Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Zamość: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego. Nr sprawy:8/PN/13
Numer ogłoszenia: 156298 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o. , ul. Peowiaków 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6775000, faks 084 6385145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl/zakładka zamówienia publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego. Nr sprawy:8/PN/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest zakup, dostawa i instalacja w siedzibie Zamawiającego aparatury i sprzętu medycznego podzielonego na 6 zadań, a mianowicie: Zadanie nr 1 - Defibrylator z kardiowersją - 1 szt. Zadanie nr 2 - Defibrylator automatyczny -2 szt. Zadanie nr 3 - Kardiomonitor - 7 szt. Zadanie nr 4 - Aparat EKG - 4 szt. Zadanie nr 5 - Ssak jezdny - 4 szt. Zadanie nr 6 - Wózek anestezjologiczny - 1 szt. , wózek reanimacyjny - 6 szt., wózek na leki- 4 szt., wózek opatrunkowy- 1 szt. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował sprzęt fabrycznie nowy, niepowystawowy, niedemonstracyjny, wyprodukowany w 2012 roku lub 2013, kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych znajduje się w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. Dostarczone urządzenia muszą posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełniają wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0, 33.12.32.10-0, 33.12.15.00-9, 33.19.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, b)gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.com.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o. o.
ul. Peowiaków 1
22-400 Zamość
Dział Obsługi Szpitala pok. 222.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o. o. ul. Peowiaków 1 22-400 Zamość Dział Obsługi Szpitala pok. 222.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator z kardiowersją - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator automatyczny -2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 7 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak jezdny - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek anestezjologiczny - 1 szt. , wózek reanimacyjny - 6 szt., wózek na leki- 4 szt., wózek opatrunkowy- 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Dostawa płyt betonowych MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm z podwójnym zbrojeniem nacisk koła tylnego sam. ciężarowego P= 50 kN, beton klasy C25/30 lub wyższy w il. do wyszczególnionych miejscowości.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi wewn. w m. Sitaniec nr geod. 1490/2"
- Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części.
- Przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz - Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby POZ
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Dostawa monitora hemodynamicznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.