenia należnego Wykonawcy przez Zamawiającego (za okres zlecony podwykonawcy). 4.3 Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty budowlane wykonane przez podwykonawców. 4.4 Wykonawca składający ofertę wspólną nie jest podwykonawcą. V. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY RÓWNOWAŻNEJ 5.1 Podane w projektach budowlanych, wykonawczych i branżowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, PFU (TOM II SIWZ) parametry, stanowią parametry minimalne. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w treści dokumentów składających się na TOM II SIWZ. Ofertą równoważną jest więc asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. 5.2 W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji projektowej, programie funkcjonalno-użytkowym (TOM II SIWZ) przez wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania materiałów urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych, o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 5.3 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że określona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.4 Ciężar udowodnienia przez Wykonawcę zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego, leży po stronie składającego ofertę. 5.5 Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard jakości towarów i usług. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim projektowanym: - konstrukcjom, urządzeniom, wyrobom: parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi konstrukcjami i lub urządzeniami i lub wyrobami w sposób założony przez projektanta oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia, - elementom konstrukcyjnym i konstrukcjom: wszystkie parametry nie gorsze, niż zakładane. - pomieszczeniom: wszystkie cechy zakładane przy projektowaniu, niezmieniające ich funkcji użytkowych oraz ich wymiarów; Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej syg. akt. KIO/UZP 1400/08 Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 5.6 Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadające odpowiednie certyfikaty, atesty i dopuszczenia, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne, oraz posiadające legalne oprogramowanie, licencje, itp. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy dostawie dokumenty, wymienione w Dokumentacji projektowej (TOM II SIWZ), potwierdzające spełnienie określonych przepisami norm oraz certyfikatów. 5.7 Gdziekolwiek w dokumentach przywołane są konkretne normy lub przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich uprzedniego sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez wykonawcę i przedłożone zamawiającemu, co najmniej na 14 dni przed datą oczekiwanego przez wykonawcę zatwierdzenia ich przez zamawiającego. W przypadku, gdy zamawiający stwierdzi, że zaproponowane zmiany nie zapewniają zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania wykonawca zastosuje się do norm przywołanych w dokumentach. Powyższe należy przyjąć z zastrzeżeniem, iż tam gdzie wymagany jest okres gwarancji należy zapewnić rozwiązania, które pozwolą na dotrzymanie warunków i czasu gwarancji. 5.8 Informacja o dofinansowaniu Inwestycji 1) Zamówienie niniejsze jest realizowane w ramach niżej wymienionych Projektów: A. Projekt pn. Rozbudowa Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych, który jest współfinansowane w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Priorytet II: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa., B. Projekt pn. Rozbudowa Klubu Młodego Wynalazcy - Etap II, który jest współfinansowane w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Priorytet II: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa. VI. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 6.1 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. VII. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH 7.1 Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ofert częściowych. VIII. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE 8.1 Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ofert wariantowych. IX. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 9.1 Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 31.08.2015 r. z zachowaniem nw. terminów postępu prac projektowych przy realizacji przedmiotu zamówienia: a)Przedstawienie Koncepcji: 2 tygodnie od podpisania umowy b)Projekt Budowlany zamienny: 4 tygodnie od podpisania umowy c)Projekt Wykonawczy: do 5 tygodni od podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.23.31.40-2, 44.62.20.00-6, 71.32.31.00-9, 45.26.12.15-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie jest współfinansowane w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Priorytet II: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Opeus Energia Sp. z o.o., Kobiałka 9, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
  • Opeus Sp. z o.o. SK-A, Kobiałka 9, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4180531,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3995040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3995040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8364000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.