eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzebudowa DW 982 wraz z mostem na rzece Breń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Kraków: Przebudowa DW 982 wraz z mostem na rzece Breń
Numer ogłoszenia: 156399 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie , ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6382603, faks 012 6382663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa DW 982 wraz z mostem na rzece Breń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę drogi wojewódzkiej nr 982 wraz z mostem na rzece Breń, jako drogi klasy G, jedno-jezdniowej, 2-pasowej : A. Odcinek I Szczucin - Borki : początek odc.040 km 1+180, koniec odc. 040 km 2+790 - dł. 1610 m Zakres prac objętych zamówieniem: I. Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (PFU), wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy. II. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, a w szczególności: a/ zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja) b/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe c/ wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją d/ roboty ziemne e/ przebudowa jezdni ( wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni) f/ wbudowanie krawężników wraz z wykonaniem odwodnienia, poszerzeniem jezdni na tym odcinku, g/ przebudowa skrzyżowań DW nr 982 z drogami bocznymi (korekta wyłukowań), h/ przebudowa, remont przepustów drogowych, przepływowych, w razie potrzeby budowa nowych przepustów, i/ odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód do odbiorników j/ budowa, przebudowa: chodników, zatok autobusowych i peronów przystankowych. k/ wykonanie poboczy, l/ przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych ł/ zabezpieczenie i przebudowa urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci (w przypadku zaistnienia takiej konieczności), m/ montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu n/ stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), o/ roboty wykończeniowe i porządkowe p/ wyznaczenie i montaż punktów referencyjnych oraz słupków U-1 r/ utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 982 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy (z wyjątkiem zimowego utrzymania) s/ wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej III. Pełnienie nadzoru autorskiego IV. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej B. Odcinek II m. Borki: początek odc. 040 km 2+790, koniec odc. 060 km 0+670, dł. 1654 m Zakres prac objętych zamówieniem: I. Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót , przedmiaru robót w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy. II. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, a w szczególności: a/ zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja) b/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe c/ wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją d/ roboty ziemne e/ przebudowa jezdni (wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni), f/ wykonanie poszerzenia jezdni, g/ wbudowanie krawężników wraz z wykonaniem odwodnienia, poszerzeniem jezdni na tym odcinku, h/ budowa chodnika, i/ przebudowa, remont przepustów drogowych, przepływowych, w razie potrzeby budowa nowych przepustów, j/ odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód do odbiorników k/ przebudowa: zatok autobusowych i peronów przystankowych l/ wykonanie poboczy, ł/ przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych m/ zabezpieczenie i przebudowa urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci n/ montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu o/ stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), p/ roboty wykończeniowe i porządkowe r/ wyznaczenie i montaż punktów referencyjnych oraz słupków U-1 s/ utrzymanie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 982 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy ( z wyjątkiem zimowego utrzymania) t/ wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej III. Pełnienie nadzoru autorskiego IV. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej C. Odcinek III m. Słupiec : początek odc. 060 km 1+620, koniec odc. 060 km 2+320, dł. 700m Zakres prac objętych zamówieniem: I. Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót , przedmiaru robót w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy. II. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, a w szczególności: a/ zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja) b/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe c/ wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją d/ roboty ziemne e/ przebudowa, remont przepustów drogowych, przepływowych f/ odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód do odbiorników g/ wykonanie poboczy, h/ przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych i/ montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu j/ roboty wykończeniowe i porządkowe k/ wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej III. Pełnienie nadzoru autorskiego IV. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej Na tym odcinku nie przewiduje się przebudowy lub wzmocnienia nawierzchni. D. Odcinek IV m. Słupiec : początek odc. 060 km 3+855, koniec odc. 060 km 4+560, dł. 705 m Zakres prac objętych zamówieniem: I. Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót , przedmiaru robót w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy. II. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, a w szczególności: a/ zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja) b/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe c/ wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją d/ roboty ziemne e/ przebudowa jezdni (wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni) f/ wykonanie poszerzenia jezdni g/ remont przepustów drogowych przepływowych h/ odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód do odbiorników i/ wykonanie poboczy, j/ przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych k/ montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu l/ stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), ł/ roboty wykończeniowe i porządkowe m/ wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej III. Pełnienie nadzoru autorskiego IV. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej E. Odcinek V m. Słupiec: Przebudowa mostu drogowego w miejscowości Słupiec na rz. Breń w odc. 060 km 5+725 wraz z dojazdami (odc. 060 km 5+655 do km 5+805 - dł. 150 m) o parametrach dla drogi klasy G i nośności 50 ton (klasa A) Zakres prac objętych zamówieniem: I. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze) w zakresie przebudowy istniejącego mostu wraz z dojazdami (odc. 060 km 5+655 do km 5+805 - dł. 150 m) o parametrach dla drogi klasy G i nośności 50 ton (klasa A), ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, Przedmiarem Robót oraz uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać roboty budowlane. II. Wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego wraz z wszelkimi wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających użytkować przebudowany obiekt Zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 150 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi publicznej klasy G lub wyższej lub odpowiadającej tym klasom o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży Wykaz robót wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, który pełnił funkcje kierownika budowy na co najmniej dwóch robotach drogowych (budowa, przebudowa), - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności mostowej, który pełnił funkcje kierownika robót na co najmniej dwóch obiektach mostowych (budowa, przebudowa), - projektantem o specjalności drogowej posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania dróg bez ograniczeń, który winien wykazać się opracowaniem minimum dwóch dokumentacji projektowych na budowę lub przebudowę drogi publicznej klasy G lub wyższej lub im odpowiadającym wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu na prowadzenie robót, - projektantem branży mostowej posiadającym odpowiednie uprawnienia, który wykonał co najmniej jeden projekt budowy, przebudowy lub remontu obiektu mostowego, Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży Wykaz osób oraz Oświadczenie o uprawnieniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy spełniają warunek jeżeli wykażą, że dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 mln PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Pisemne zobowiązanie - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy I doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Ponadto zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: a) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, b) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na : - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacji Technicznej, - wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej o przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, - innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania w/w okoliczności, c) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy - Kierownika budowy, Kierownika robót, Projektanta. Zmiana tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i oświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, d) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, e) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy. f) sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, g) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, pok. 313 III p., materiały płatne 32,85 zł + opłata pocztowa, w przypadku przesyłania materiałów pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, pok. 220 II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane jest zgłoszenie zadania do dofinansowania z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. W przypadku nie pozyskania środków z UE postępowanie o udzielenia zamówienia zostanie unieważnione.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.