eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecPrzebudowa dróg we wsiachBolesławice, Chościszowice, Kraśnik Dolny, Kraśnik Górny, Kruszyn, Łaziska, Otok, Stare Jaroszowice, Dąbrowa Bolesławiecka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Bolesławiec: Przebudowa dróg we wsiach: Bolesławice, Chościszowice, Kraśnik Dolny, Kraśnik Górny, Kruszyn, Łaziska, Otok, Stare Jaroszowice, Dąbrowa Bolesławiecka
Numer ogłoszenia: 156282 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec , ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg we wsiach: Bolesławice, Chościszowice, Kraśnik Dolny, Kraśnik Górny, Kruszyn, Łaziska, Otok, Stare Jaroszowice, Dąbrowa Bolesławiecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań: . 1.1 przebudowa dróg we wsi Bolesławice (dr. nr 576 i 579) o dł. 450mb - wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.2 przebudowa drogi we wsi Bolesławice (dr. nr 645/9) o dł. 100 mb - wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.3 przebudowa drogi we wsi Bolesławice ( dr nr 624/3) o dł. 45 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.4 przebudowa drogi we wsi Bolesławice (dr. nr 629) o dł. 100 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.5 przebudowa dróg we wsi Bolesławice (dr. nr 653/21 i 653/18) o dł. 310 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni tłuczniowej, 1.6 przebudowa drogi we wsi Chościszowice (dr.nr86) o dł. 50 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.7 przebudowa dróg we wsi Kraśnik Dolny (dr. nr 263/2, 262/4 i 819/1) o dł. 115 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.8 przebudowa drogi we wsi Kraśnik Dolny (dr. nr 797) o dł. 180 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.9 przebudowa dróg we wsi Kraśnik Dolny (dr. nr 808 i 816) o dł. 100 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.10 przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych we wsiach Kraśnik Górny i Kraśnik Dolny (dr.nr 611,761,768) o dł. 650 mb, 1.11 przebudowa drogi dojazdowej we wsi Kraśnik Górny (dr. nr 608) o dł. 140 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.12 przebudowa drogi we wsi Kraśnik Górny (dr. nr 58/4) o dł. 60 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.13 przebudowa drogi we wsi Kruszyn ul. Topolowa o dł. 260 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.14 przebudowa dróg we wsi Łaziska (dr. nr 788/1 i 810) o dł. ok. 70 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.15 przebudowa drogi we wsi Łaziska (dr. nr 957) o dł. 102, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.16 przebudowa drogi we wsi Łaziska (dr. nr 918) o dł. 115 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.17 przebudowa dróg we wsi Otok (dr. nr 315/1, 396/1, 321/3, 318/16, 318/19, 318/5, 397, 310/4) o dł. 450 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.18 przebudowa drogi we wsi Otok (dr. nr 391/1) o dł. 50 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.19 przebudowa dróg we wsi Stare Jaroszowice (dr. nr 299, 402) o dł. 300 mb, wykonanie na drodze betonowej i gruntowej nawierzchni asfaltowej, 1.20 przebudowa dróg we wsi Dąbrowa Bolesławiecka (dz.254/8, 259/5 i część działki nr 254/4) o dł. 220 mb, wykonanie na drodze gruntowej nawierzchni asfaltowej, wraz ze zjazdem z drogi wojewódzkiej nr 297 wg odrębnego projektu i przedmiaru robót. Realizację w/w zadań należy wykonać w oparciu o projekty i przedmiary robót będące załącznikiem do SIWZ,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) na okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanych w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonymi robotami drogowymi polegającymi na wykonaniu nawierzchni asfaltowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 12 000 m2 w ciągu jednego roku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnienia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zakres przewidzianych zmian obejmuje: 1) Zmianę podwykonawcy, która możliwa będzie jedynie wtedy, jeżeli zakres realizowanych przez podwykonawcę robót nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu robót wskazach w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć on projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innymi podwykonawcami. 2) Zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn nie zależnych od Wykonawcy ani od Zamawiającego, przy czym każda ze stron musi tą zmianę zaakceptować. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwe umotywowanie potwierdzonej przez każdą ze stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesławiec ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec po wpłaceniu 20,00 zł na konto Urzędu Gminy Bolesławiec nr 29 8392 0004 2600 2017 2000 0010.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy Bolesławiec ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.