eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUbezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistanc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Warszawa: Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie, ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart na okres od 1 lipca 2009 r. do 30 czerwca 2010 r.
Numer ogłoszenia: 156336 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie, ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart na okres od 1 lipca 2009 r. do 30 czerwca 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie, ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart na okres od 1 lipca 2009 r. do 30 czerwca 2010 r. Pakiet I: Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie. Pakiet II: Ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance. Pakiet III: Ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowi istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranych umów w sprawie zamówienia publicznego. 2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił minimalne tj. wymagane oraz dodatkowe tj. preferowane warunki ubezpieczenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oferty zgodnej z minimalnymi warunkami ubezpieczenia określonymi przez Zamawiającego. 4. Wykonawca może zaakceptować część lub całość dodatkowych (preferowanych) warunków ubezpieczenia (określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), w tym przypadku powinien przedstawić w ofercie, które z tych warunków akceptuje. Akceptacja warunków (klauzul) dodatkowych podlegać będzie ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w części XIV SIWZ. 5. Wykonawca nie może zmienić treści warunków ubezpieczenia uznanych i opisanych w SIWZ jako warunki minimalne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - wadium w wysokości 3 000,- zł (słownie złotych: trzy tysiące) Pakiet nr 2 - wadium w wysokości 7 500,- zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset) Pakiet nr 3 - wadium w wysokości 3 000,- zł (słownie złotych: trzy tysiące)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem lub, gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów: - zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub - oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j.: a) W odniesieniu do oferty dotyczącej Pakietu I - w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udzielali lub nadal udzielają (przez okres co najmniej 12 miesięcy) ochrony ubezpieczeniowej na rzecz podmiotów o wielooddziałowej strukturze organizacyjnej i ogólnopolskim zakresie prowadzonej działalności w ramach co najmniej trzech programów ubezpieczeniowych, z których każdy obejmował / obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń: - ubezpieczenia mienia od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, - ubezpieczenia sprzętu elektronicznego oraz - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności lub posiadania mienia z sumą ubezpieczenia (łącznie dla sprzętu elektronicznego i pozostałego mienia) nie mniejszą niż 175.000.000 zł dla każdego programu ubezpieczeniowego. b) W odniesieniu do oferty dotyczącej Pakietu II - w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udzielali lub nadal udzielają (przez okres co najmniej 12 miesięcy) ochrony ubezpieczeniowej na rzecz podmiotów posiadających flotę pojazdów składającą się z nie mniej niż 120 pojazdów, w ramach co najmniej trzech programów ubezpieczenia komunikacyjnego, z których każdy obejmował / obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń: AC, OC, NNW, Assistance c) W odniesieniu do oferty dotyczącej Pakietu III - w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udzielali lub nadal udzielają (przez okres co najmniej 12 miesięcy) ochrony ubezpieczeniowej na rzecz banku w ramach co najmniej jednej umowy ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart obejmującej następujące rodzaje ubezpieczeń: ubezpieczenie od nieuprawnionego użycia karty oraz rabunku gotówki pobranej z bankomatu, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia za granicą, assistance oraz odpowiedzialności cywilnej podczas pobytu za granicą. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - (wymogi dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) 1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w części VIII z zastrzeżeniem pkt 2. 2. Zamiast dokumentów, o których mowa w części VIII pkt 2, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wówczas pkt 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Akceptacja klauzul dodatkowych - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego Departament Logistyki i Administracji ul. Nowy Świat 6/12 piętro 2, pok. 263 00-400 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty składane pocztą:BGK, Dep. Logistyki i Administracji, Al.Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa Otwarcie ofert: 02/06/2009 g. 11:30 Miejsce otwarcia ofert: ul. Nowy Świat 6/12, 2 piętro, pok. 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdej opisanej części zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości każdej części, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia Banku Gospodarstwa Krajowego od wszelkiego ryzyka utraty lub uszkodzenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Banku Gospodarstwa Krajowego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie nieaktywnych kart płatniczych w transporcie z włączeniem szkód finansowych powstałych w związku z nieautoryzowanym użyciem karty płatniczej skradzionej w transporcie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Akceptacja klauzul dodatkowych - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie komunikacyjne AC, OC, NNW, Assistance.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Akceptacja klauzul dodatkowych - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia kart płatniczych, ich posiadaczy i użytkowników oraz wydawcy kart.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Akceptacja klauzul dodatkowych - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.