Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Zamość: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 156509 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, fax 084 6386669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zamosc.tpnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej - 19 zadań asortymentowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium dla całości przedmiotu zamówienia wynosi 6 450,00 zł. Kwoty wadium dla poszczególnych zadań określono w SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) muszą wykazać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - wartość dostaw musi być co najmniej na poziomie odpowiadającym wartości oferowanego przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) prowadzą działalność z wartością przychodów ze sprzedaży nie niższą niż wartość przedmiotowego zamówienia, b) posiadają zobowiązania na poziomie nie wyższym od wartości majątku (aktywów), c) brak zastrzeżeń biegłego rewidenta, co do możliwości kontynuowania działalności w przyszłości - jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą oświadczenia, dokumenty złożone w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, w związku z art. 44. 2. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 1 SIWZ: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 2 SIWZ: 1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - wartość dostaw musi być co najmniej na poziomie odpowiadającym wartości oferowanego przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Wykaz musi zawierać informacje na temat wartości dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji trzech dostaw. Wszystkie wymienione w przedmiotowym wykazie dostawy muszą być potwierdzone dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 3. SIWZ: 1. Bilans oraz rachunek zysków i strat za rok obrotowy 2007 wraz z opinią biegłego rewidenta, jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zobowiązania i należności za 2007r. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zamosc.tpnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Aleja Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość, pokój 215..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość, pokój nr 248 - Kancelaria Szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1. Formularz oferta wykonawcy (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ) przedstawiony dla każdego zadania oddzielnie. 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 10 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3. Oświadczenie o posiadaniu aktualnych zezwoleń, świadectw dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oferowanych produktów leczniczych. 4. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferta wykonawcy wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Amoksycylina/klavulnian.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Amoksycylina/klavulnian, amp., 1,2 g/ 1 amp. 10 000 op. amoksycylina/klavulnian, amp., 0,6 g/ 1 amp. 500 op. amoksycylina/klavulnian x 14 tabl., 0,625 g 50 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Cefazolina..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cefazolina , fiol., 1,0 g/ 1 fiol. 7 000 op. Cefazolina , fiol., 0,5 g/ 1 fiol. 200 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Cefotaksym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cefotaksym, fiol., 1,0 g/ 1 fiol. 1 500 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Ceftazydym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ceftazydym, fiol., 1,0 g/ 1 fiol. 1 400 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Cefuroksym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cefuroksym, fiol. 1,5g/1 fiol. 22 000 op. Cefuroksym, fiol. 0,75g/1 fiol. 12 000 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Meropenem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meropenem, fiol. 1,0g/1 fiol. 400 op. meropenem, fiol. 0,5g/1 fiol. 100 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Teicoplaninum.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. teicoplaninum, fiol. 400 mg. 20 op. 2. teicoplaninum, fiol. 200 mg. 20 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Doxycyclinum.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. doxycyclinum, fiol. 100 mg 1 000 op. 2. doxycyclinum, 10 caps., 100 mg 100 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Leki krążeniowe I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Adenocor (inj., fiol. 6 mg/2 ml) * 6 szt. 25 op. 2. Atenolol (tabl. 25 mg) * 60 tabl. 20 op. 3. Atenolol (tabl. 50 mg) * 30 tabl. 20 op. 4. Biosotal (tabl.40 mg) * 60 tabl. 20 op. 5. Biosotal (tabl.80 mg) * 30 tabl. 40 op. 6. Corotrop (amp. 1 mg/1 ml) * 10 amp. 3 op. 7. Mononit (tabl. 10 mg) * 60 tabl. 100 op. 8. Mononit (tabl. 20 mg) * 30 tabl. 100 op. 9. Mononit (tabl. powlekana 40 mg) * 30 tabl. 20 op. 10. Mononit retard (tabl. 100 mg) * 30 tabl. 20 op. 11. Mononit retard (tabl. 60 mg) * 30 tabl. 100 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Leki krążeniowe II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Streptase (inj. Fiol. 1,5 mln j.u.) *1 szt. 30 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Leki krążeniowe III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ebrantil ((inj. v. amp. 25 mg/5 ml) * 5 szt. 500 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Leki krążeniowe IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadroparinum calcium 0,3 ml x 10 amp.strzyk. 450 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Leki krążeniowe V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Diaprel MR (tabl. 30 mg)* 90 tabl. 50 op. 2. Preductal MR (tabl. 35 ) * 90 tabl. 100 op. 3. Prestarium (tabl. 5 mg) * 30 tabl. 150 op. 4. Prestarium Forte (10 mg)* 30 tabl. 150 op. 5. Tertensif SR (tabl. powlekana 1,5 mg) * 30 tabl. 100 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - Areplex.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Areplex (tabl. powlekana 75 mg) * 28 tabl. 300 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - Leki znieczuleniowe I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Esmeron (inj.v., 100 mg/10 ml) * 10 amp. 2 op. 2. Norcuron (inj., amp. 4 mg) * 50 szt. 20 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - leki znieczuleniowe II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mivacron (inj., amp. 10 mg/ 5 ml) * 5 szt. 120 op. 2. Nimbex (inj., amp. 10 mg/ 5 ml) * 5 amp. 1 000 op. 3. Nimbex (inj., amp. 5 mg/ 2,5 ml) * 5 amp. 700 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 - Curosurf.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Curosurf (inj. fiol. 1,5 mln) * 2 fiol. 20 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - Leki różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Enzaprost F (1 ml, inj., 5 mg)*5 amp. 20 op. 2. Exacyl (inj., amp. 500 mg/5 ml)* 5 szt. 70 op. 3. No-Spa (inj., amp. 40 mg/ 2 ml) * 5 szt. 150 op. 4. No-Spa (tabl. 40 mg) * 20 tabl. 300 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19 - Preparaty do receptury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Acidum boricum (subst. 1 kg) * 1 op. 8 op. 2. Amonium bromatum (subst. 1 kg) * 1op. 4 op. 3. Argentum nitricum (subst.100 g) * 1op. 3 op. 4. Ethanolum (800g 760g/1l) * 1 fl. 60 op. 5. Euceryna (subst. 400 g) * 1 op. 2 op. 6. Glucosum (subst.)* 1 kg 80 op. 7. Jodyna (płyn, fl. 800 g) * 1 szt. 2 op. 8. Kalium bromatum (subst.)* 1 kg 8 op. 9. Kalium jodatum (subst.) * 1g 250 op. 10. Lanolinum anhydricum (subst. 1 kg) * 1 op. 1 op. 11. Magnesium sulfuricum (sunst. 1 kg)* 1 op. 5 op. 12. Natrium biboricum (subst. 1kg)* 1 kg 30 op. 13. Polocainum hydrochloricum (subst.) * 1g 20 op. 14. Waselinum album (subst. 1 kg) * 1 op. 1 op. 15. Waselinum flavum (subst. 1 kg) * 1 op. 3 op. 16. Zincum oxydatum (subst. 1 kg)* 1 op. 5 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.