eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlukowoOrganizacja 3 wycieczek w ramach realizacji projektu pt. Mój rozwój dziś szansą na lepsze jutro nasze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Klukowo: Organizacja 3 wycieczek w ramach realizacji projektu pt. Mój rozwój dziś szansą na lepsze jutro nasze
Numer ogłoszenia: 156296 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klukowo , ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo, woj. podlaskie, tel. 0-86 2774520, faks 0-86 2774542.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 3 wycieczek w ramach realizacji projektu pt. Mój rozwój dziś szansą na lepsze jutro nasze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji trzech wycieczek dla uczniów/uczennic Szkoły Podstawowej w Klukowie, Szkoły Podstawowej w Kuczynie, Szkoły Podstawowej w Łuniewie Małym i Szkoły Podstawowej w Wyszonkach Kościelnych w ramach projektu- Mój rozwój dziś szansą na lepsze jutro nasze realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddzaiałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania (części): 1) 3 dniowa wycieczka Szlakiem Piastowskim dla uczniów klas IV i opiekunów - Szkoły Podstawowej w Klukowie, Szkoły Podstawowej w Kuczynie, Szkoły Podstawowej w Łuniewie Małym i Szkoły Podstawowej w Wyszonkach Kościelnych w ramach projektu- Mój rozwój dziś szansą na lepsze jutro nasze; 2) 4 dniowa wycieczka do Trójmiasta dla uczniów klas V i opiekunów - Szkoły Podstawowej w Klukowie, Szkoły Podstawowej w Kuczynie, Szkoły Podstawowej w Łuniewie Małym i Szkoły Podstawowej w Wyszonkach Kościelnych w ramach projektu- Mój rozwój dziś szansą na lepsze jutro nasze; 3) 4 dniowa wycieczka do Krakowa, Bochni i Tatr dla uczniów klas VI i opiekunów - Szkoły Podstawowej w Klukowie, Szkoły Podstawowej w Kuczynie, Szkoły Podstawowej w Łuniewie Małym i Szkoły Podstawowej w Wyszonkach Kościelnych w ramach projektu- Mój rozwój dziś szansą na lepsze jutro nasze..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych właściwego Marszałka Województwa stwierdzające, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm) oraz aktualną umowę gwarancji bankowej lub umowę ubezpieczeniową na rzecz klientów - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż zrealizował co najmniej 3 wycieczki, z zastrzeżeniem, iż każda z wycieczek zorganizowana została dla co najmniej 40 osób przez czas minimum 3 dni w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 usługi polegające na organizacji wycieczek, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wycieczki zostały wykonane należycie. dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. dysponuje minimum 2 autokarami turystycznymi spełniającym następujące wymagania nagłośnienie z mikrofonem,sprawny system ogrzewania wnętrza autobusu, klimatyzację, czynną toaletę, wyjścia awaryjne, do których dostęp nie powinien być niczym utrudniony, dwie gaśnice, z których jedna powinna być umieszczona możliwie blisko kierowcy, a druga - wewnątrz autobusu, w miejscu łatwo dostępnym w razie potrzeby jej użycia apteczkę doraźnej pomocy, oznaczenia z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej, w warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Siły wyższej, zmiany osób lub podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: zdarzeń losowych, polecenia Zamawiającego, uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.klukowo.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, Kod 18-214 Klukowo Pokój. Nr. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, Kod 18-214 Klukowo Pokój. Nr. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddzaiałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trzydniowa wycieczka Szlakiem Piastowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 1 wycieczki 3 -dniowej Szlakiem Piastowskim - dla 55 uczniów klas czwartych + 5 opiekunów: Szkoły Podstawowej w Klukowie, Szkoły Podstawowej w Wyszonkach Kościelnych, Szkoły Podstawowej w Kuczynie, Szkoły Podstawowej w Łuniewie Małym w okresie od 22-24.05.2013 r, zgodnie z poniższym opisem. Miejsca wyjazdu i powrotu: Klukowo, Kuczyn, Wyszonki Kościelne, Łuniewo Małe. Zwiedzane miejsca: Kruszwica- Kolegiata romańska z XII w., Mysia Wieża Wenecja - Muzeum Kolejki Wąskotorowej i przejażdżka do Żnina, spotkanie z Diabłem Weneckim Biskupin- Rezerwat archeologiczny osady prasłowiańskiej Gniezno- Wzgórze Lecha, Katedra z relikwiami św. Wojciecha i Drzwiami Gnieźnieńskimi, Muzeum Początków Państwa Polskiego Lednogóra- Rezerwat archeologiczny i Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy, Poznań- Ostrów Tumski, (grobowce Mieszka i Chrobrego), Stare Miasto Licheń- Sanktuarium Matki Bożej Królowej Polski Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom i opiekunom wycieczki następujące świadczenia: Bilety wstępu, Przewodnicy po zwiedzanych obiektach, Opieka pilota, Transport autokarem turystycznym 2 obiadokolacje, 2 śniadania, 1 obiad, 2 noclegi ubezpieczenie NNW do 5.000,00 zł Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z programem i organizacją wycieczki wskazane w opisie wycieczki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czterodniowa wycieczka do Trójmiasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 1 wycieczki 4 -dniowej do Trójmiasta - dla 51 uczniów klas piątych + 5 opiekunów: Szkoły Podstawowej w Klukowie, Szkoły Podstawowej w Wyszonkach Kościelnych, Szkoły Podstawowej w Kuczynie, Szkoły Podstawowej w Łuniewie Małym w okresie od 04-07.06.2013 r., zgodnie z poniższym opisem. Miejsca wyjazdu i powrotu: Klukowo, Kuczyn, Wyszonki Kościelne, Łuniewo Małe. Zwiedzane miejsca: Malbork- zwiedzanie Zamku Krzyżackiego Gdańsk- Stare Miasto, Dwór Artusa, rejs statkiem na Westerplatte, Oliwa Kościół Katedralny i koncert organowy, Gdynia- Port Handlowy i Wojenny, Okręt Muzeum ORP Błyskawica, Oceanarium, Sopot- molo, Opera Leśna, deptak Bohaterów Monte Casino Będzin- Muzeum Hymnu Narodowego Łeba- zwiedzanie miasta, i portu, ruchome wydmy, latarnia morska, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom i opiekunom wycieczki następujące świadczenia: Bilety wstępu, Przewodnicy po zwiedzanych obiektach, Opieka pilota, Transport autokarem turystycznym (może być 2 autokary), 3 obiadokolacje, 3 śniadania, 1 obiad, 3 noclegi ubezpieczenie NNW do 5.000,00 zł Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z programem i organizacją wycieczki wskazane w opisie wycieczki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Czterodniowa wycieczka do Krakowa, Bochni i Tatr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 1 wycieczki 4 -dniowej do Krakowa, Bochni, w Tatry - dla 52 uczniów klas szóstych + 5 opiekunów: Szkoły Podstawowej w Klukowie, Szkoły Podstawowej w Wyszonkach Kościelnych, Szkoły Podstawowej w Kuczynie, Szkoły Podstawowej w Łuniewie Małym w okresie od 18-21.06.2013 r., zgodnie z poniższym opisem. Miejsca wyjazdu i powrotu: Klukowo, Kuczyn, Wyszonki Kościelne, Łuniewo Małe. Zwiedzane miejsca: Kraków- Wzgórze Wawelskie, , Stare Miasto, - kościół św. Piotra i Pawła, kościół franciszkanów, Collegium Maius, Kościół Św. Anny, Sukiennice, kościół Mariacki, Brama Floriańska, Barbakan, kościół w Łagiewnikach Zakopane- Dolina Chochołowska, Morskie Oko, Krupówki, drewniany kościółek z XIX w. i cmentarz na Pęskowym Brzysku, wjazd kolejką szynową na Gubałówkę przejście na Butorowy Wierch, zjazd wyciągiem krzesełkowym , Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej Bochnia- Zabytkowa Kopalnia Soli ( z noclegiem w kopalni) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom i opiekunom wycieczki następujące świadczenia: Bilety wstępu, Przewodnicy po zwiedzanych obiektach, Opieka pilota, Transport autokarem turystycznym 3 obiadokolacje, 3 śniadania, 1 obiad, 3 noclegi ubezpieczenie NNW do 5.000,00 zł Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z programem i organizacją wycieczki wskazane w opisie wycieczki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.