To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Kraków: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 156277 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139251 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego w ramach 9 pakietów, których szczegółowy opis (wraz z formularzami cenowymi) zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. 3.2. Zamówienie obejmuje dzierżawę sprzętu laboratoryjnego oraz sukcesywne dostawy odczynników według zamówień składanych przez pracownika laboratorium medycznego zgodnie z asortymentem wskazanym w formularzu cenowym, stanowiących załączniki nr 1B do SIWZ. 3.3. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do Laboratorium medycznego do siedziby Zamawiającego. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest zainstalować i uruchomić stosowny sprzęt laboratoryjny (dotyczy Pakietów 9). 3.5. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie dla użytkowników w zakresie eksploatacji sprzętu laboratoryjnego (dotyczy Pakietów 9). 3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje w ramach danej części do granic kwoty przedmiotowej umowy. 3.7. Ponadto Zamawiający wymaga, aby przy pierwszej dostawie towaru wybrany wykonawca dostarczył Zamawiającemu: 3.7.1. instrukcja obsługi aparatu w języku polskim - zawierających wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje (dotyczy pakietów z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego); 3.7.2. karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla produktów posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 152 poz. 1222 z późn. zm.) 3.7.3. deklaracje zgodności, potwierdzające oznakowanie dokładnie oznaczonego produktu medycznego, będącego przedmiotem dzierżawy znakiem zgodności CE (dotyczy dzierżawionych aparatów medycznych) oraz paszporty techniczne dla aparatów - (dotyczy Pakietów 9), 3.7.4. deklaracje zgodności dotyczące odczynników.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. BOR-POL Mariusz Borkowski, Pl. Jaśminu 2, Gliwice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4929,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5499,40
Oferta z najniższą ceną: 5499,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5499,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Graso Zenon Sobiecki, Krąg 4A, Stargard Gd., kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25214,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22955,40
Oferta z najniższą ceną: 22955,40 / Oferta z najwyższą ceną: 22955,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. BOR-POL Mariusz Borkowski, Pl. Jaśminu 2, Gliwice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8716,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emapol Sp. z o.o., ul. Budowlanych 68, Gdańsk, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11135,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1291,68
Oferta z najniższą ceną: 1291,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1291,68
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emma Paweł Majsiak, ul. Tarasowa 4/110, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17253,00
Oferta z najniższą ceną: 17253,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17253,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Radiometer Sp. z o.o., ul. Kijowska 1, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48422,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37972,80
Oferta z najniższą ceną: 37972,80 / Oferta z najwyższą ceną: 37972,80
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Trident Med s.c., ul. Nowy Świat 60/13, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1371,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2169,12
Oferta z najniższą ceną: 2169,12 / Oferta z najwyższą ceną: 2169,12
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HVD HOLDING AG Sp. z o.o., ul. Muszyńska 29, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47061,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48137,76
Oferta z najniższą ceną: 48137,76 / Oferta z najwyższą ceną: 48137,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Środki kontrastowe w obrazowaniu metodą rezonansu magnetycznego
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.