eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaPrzebudowa alei Jana Pawła II w Przysusze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Przysucha: Przebudowa alei Jana Pawła II w Przysusze.
Numer ogłoszenia: 156417 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224924 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 48 6752823, faks 48 6752106.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa alei Jana Pawła II w Przysusze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia:Przebudowa alei Jana Pawła II w Przysusze. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 512 (obręb Przysucha), budowy i przebudowy chodników i zatok postojowych znajdujących się w obrębie pasa drogowego. Podstawowe parametry drogi: droga jednojezdniowa o łącznej długości 250 m, szerokość drogi 5,0 m. Klasa drogi D. Konstrukcja drogi: na istniejącej nawierzchni asfaltowej wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o grubości minimum 4 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm. Chodnik z kostki betonowej kolorowej o grubości 6 cm na podbudowie z podsypki cementowo - piaskowej o grubości 3 cm i mieszanki o grubości 10 cm. Zatoka postojowa z kostki betonowej wibroprasowanej szarej o grubości 8 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm oraz podłoża z mieszanki o grubości 10 cm i podsypki cementowo - piaskowej o grubości 3 cm. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: 2.1. Roboty przygotowawcze i ziemne, polegające na odtworzeniu przebiegu drogi i punktów wysokościowych, rozbiórki istniejących elementów dróg i ulic oraz usunięcie krzaków (krzewów), 2.2. Wykonania wykopów i nasypów, 2.3. Wykonanie podbudowy pod warstwy konstrukcyjne, 2.4. Wykonanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych drogi, w tym nawierzchnie na istniejący parking, 2.5. Ustawienie krawężników betonowych, obrzeży betonowych, wykonanie chodnika, zjazdów, zatoki postojowej, 2.6. Wykonanie wzmocnienia skarpy, 2.7. Roboty wykończeniowe, regulacja wysokościowa urządzeń uzbrojenia podziemnego, wykonanie zieleńców, 2.8. Oznakowania pionowe i poziome. 3. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z: 3.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 3.2. Dokumentacją projektową. 3.3. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga 1: Przedmiar robót załączony do dokumentacji projektowej należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy przy opracowaniu oferty. Uwaga 2: 1. Przy robotach związanych z rozbiórką oraz ponownym ułożeniem zjazdów i elementów chodnika przy kalkulacji ceny należy uwzględnić ewentualne ubytki/uszkodzenia kostki brukowej. 2. Materiały z rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi typu destrukt asfaltowy, płyty betonowe, ziemia nie przewidziane dokumentacją projektową do wykorzystania do celów przebudowy drogi stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3. Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 4. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, SIWZ a konieczne do uwzględnienia ze względu na sztukę budowlaną i odpowiednie przepisy prawa: 4.1. Opracowanie i uwzględnienie tymczasowej organizacji ruchu. 4.2.Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 4.3. Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy, 4.4. Zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), 4.5. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 3 egzemplarzami inwentaryzacji powykonawczej. Uwaga: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje się jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych z zastrzeżeniem, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. 5. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: na działkach o numerach ewidencyjnych: 512, 473, 472/1, 4328/2, 4332, 4333, 475/1, 4338 (obręb Przysucha). 6. Termin wykonania zamówienia. 6.1. Termin wykonania zamówienia do dnia 30.08.2013 r. 6.2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe INTERBUD Sp. z o. o., ul. Limanowskiego 154, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297834,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296005,04

  • Oferta z najniższą ceną: 296005,04 / Oferta z najwyższą ceną: 364475,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.