Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Katowice: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone: 1) dokończenie wykonania elewacji; 2) wykonanie stropu żelbetowego w seg A i C; 3) dostawa i montaż stolarki drzwiowej, ścianek mobilnych, drzwi p.poż. i bram; 4) dostawa i montaż żyrandola światłowodowego - rzeźby świetlnej w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)/ Z-24/IV/2013/PNT
Numer ogłoszenia: 156252 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone: 1) dokończenie wykonania elewacji; 2) wykonanie stropu żelbetowego w seg A i C; 3) dostawa i montaż stolarki drzwiowej, ścianek mobilnych, drzwi p.poż. i bram; 4) dostawa i montaż żyrandola światłowodowego - rzeźby świetlnej w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8)/ Z-24/IV/2013/PNT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowalnych: w postaci dokończenia wykonania elewacji, wykonania stropu żelbetowego w segmencie A i C, dostawy i montażu stolarki drzwiowej, dostawy i montażu żyrandola światłowodowego; w budynku biurowo - usługowym z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie: 1) dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi część I (architektoniczno - budowlana) wraz z zagospodarowaniem terenu, oraz przedmiarami robót; 2) Projekt aranżacji wnętrz; 3) Projekt budowlano - wykonawczy doprojektowanej przestrzeni A i C w nowobudowanym budynku nr 8; 4) Projekt wykonawczy Rewizja 1 - adaptacja pod serwerownię (data center) pomieszczeń znajdujących się w budynku nr 8 z przedmiarem - Strop A. 2. Zamówienie obejmuje poniższe zakresy, na które mogą być składane oddzielne, częściowe oferty: 1) Zakres nr I - dokończenie wykonania elewacji budynku wraz z ociepleniem i wyprawą tynkarską metodą lekką - mokrą, montaż parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo - cynkowej zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym cz. 1 oraz przedmiarami robót; 2) Zakres nr II - wykonanie stropów na seg. A i C zgodnie z dokumentacją budowlaną na podstawie Projektu budowlano - wykonawczego doprojektowanej przestrzeni A i C w nowobudowanym budynku nr 8 z przedmiarem oraz projektu wykonawczego Rewizja 1 - adaptacja pod serwerownię (data center) pomieszczeń znajdujących się w budynku nr 8 z przedmiarem robót - i zgodnie z pozwoleniem na budowę; 3) Zakres nr III - dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych z wbudowanym systemem kontroli dostępu, ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, oraz drzwi p.poż. i bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu aranżacji wnętrz; 4) Zakres nr IV - dostawa i montaż żyrandola światłowodowego - rzeźby świetlnej zlokalizowanej w holu seg. B wraz z podłączeniem do istniejących instalacji elektrycznych na podstawie projektu aranżacji wnętrz; w nowobudowanym budynku nr 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. 3. Wykonawca będzie również obowiązany do: 1) wykonania robót przygotowawczych; 2) uzupełnienia tynków i naprawy ścian po przebiciach otworów i pracach montażowych na elewacjach lub na ścianach hali A i C; 3) kontrola jakości; 4) przeprowadzenia odbiorów; 5) uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 6) zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby wykonawcy; 7) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody proporcjonalnie wg rozliczenia Kierownika Budowy na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z właścicielem przyłączy tj. Euro-Centrum S.A. w Katowicach odrębnej umowy na korzystanie z mediów: woda i odbiór ścieków oraz energia elektryczna. 8) po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 9) współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia i leżących w zakresie właściwości danego Wykonawcy; 10) współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót oraz Kierownikiem Budowy; 11) uprzątnięcia terenu po demontażu deskowań dla stropów, oraz naprawa uszkodzonych miejsc; 12) zabezpieczenia istniejących okien w hali - podczas wykonywania prac spawalniczych i betoniarskich. 4. Zamawiający wskazuje, że jego instancją jest, aby prace elewacyjne były prowadzone równolegle z pracami dotyczącymi montażu żaluzji, o ile Wykonawcy na oba zakresy zostaną jednocześnie wyłonieni. W takim wypadku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prac elewacyjnych zapewnił Zamawiającemu możliwość korzystania z rusztowań celem montażu żaluzji na następujących zasadach: 1) dla każdej zarusztowanej ściany należy uwzględnić dwa okresy użytkowania rusztowań celem montażu żaluzji, o czym Wykonawca prac elewacyjnych będzie na bieżąco informowany; 2) montaż żaluzji realizowany będzie dwuetapowo tj.: a) montaż uchwytów żaluzji w okresie dwu dni w trakcie lub przed realizacją montażu styropianu; b) montaż żaluzji w okresie czterech dni po zakończeniu prac elewacyjnych. 3) należy przewidzieć lokalizacje - posadowienie rusztowań z uwzględnieniem technologii montażu żaluzji zewnętrznych; 4) koordynację robót na rusztowaniach zapewni Zamawiający. 5. Zamawiający informuje, że po podziałach geodezyjnych uległo zmianie oznaczenie działek, na których inwestycja będzie prowadzona: aktualnie są to działki nr 12/23 i nr 8. 6. Budynek nr 8, w którym prowadzone będą roboty składające się na przedmiot zamówienia jest wykonany w stanie surowym, zamkniętym. W budynku są zrealizowane częściowo instalacje elektryczne - poza układem zasilania, częściowo zrealizowano również pozostałe instalacje: instalacje fotowoltaiki, instalacje sanitarne, wentylacji i klimatyzacji, instalacje niskoprądowe i roboty budowlano - wykończeniowe. Na poziomie -1,0 seg B znajdują się pomieszczenia techniczne, w których będzie zlokalizowana stacja trafo, rozdzielnia elektryczna sN i nN, pomieszczenia pompy ciepła i central wentylacyjnych. W budynku są prowadzone prace wykończeniowe oraz prace związane z dokończeniem instalacji elektrycznych i sanitarnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9, 45.22.35.00-1, 45.22.38.20-0, 45.44.30.00-4, 45.31.00.00-3, 45.42.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach: 1) przez Wykonawcę, który złoży ofertę na cały przedmiot zamówienia w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100); 2) przez Wykonawcę zakresu nr 1 w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100); 3) przez Wykonawcę zakresu nr 2 w wysokości 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100); 4) przez Wykonawcę zakresu nr 3 w wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100); 5) przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 700,00 (siedemset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawcy, który złożyło ofertę na cały przedmiot zamówienia obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie: 1. robót elewacyjnych w co najmniej 2 budynkach biurowo - usługowych lub użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 każdy lub 2 budynkach wielorodzinnych o pow. 1000 m2 łącznie; 2. co najmniej 2 konstrukcji stalowych spawanych o wadze każda 25 t w budynkach użyteczności publicznej; 3. co najmniej 2 płyt stropowych żelbetowych w budynkach biurowo usługowych lub użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 300m2 każdy; 4. dostawy i montażu stolarki drzwiowej, drzwi p.poż. i bram segmentowych do co najmniej 2 budynków biurowo-usługowych lub użyteczności publicznej; 5. dostawy i montażu żyrandola światłowodowego. Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Wykonawców składających oferty częściowe obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1. dla zakresu I robót elewacyjnych w co najmniej 2 budynkach biurowo - usługowych lub użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 każdy lub 2 budynkach wielorodzinnych o pow. 1000 m2 łącznie; 2. dla zakresu II łącznie: a) co najmniej 2 konstrukcji stalowych spawanych o wadze każda 25 t w budynkach użyteczności publicznej; b) co najmniej 2 płyt stropowych żelbetowych w budynkach biurowo usługowych lub użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 300m2 każdy; 3. dla zakresu III - dostawy i montażu stolarki drzwiowej, drzwi p.poż. i bram segmentowych do co najmniej w 2 budynkach biurowo-usługowych lub użyteczności publicznej; 4. dla zakresu IV- dostawy i montażu żyrandola światłowodowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wszystkie zakresy przedmiotu zamówienia obejmują dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika robót, a dla Wykonawców składających oferty częściowe obejmują dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą: 1. dla zakresu I - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; 2. dla zakresu II - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń; 3. dla zakresu III - uprawnienia ogólnobudowlane do nadzorowania prac; 4. dla zakresu IV - uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Wykonawcy, który złoży ofertę na wszystkie zakresy przedmiotu zamówienia obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000,00 a dla Wykonawców, którzy złożą oferty częściowe co najmniej na kwotę: 1. dla zakresu I - 150 000,00; 2. dla zakresu II - 400 000,00; 3. dla zakresu III - 100 000,00; 4. dla zakresu IV - 50 000,00.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-568 Katowice
ul. Ligocka 103
budynek nr 3
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 15:00, miejsce: 40-568 Katowice ul. Ligocka 103 budynek nr 3 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-03.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakres nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dokończenie wykonania elewacji budynku wraz z ociepleniem i wyprawą tynkarską metodą lekką - mokrą, montaż parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo - cynkowej zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym cz. 1 oraz przedmiarami robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakres nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie stropów na seg. A i C zgodnie z dokumentacją budowlaną na podstawie Projektu budowlano - wykonawczego doprojektowanej przestrzeni A i C w nowobudowanym budynku nr 8 z przedmiarem oraz projektu wykonawczego Rewizja 1 - adaptacja pod serwerownię (data center) pomieszczeń znajdujących się w budynku nr 8 z przedmiarem robót - i zgodnie z pozwoleniem na budow.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.35.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakres nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych z wbudowanym systemem kontroli dostępu, ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, oraz drzwi p.poż. i bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem stolarki rys A35/S5, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu aranżacji wnętr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakres nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż żyrandola światłowodowego - rzeźby świetlnej zlokalizowanej w holu seg. B wraz z podłączeniem do istniejących instalacji elektrycznych na podstawie projektu aranżacji wnętrz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont przesiewacza mobilnego Kleemann Mobiscreen MS 19 D pracujacego w ZPM Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Świadczenie usług krajowego transportu osób w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic w okresie 12 miesięcy z podziałem na 2 zadania
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
więcej: Drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.