To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Poznań: WARP-4/12
Numer ogłoszenia: 156353 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78579 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o., ul. Piekary 19, 61-823 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6563500, faks 61 6565366.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WARP-4/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: świadczenie usług prawnych związanych z udzielaniem przez Wielkopolską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. pożyczek w ramach II projektu JEREMIE - Umowy Operacyjnej - Pożyczki Globalnej nr 2.2/2011/FPJWW/1/31 z dnia 17.11.2011r. Na obsługę składają się: - opiniowanie zawieranych w ramach Funduszu umów, - przygotowywanie i opiniowanie zmian do zawieranych w ramach Funduszu umów, - analiza możliwości finansowania wydatków przedsiębiorcy z różnych źródeł wsparcia w ramach programów unijnych, - przygotowywanie zapytań dotyczących interpretacji przepisów prawa (do organów adm. rządowej, Instytucji Zarządzającej, Menadżera Funduszu Powierniczego JEREMIE dla Województwa Wielkopolskiego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oraz do innych instytucji, których działanie może mieć znaczący wpływ na funkcjonowanie Funduszu, - bieżąca analiza przepisów związanych z funkcjonowaniem Funduszu, - przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej Funduszu (regulaminy, wzory umów), - udział w negocjacjach dotyczących spłat zadłużenia pożyczkobiorców, - przygotowywania porozumień z dłużnikami, - analiza wierzytelności, proponowanie rozwiązań co do dalszej współpracy z dłużnikiem, - przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz reprezentowanie Zamawiającego przed sądami oraz innymi organami, w tym m.in. państwowymi, podczas prowadzenia egzekucji w zakresie dochodzonych należności Funduszu oraz w innych sprawach mających wpływ na jego funkcjonowanie, - doradztwo w zakresie prawa pracy. Zamawiający zastrzega, iż usługa może zostać wykonana tylko i wyłączenie przez osoby, wskazane przez Wykonawcę w ofercie. Zmiana jakiejkolwiek z tych osób, bądź zlecenie usługi przez Wykonawcę innemu podmiotowi wymaga zgody Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt JEREMIE współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozowoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach WRPO 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KANCELARIA ADWOKACKA DR HUBERT ŚWIĄTKOWSKI"
jakie przetargi wygrała firma
"KANCELARIA ADWOKACKA DR HUBERT ŚWIĄTKOWSKI"
- Kancelaria Radcy Prawnego Hubert Świątkowski, ul. Wysoka 12/17, 61-850 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37207,50
Oferta z najniższą ceną: 37207,50 / Oferta z najwyższą ceną: 87268,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup zestawu poduszek pneumatycznych dla KM PSP w Poznaniu
- Zakup pompy kasetowej do podaży leku Blincyto
- AD/ZP/90/24 "Wymiana Central Systemu Sygnalizacji Pożaru i Panelu Obsługi dla PP"
- Remont toalety nr 330 w budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a
- "Usługa przeprowadzenia remontu agregatu wody lodowej firmy Climaveveta typ NECS/SL 2418 zlokalizowanego na dachu budynku Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej PP".
- Subskrypcja licencji oprogramowania HCL Domino
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie pomocy prawnej w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o.
- Sprawowanie obsługi prawnej nad inwestycją "Budowa Centrum Edukacyjnego ŚPN wraz z ekspozycją przyrodniczą"
- "Usługi pomocy prawnej w zakresie prowadzonej przez zamawiającego działalności"
- Obsługa prawna Wydziału Windykacji w zakresie egzekucji należności administracyjnych na wszystkich etapach egzekucji, doradztwo prawne
- Opracowanie wytycznych dotyczących rozwiązywania sporów w projektach realizowanych w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.