eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-06

POZYCJA 15644

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, do kontaktów: Katarzyna Krupa, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.rybnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie maszyn elektrycznych od szkód elektrycznych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawcy będę obowiązani wnieść wadium w wysokości 10 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w formie lub formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych brutto aktywami, wyrażony w procentach i wyliczony na dzień bilansowy, w wysokości nie niższej niż 100%; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców; (ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w następujący sposób: najwyższy wskaźnik 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru: wskaźnik w badanym wniosku/najwyższy wskaźnik * 100 pkt; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oceny przyjęty zostanie najwyższy wskaźnik spośród wskaźników posiadanych przez wykonawców). Znaczenie warunku - 100 pkt. 3. Posiadają wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, wyrażony w procentach i wyliczony na dzień bilansowy, w wysokości nie niższej niż 100%; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców; (ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w następujący sposób: >=300% - 100pkt, >=200% i < 300% - 75 pkt, >=100% i <200% - 50 pkt; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oceny przyjęty zostanie najwyższy wskaźnik spośród wskaźników posiadanych przez wykonawców). Znaczenie warunku - 100 pkt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Ze złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać, że wykonawca (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) dany warunek spełnia.Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 5. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną przyznane poprzez zsumowanie ilość punktów uzyskanych z oceny spełniania dwóch ww. warunków. 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe sumy punktów, zostanie zaproszonych do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty, będące załącznikami do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp, (w przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie mogą oni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 3) Potwierdzenie możliwości prowadzenia działalności, wydane przez odpowiedni organ, w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia - Ustawa z dn. 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej - Dz.U. 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotyczy podmiotów zbiorowych). (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 7) Część sprawozdania finansowego za ostatni rok obrotowy, zawierającą wyrażony w procentach i wyliczony na dzień bilansowy wskaźnik pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych brutto aktywami lub umożliwiającą wyliczenie ww. wskaźnika na dzień bilansowy. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego złożyć należy inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 8) Część sprawozdania finansowego za ostatni rok obrotowy, zawierającą wyrażony w procentach i wyliczony na dzień bilansowy wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi lub umożliwiającą wyliczenie ww. wskaźnika na dzień bilansowy. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego złożyć należy inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). Kwestię składania dokumentów wskazanych w pkt od 2) do 6) przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP reguluje par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605). Forma składanych dokumentów: - Wszystkie ww. dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. - Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych "za zgodność z oryginałem" przez osobę uprawnioną / upoważnioną do reprezentacji wykonawcy. Oświadczenie "za zgodność z oryginałem" winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. - Dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej wniosek nie wynika z odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wykonawcy, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania wniosku, podpisane przez osobę/osoby do tego umocowane, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo załączyć należy w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, są oni obowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku. Pełnomocnictwo załączyć należy w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi być sporządzony w formie pisemnej w języku polskim. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać co najmniej: - nazwę i adres zamawiającego, - nazwę i adres wykonawcy oraz jego numer telefonu i faksu, - nazwę zamówienia nadaną przez zamawiającego. Wniosek w swej treści ma zawierać ilość stron i spis wszystkich składanych załączników. Wykonawca powinien umieścić wniosek wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie i opisać według poniższego wzoru "Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3, 44-200 Rybnik, ul. Energetyków 46 - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na ubezpieczenie szpitala" Wniosek należy dostarczyć na adres zgodny z zał. A.III (tj. ul. Roosevelta120, 41-800 Zabrze) w terminie wskazanym w punkcie IV.3.3). W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem na numer zgodnie z załącznikiem A.I. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.