Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-16
Gdańsk: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania danych budynków i lokali m. Gdańska, obszaru obrębu ewidencyjnego 140-Sobieszewo
Numer ogłoszenia: 15637 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania danych budynków i lokali m. Gdańska, obszaru obrębu ewidencyjnego 140-Sobieszewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie dotyczy wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w trybie art. 24a ustawy. Prace modernizacyjne mają za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w rozporządzeniu oraz uzupełnienie bazy danych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia. Dokumentację powstałą podczas tych prac należy skompletować w formie operatu opisowo- kartograficznego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 prace z zakresu modernizacji ewidencji budynków i lokali, każda o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dla potrzeb realizacji Zamówienia dysponuje co najmniej 6 osobowym zespołem, który będzie bezpośrednio realizował prace polowe i kameralne, w tym:
a) co najmniej 4 osoby posiadają zamiennie uprawnienia z zakresu art. 43 pkt 1 i/lub 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2015 r. poz. 520 ze zm.),
b) co najmniej 2 osoby posiadają znajomość i doświadczenie w pracy z oprogramowaniami, w których prowadzone są bazy danych mapy zasadniczej i bazy danych ewidencji gruntów i budynków;
c) osoba, pełniąca funkcję kierownika posiada uprawnienia z zakresu art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2015 r. poz. 520 ze zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Rękojmia za wady - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy; 2) wynagrodzenia; 3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy; 3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiany umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem postanowień § 8 ust. 3.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 126...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 129 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
2. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku- Iwona Bujalska, pok. 126, tel. 58 32 36 126, fax 58 32 36 529, e-mail: iwona.bujalska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr.- w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8.00 do 15.00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWA SAMOCHODU TYPU FURGON NIEOZNAKOWANY DO PRZEWOZU OSÓB W ILOŚCI 7-8 W ILOŚCI 1 SZT.
- Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i remontu hali 014A wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku nr 40 w celu stworzenia Laboratorium Systemów Konwersji Energii i Napędów, Wydział IMiO PG
- Budowa ekostrady rowerowej na trasie Śródmieście-Chełm
- Naprawa konstrukcji bramowych
- wynajem urządzeń nagłośnieniowych i konstrukcji scenicznych wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby wydarzenia w dniu 8.06.2025 9. Edycji Karnawału Latawców
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 8 obrębów na terenie powiatu pińczowskiego
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów: Derkacze, Radachowo i Lipinka - jednostka ewidencyjna 080601_5 Dobiegniew - obszar wiejski
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla 9 obrębów ewidencyjnych z jednostki ewidencyjnej Kraszewie
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi.
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.