eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniaprzetarg niegraniczony na roboty budowlane związane z remontem sanitariatów



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Gdynia: przetarg niegraniczony na roboty budowlane związane z remontem sanitariatów
Numer ogłoszenia: 156379 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Sportowych Szkół Ogólnokształcących, ul. Władysława IV 54, 81-384 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 620-56-55, fax 0-58 620-56-55.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg niegraniczony na roboty budowlane związane z remontem sanitariatów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - remont sanitariatów na Ip. oraz sanitariatów na parterze w zakresie: - roboty rozbiórkowe: demontaż stolarki drzwiowej, rozbiórka ścian działowych, wykucie otworów w ścianach, skucie płytek glazurowanych, posadzek terrakotowych, rozbiórka posadzki z płytek PCV, demontaż instalacji elektrycznej, wywóz i utylizacja gruzu; - roboty remontowe ogólnobudowlane: wymurowanie ścianki działowej, wykonanie ścianki z płyt G-K, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie ścianek systemowych, wykonanie tynków, wykonanie izolacji posadzek, ułożenie posadzki typu GRESS, obłożenie ścian glazurą, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie; - roboty instalacji elektrycznej : montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami; - roboty sanitarne : demontaż urządzeń sanitarnych, instalacji wod.-kan., montaż nowych urządzeń i instalacji, wykonanie prób instalacji i urządzeń, wywóz zdemontowanych urządzeń i instalacji.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223 poz. 1655), a w szczególności : - wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za spełniające warunek uważa się roboty o wartości :50.000 zł brutto - dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r prawo budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : 7.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1. 7.1.2. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( dotyczy również spółek cywilnych ), 7.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. . 7.1.4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1.5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.1.6. wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z informacjami na temat ich uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy przedstawić kserokopię uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7.2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z wykonawców musi udokumentować oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy prawo zamówień publicznych tj. przedłożyć w/w dokumenty od 7.1.1 do 7.1.4, natomiast pozostałe dokumenty muszą poświadczać spełnianie warunków łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. 7.3. Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonych oświadczeń, w przypadku wystąpienia wątpliwości co do prawidłowości złożonej oferty oraz obowiązku okazania oryginałów dokumentów.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4776_35705.html

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4776_35705.html.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 12:00, miejsce: ZSSO 81-384 Gdynia ul. Władysława IV - sekretraiat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.08.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.