eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoPrzebudowa drogi w m. Tokary o długości 666,80 m na drogę o nawierzchni asfaltowej



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Sławno: Przebudowa drogi w m. Tokary o długości 666,80 m na drogę o nawierzchni asfaltowej
Numer ogłoszenia: 156491 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96129 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w m. Tokary o długości 666,80 m na drogę o nawierzchni asfaltowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: Zadanie 1 1. Przedmiot zamówienia swoim zakresem wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 170008Z w miejscowości Tokary. Droga przebiega przez teren działek nr 105, 106, 114 obręb ewidencyjny Tokary, których właścicielem jest Gmina Sławno. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej z poboczami z kruszywa łamanego, zjazdami z kostki betonowej, zjazdami z kruszywa łamanego oraz odwodnieniem. 2. Zakres rzeczowy roboty budowlanej przedstawia projekt budowlano-wykonawczy: Przebudowa drogi gminnej nr 170008Z w m. Tokary. Szczegółowy zakres projektu obejmuje on m.in.: 1) roboty pomiarowe, 2) wykonanie korytowania i podbudowy, 3) wykonanie nawierzchni, 4) wykonanie zjazdów z kostki betonowej w kolorze szarym, 5) wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 6) wykonanie poboczy utwardzonych, 7) wykonanie elementów ulic, 8) roboty wykończeniowe, 9) oznakowanie pionowe. 3. Inwestycja realizowana jest o zgłoszenie robót Starości Sławieńskiemu, które zostało przyjęte bez sprzeciwu dnia 29 października 2015 r. 4. Transport urobku z korytowania (wierzchnia warstwa około 20 cm) na odległość 5,8 km na miejsce realizacji zadania nr 2 przez miejscowość Sławsko. 5. Transport na składowisko Wykonawcy pozostałej części urobku z korytowania. Zadanie 2 1. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem wyprofilowanie drogi polnej o długości 630 m Sławsko - Tokary, działki nr 51, 55 i 57 obręb ewidencyjny Sławsko oraz wbudowanie w nią wraz z zagęszczeniem materiału z korytowania uzyskanego w wyniku realizacji zadania nr 1 (wymiary: grubość 10 cm, szerokość 3 m, długość 630 m). 2. Szczegółowa lokalizacja w załączniku graficznym do SIWZ. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Dla wszystkich materiałów i wyrobów należy przygotować przed wbudowaniem karty zatwierdzenia materiału, które wymagają akceptacji Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 2. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zgodności dostarczonych na budowę materiałów i wyrobów z dokumentacją projektową i kartami zatwierdzenia materiału poprzez zlecenie badań firmie zewnętrznej. W przypadku, gdy badania dadzą wyniki negatywne Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia materiału lub wyrobu z budowy, dostarczenia nowego oraz poniesienia wszystkich kosztów jego wymiany. Zamawiający kosztami badań negatywnych obciąży Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu i uzyskania jego zatwierdzenia przez organ do tego właściwy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót. 6. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 7. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 8. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia opłaci zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 10. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 11. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 12. W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. 13. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną przy wykonywaniu robót. 14. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 15. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 17. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 18. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 19. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego. 20. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę. 21. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi min. 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.31 - Roboty budowlane w zakresie dróg krajowych na estakadach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Budowlanych INFRABUD Janusz Kłosowski, ul. Zwycięstwa 16, 75-033 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 785497,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 550460,63

  • Oferta z najniższą ceną: 550460,63 / Oferta z najwyższą ceną: 590156,11

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.