eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa środków technicznych neurochirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Zamość: Dostawa środków technicznych neurochirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
Numer ogłoszenia: 156524 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków technicznych neurochirurgicznych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Środki techniczne neurochirurgiczne - 23 zadania asortymentowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 300,00 złotych (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych zero groszy) za całość przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium dla poszczególnych zadań została określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Aleje Jana Pawła II 10 w Banku PEKAO S.A. I Oddział Zamość nr: 87 1240 2816 1111 0010 3901 4026. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed 19 maja 2014 r. godz. 11:00.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta i kraju pochodzenia. Charakterystyka musi zawierać co najmniej dane na temat wymaganych parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają deklarację wytwórcy (deklaracja zgodności CE) o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, a także oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy stosowne dokumenty na każde żądanie zamawiającego w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferta wykonawcy sporządzony oddzielnie dla każdego zadania według wzoru na str. 2 SIWZ. 2. Oferta cenowa, przygotowana w sposób podany w SIWZ na str. 11, zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa, oddzielna dla każdego zadania. 3. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił 60 dni od daty otrzymania faktury VAT. Treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferta wykonawcy - wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności. 4. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany danych stron, 2) w przypadku zmiany numerów katalogowych, 3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie mogą ulec ceny netto. Ceny brutto nie mogą ulec podwyższeniu. 4) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany, 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej (brutto) zaoferowanej w ofercie. 6) w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do sześciu miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania. Ponadto: W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedającego (np. zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), Sprzedający niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu zamienny wyrób o niegorszych parametrach. Cena zamiennego wyrobu (odpowiednika) nie może być wyższa od ceny wyrobu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. W sytuacji, gdy w obrocie brak będzie wyrobów zamiennych (odpowiedników), które mogłyby być zaproponowane Kupującemu w cenach obowiązujących w niniejszej umowie, a są wyroby, których cena rynkowa w sposób znaczący jest wyższa od wyrobu objętego umową (sprzedaż w cenie z umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Sprzedającego), Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Kupującego, załączając do pisma dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji. 8. Zmiana wyrobu na zasadach, o których mowa w ust. 6 i ust. 7 jest możliwa wyłącznie za pisemną zgodą Kupującego w formie aneksu do umowy, z tym że zmiana na zasadzie, o której mowa w ust 7 będzie możliwa najwcześniej po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W przypadku braku zgody Kupującego na zamianę wyrobu, strony mają prawo w formie aneksu do umowy rozwiązać umowę w części dotyczącej tego wyrobu. 9. W przypadku, gdy Sprzedający nie będzie dostarczał wyrobu będącego przedmiotem umowy bądź też niezwłocznie nie zaproponuje dostarczania zamiennika (odpowiednika) wyrobu w sytuacji, o której mowa w ust. 6 lub ust 7, Kupujący będzie miał prawo dokonać zakupu wyrobu/zamiennika u innego Wykonawcy. Jeżeli koszt zakupu będzie wyższy od kosztu zakupu w ramach niniejszej umowy, powstałą różnicą zostanie obciążony Sprzedający, dotyczy to także pierwszych 3 miesięcy obowiązywania umowy w sytuacji, o której mowa w ust 8. - dotyczy umowy z bankiem środków technicznych neurochirurgicznych oraz W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedającego (np. zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), Sprzedający niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu zamienny wyrób o niegorszych parametrach. Cena zamiennego wyrobu (odpowiednika) nie może być wyższa od ceny wyrobu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. W sytuacji, gdy w obrocie brak będzie wyrobów zamiennych (odpowiedników), które mogłyby być zaproponowane Kupującemu w cenach obowiązujących w niniejszej umowie, a są wyroby, których cena rynkowa w sposób znaczący jest wyższa od wyrobu objętego umową (sprzedaż w cenie z umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Sprzedającego), Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Kupującego, załączając do pisma dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji. 8. Zmiana wyrobu na zasadach, o których mowa w ust. 6 i ust. 7 jest możliwa wyłącznie za pisemną zgodą Kupującego w formie aneksu do umowy, z tym że zmiana na zasadzie, o której mowa w ust 7 będzie możliwa najwcześniej po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W przypadku braku zgody Kupującego na zamianę wyrobu, strony mają prawo w formie aneksu do umowy rozwiązać umowę w części dotyczącej tego wyrobu. 9. W przypadku, gdy Sprzedający nie będzie dostarczał wyrobu będącego przedmiotem umowy bądź też niezwłocznie nie zaproponuje dostarczania zamiennika (odpowiednika) wyrobu w sytuacji, o której mowa w ust. 6 lub ust 7, Kupujący będzie miał prawo dokonać zakupu wyrobu/zamiennika u innego Wykonawcy. Jeżeli koszt zakupu będzie wyższy od kosztu zakupu w ramach niniejszej umowy, powstałą różnicą zostanie obciążony Sprzedający, dotyczy to także pierwszych 3 miesięcy obowiązywania umowy w sytuacji, o której mowa w ust 8 - dotyczy umowy bez banku środków technicznych neurochirurgicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość, pokój nr 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość, pokój nr 248 - Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zadaniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 21 i 22 zamawiający wymaga utworzenia banku środków technicznych neurochirurgicznych. Szczegółowe informacje na ten temat określono w SIWZ w części opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga również dostarczenia na czas obowiązywania umowy: w zadaniu 14 - po dwa różne typy aplikatorów do klipsów standardowych i mini; w zadaniu 19 - osprzętu do czujników umożliwiającego prowadzenie pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego (kable, interfejs, monitor, itp.); w zadaniu 23 - urządzenia - generatora prądów wysokiej częstotliwości do elektrod i zestawów jednorazowych do operacji dysków międzykręgowych; w zadaniach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 21 i 23 - kompletu narzędzi do implantacji środków technicznych stanowiących przedmiot zamówienia w tych zadaniach..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Śruby transpedikularne tulipanowe (w tym repozycyjne), wieloosiowe z kompletem nakrętek, z jednym elementem gwintowanym mocującym pręt do śruby, tytanowe a) krzyżowe dł. 35 do 40 mm, w banku - po 2 szt., całość zamówienia - 10 szt. b) lędźwiowe dł. 40 do 50 mm, w banku - po 8 szt., całość zamówienia - 40 szt. c) piersiowe dł. 30 do 40 mm w banku - po 4 szt., całość zamówenia - 20 szt. 2.Pręty stabilizujące o 5 różnych długościach po 2 szt. w banku - 10 szt., całość zamówienia - 20 szt. 3.Łącza poprzeczne - komplet o dł. 50 - 70 mm, w banku - 2 komplety, całość zamówienia - 5 kompletów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatki międzytrzonowe do odcinka lędźwiowego kręgosłupa, wielokątne umieszczane w przestrzeni międzytrzonowej przez wepchnięcie i rotację o 90 stopni, z zabezpieczeniem przed wysuwaniem się ( tytanowe) Komplet: 2 klatki na 1 przestrzeń międzykręgową, 6 kompletów o różnych rozmiarach przekroju poprzecznego klatki w banku. Całość zamówienia - 26 szt. klatek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizator międzytrzonowy (czop) do odcinka lędźwiowego kręgosłupa o konstrukcji umożliwiającej użycie w metodzie ALIF, TLIF, PLIF i samonaprowadzanie implantu w przestrzeni międzykręgowej, o różnych rozmiarach wysokości i długości, materiał - tytan Komplet: 1 czop na 1 przestrzeń międzykręgową, 6 kompletów o różnych rozmiarach w banku. Całość zamówienia 30 kompletów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki przednie tytanowe do stabilizacji odcinka szyjnego kręgosłupa mocowane dwiema śrubami do każdego z trzonów kręgów z możliwością wielokierunkowego ustawienia śruby w stosunku do płyty. 1. do jednego segmentu kręgosłupa w banku - 2 szt. 2. do dwóch segmentów kręgosłupa w banku - 2 szt. 3. do trzech segmentów kręgosłupa w banku -2 szt. 4. do czterech segmentów kręgosłupa w banku - 1 szt. Całość zamówienia - 15 szt. 5. śruby do mocowania płytek w czterech rozmiarach długości (12-20 mm), w banku - 20szt. całość zamówienia - 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatka międzytrzonowa (materiał PEEK) do kręgosłupa szyjnego o powierzchniach stycznych implantu z powierzchnią przestrzeni międzykręgowej ustawionych klinowo oraz równolegle, z zabezpieczeniem przed wysuwaniem się implantu z przestrzeni międzykręgowej z przestrzenią w implancie umożliwiającą przerost kostny. Komplet: 1 implant na 1 przestrzeń międzytrzonową, 4 rozmiary implantu, w banku - 8 szt. Całość zamówienia - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizator tytanowy potyliczno - szyjny, szyjny (tylna stabilizacja) mocowany za pomocą śrub ewentualnie kotwic na kości potylicznej i masywach bocznych kręgów szyjnych lub za pomocą haków na łuku kręgu. Komplet: minimum 4 śruby ew. kotwice potyliczne i 6 śrub ew. kotwic szyjnych, 4 haki laminarne, 2 pręty podłużne, preferowany system umożliwiający stabilizację przezstawową segmentu Cl / C2 kręgosłupa za pomocą 2 śrub korowych sposobem Magerlego, w banku - 1 komplet. Całość zamówienia - 3 komplety..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza tytanowa trzonowa szyjna - koszyk średnicy 10 mm. W banku - 3 szt. o 3 różnych wysokościach. Całość zamówienia - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizator tytanowy przedni odcinka lędźwiowo - piersiowego w układzie ramowym - płyta lub pręty, mocowany do każdego z trzonów kręgów 2 śrubami, w rozmiarach pozwalających na stabilizację od 1 do 2 segmentów kręgosłupa. W banku - 4 szt. stabilizatora w różnych rozmiarach oraz 3 komplety (1 komplet - 4 szt.) śrub (w 3 rozmiarach) do stabilizatora. Całość zamówienia: 4 szt. stabilizatora oraz 18 śrub do stabilizatora..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza tytanowa trzonowa piersiowa - koszyk średnicy 16-18 mm. W banku - 3 szt. o różnych wysokościach. Całość zamówienia - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linki tytanowe do stabilizacji tylnej (cerklażu) kręgosłupa szyjnego. W banku - 2 komplety (po 2 szt. w komplecie). Całość zamówienia - 8 kompletów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertła,frezy,trepany do rękojeści do napędów Elan E firmy Aesculap a) trepany (perforatory czaszki automatyczne) o trójkątnej końcówce do mocowania w uchwycie szczękowym średnicy poniżej 6,35 mm: o średnicy części perforującej 9/12 mm - 2 szt. o średnicy części perforującej 12/15 mm - 2 szt. b) wiertła proste twist dril o średnicy końca do mocowania do rękojeści 2,35 mm i średnicy części roboczej 2 - 2,5 i długości 3 - 5 cm - 10 szt. c) frezy typu różyczka o średnicy końca do mocowania do rękojeści 2,35 mm, średnicy główki roboczej - 6 - 7 mm, dł. 7 - 8 cm - 20 szt. - 3,5 - 4 mm i dł. 7 - 8 cm. - 20 szt. -3,5 - 4 mm i dł. 9 - 12 cm - 20 szt.-1,4 - 1,8 mm i dł. 9 - 12 cm - 20 szt. d) frezy diamentowe o średnicy końca do mocowania do rękojeści 2,35 mm i średnicy główki roboczej - 1,4 -1,8 i dł. 9-12 cm.- 10szt e) frez stożkowy o średnicy końca do mocowaniado rękojeści 2,35mm - średnicy części roboczej 4 mm i dł.7 - 8 cm. - 10 szt. - średnicy części roboczej 5 mm i dł.7 - 8 cm. - 10 szt. f) frez tnący do kraniotomu firmy Aesculap GB 265 - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowy do wertebroplastyki złamań trzonów kręgów za pomocą cementu kostnego. Zestaw obejmuje cement kostny, igły, mieszalnik z podajnikiem cementu. W banku - 2 komplety zestawów + 6 dodatkowych igieł. Zamówienie - Całość zamówienia 30 zestawów + 20 dodatkowych igieł do podawania cementu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczny substytut kości do wypełniania wszczepów i ubytków kostnych w kręgosłupie, granulat o średnicy ok. 1 milimetra, pojedyńcze opakowanie granulatu o pojemności 1-1,5 centymetra sześciennego. Całość zamówienia - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy (tytanowe) do operacji malformacji naczyń mózgowych - Całość zamówienia 80 sztuk. 1.Klipsy tętniakowe stałe mini. 2.Klipsy tętniakowe stałe standardowe 3.Klipsy tętniakowe stałe okienkowe - (okienko na tętnicę). Klipsy we wszystkich dostępnych rozmiarach (dotyczy pozycji 1 - 3). Na czas trwania umowy mają być dostarczone po dwa różne typy aplikatorów do klipsów standardowych i mini..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy drenujące płyn mózgowo - rdzeniowy zewnętrzne: 1.Drenaż komorowy zewnętrzny zamówienie - 15 szt. 2.Drenaż lędźwiowy zewnętrzny zamówienie - 15 szt. 3.Worki wymienne do drenaży zamówienie - 3 komplety..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy zastawkowe wodogłowiowe nieregulowalne. 1. Zastawka Pudenza średniociśnieniowa - komplet z drenami, całość zamówienia - 2 komplety. 2.Zastawka średniociśnieniowa niskoprofilowa - komplet z drenami, całość zamówienia - 2 komplety..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawka programowalna ze zbiorniczkiem - komplet z drenami i mechanizmem antysyfonowym, całość zamówienia - 10 kompletów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria zastawkowe. 1. Dren otrzewnowy niskociśnieniow, całość zamówienia - 10 szt. 2. Dren przedsionkowy niskociśnieniowy, całość zamówienia - 2 szt. 3.Dren komorowy, całość zamówienia - 4 szt. 4.Łącznik prosty do drenów, całość zamówienia -5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki ciśnienia śródczaszkowego 1. Czujnik śródkomorowy, całość zamówienia - 2 szt. 2. Czujnik śródmózgowy/ przymózgowy, całość zamówienia -10 szt. Na czas trwania umowy sprzedający udostępni osprzęt do czujników umożliwiający prowadzenie pomiaru ciśnienia wewnątrzczaszkowego (kable, interfejs, monitor, itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.84.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niemetalowe płytki do uzupełnień ubytków czaszki w trzech różnych rozmiarach - po 3 szt. każdego rozmiaru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do przezskórnej przeznasadowej stabilizacji odcinka  lędźwiowo-krzyżowego i piersiowego kręgosłupa 1.Śruby transpedikularne tulipanowe, kaniulowane, wieloosiowe z kompletem nakrętek, z jednym elementem gwintowanym mocującym pręt do śruby, tytanowe a) krzyżowe dł. 35 do 40 mm, w banku - po 2 szt., całość zamówienia - 10 szt. b) lędźwiowe dł. 40 do 50 mm, w banku - po 4 szt., całość zamówienia - 40 szt. c) piersiowe dł. 30 do 40 mm w banku - po 4 szt., całość zamówienia - 20 szt. 2.Pręty stabilizujące o 5 różnych długościach po 2 szt. w banku - 10 szt., całość zamówienia - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza ruchoma dysku szyjnego zawierająca elastyczną protezę jądra miażdżystego i pierścienia włóknistego, z tytanowymi elementami przylegającymi do powierzchni sąsiadujących trzonów kręgów, umożliwiająca ruchy kompresyjne i dekompresyjne, zakładana jednoetapowo, możliwa do wielopoziomowego implantowania - w banku 4 sztuki protez o różnych rozmiarach, całość zamówienia 10 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do przezskórnych zabiegów denerwacji-termolezji niskotemperaturowej prądami wysokiej częstotliwości oraz jednorazowe (bez potrzeby użycia dodatkowych narzędzi) zestawy do przezskórnych, małoinwazyjnych, endoskopowych operacji jednoczasowej, niskotemperaturowej elektrokoagulacji-plastyki jądra miażdżystego dysku międzykręgowego z usuwaniem mechanicznym jądra miażdżystego i modelowaniem przy pomocy termokoagulacji pierścienia włoknistego jądra miażdżystego. Igły do denerwacji i zestawy jednorazowe do operacji dysków międzykręgowych obsługiwane przez to samo urządzenie- generator prądów wysokiej częstotliwości 1,7-4MHz i temperaturze do 40st.C a) Elektrody do denerwacji-termolezji - 60 sztuk. b) Jednorazowe zestawy do przezskórnych małoinwazyjnych operacji dysków międzykręgowych - 25 zestawów. Na czas umowy Wykonawca użycza urządzenie-generator prądów wysokiej częstotliwości do elektrod i zestawów jednorazowych do operacji dysków międzykręgowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.