eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszynaOdbudowa dróg gminnych o łącznej długości 13,794 km wraz z elementami odwodnienia korony drogi1. Olszynaul. Górna dz. nr 1185,1253,1252, 1247,1251/4,1257/3 w km 0+000 do 1+150; ul. Sienkiewicza dz. nr 1145, 1146, 1201, 998, 1154/1,1150/3 w km 0+000 do 1+300; ul. Świerczewskiego, ul. Sienkiewicza 988, 983/8 w km 0+000 do 0+385; ul. Sienkiewicza 978, 992, 995/4 w km 0+000 do 0+580; ul. 3-go Maja dz. nr 936, 928 w km 0+000 do 0+195; ul. Chopina dz. nr 714,475,487/3, 474 w km 0+000 do 0+190; ul. Wolności dz. nr 278 w km 0+000 do 0+335; ul. Źródlana dz. nr 376 .....

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Olszyna: Odbudowa dróg gminnych o łącznej długości 13,794 km wraz z elementami odwodnienia korony drogi: 1. Olszyna: ul. Górna dz. nr 1185,1253,1252, 1247,1251/4,1257/3 w km 0+000 do 1+150; ul. Sienkiewicza dz. nr 1145, 1146, 1201, 998, 1154/1,1150/3 w km 0+000 do 1+300; ul. Świerczewskiego, ul. Sienkiewicza 988, 983/8 w km 0+000 do 0+385; ul. Sienkiewicza 978, 992, 995/4 w km 0+000 do 0+580; ul. 3-go Maja dz. nr 936, 928 w km 0+000 do 0+195; ul. Chopina dz. nr 714,475,487/3, 474 w km 0+000 do 0+190; ul. Wolności dz. nr 278 w km 0+000 do 0+335; ul. Źródlana dz. nr 376 .....
Numer ogłoszenia: 156524 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszyna , ul. Wolności 6, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7212368, faks 075 7212050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.olszyna.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych o łącznej długości 13,794 km wraz z elementami odwodnienia korony drogi: 1. Olszyna: ul. Górna dz. nr 1185,1253,1252, 1247,1251/4,1257/3 w km 0+000 do 1+150; ul. Sienkiewicza dz. nr 1145, 1146, 1201, 998, 1154/1,1150/3 w km 0+000 do 1+300; ul. Świerczewskiego, ul. Sienkiewicza 988, 983/8 w km 0+000 do 0+385; ul. Sienkiewicza 978, 992, 995/4 w km 0+000 do 0+580; ul. 3-go Maja dz. nr 936, 928 w km 0+000 do 0+195; ul. Chopina dz. nr 714,475,487/3, 474 w km 0+000 do 0+190; ul. Wolności dz. nr 278 w km 0+000 do 0+335; ul. Źródlana dz. nr 376 ......

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Odbudowa dróg gminnych o łącznej długości 13,794 km: zlokalizowanych w obrębie ewidencyjnym Olszyna, powiat lubański, woj. dolnośląskie. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie odbudowy następujących odcinków dróg: CZĘŚĆ I Olszyna: ul. Górna dz. nr 1185,1253,1252, 1247,1251/4,1257/3 w km 0+000 do 1+150; ul. Sienkiewicza dz. nr 1145, 1146, 1201, 998, 1154/1,1150/3 w km 0+000 do 1+300; ul. Świerczewskiego, ul. Sienkiewicza 988, 983/8 w km 0+000 do 0+385; ul. Sienkiewicza 978,992, 995/4 w km 0+000 do 0+580; ul. 3-go Maja dz. nr 936, 928 w km 0+000 do 0+195; ul. Chopina dz. nr 714,475,487/3, 474 w km 0+000 do 0+190; ul. Wolności dz. nr 278 w km 0+000 do 0+335; ul. Źródlana dz. nr 376 w km 0+000 do 0+450; ul. Wolności dz. nr 359 w km 0+000 do 0+110. CZĘŚĆ II Olszyna: dz. nr 902, 932,950 w km 0+000 do 0+531,38; dz. nr 913, 929 w km 0+000 do 0+377,65; dz. nr 816 w km 0+000 do 0+148,72; dz. nr 815,794 w km 0+000 do 0+174,53; dz. nr 780, 775,765 w km 0+000 do 0+353,02. CZĘŚĆ III Nowa Świdnica: dz. nr 88, 94,114,103,73/5 w km 0+000 do 0+780; Olszyna/ Olszyna Dolna: dz. nr 51,307,6/1 w km 0+000 do 1+420; Olszyna Dolna: dz. nr 106 w km 0+000 do 0+072; Biedrzychowice/Krzewie Małe: dz. nr 132, 18,115 w km 0+000 do 1+220; Krzewie Małe: dz. nr 130 w km 0+000 do 0+280. CZĘŚĆ IV Olszyna/Nowa Świdnica: dz. nr 1087,1093/1,1107, 33/2 w km 0+000 do 0+231,70 i 0+000 do 1+894,34; Karłowice: dz. nr 655 w km 0+000 do 0+085; dz. nr 172 w km 0+000 do 0+225. Biedrzychowice: dz. nr 92/6, 93 w km 0+000 do 0+176,14; dz. nr 570 w km 0+000 do 0+164,16; dz. nr 560 w km 0+000 do 0+161,12. Bożkowice dz. nr 372, 373 w km 0+000 do 0+459,02 i 0+000 do 0+125,06; Grodnica dz. nr 95,96 w km 0+000 do 0+220,59. Planowany zakres robót : odbudowa zniszczonej podbudowy tłuczniowej dróg, odbudowa nawierzchni bitumicznej, wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej, naprawa zniszczonych elementów odwodnienia dróg: ścieki betonowe, rowy, przydrożne, przepusty, ścianki czołowe przepustów, studzienki ściekowe, naprawa urządzeń i budowli zabezpieczających drogę: mury oporowe, odbudowa poboczy dróg..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I - 104995,00 zł. (słownie złotych: sto cztery tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych). CZĘŚĆ II - 30766,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy siedemset sześćdziesiąt sześć złotych). CZĘŚĆ III - 68815,00 zł. (słownie złotych: sześćdziesiąt osiem tysięcy osiemset piętnaście złotych). CZĘŚĆ IV - 56460,00 zł. (słownie złotych: pięćdziesiąt sześć tysięcy czterysta sześćdziesiąt złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek - ZAŁĄCZNIK NR 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (jako główny wykonawca), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - trzech robót drogowych w tym co najmniej jedno zadanie o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia publicznego tj. budowa, przebudowa, rozbudowa drogi o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. brutto. Wykonawca zobowiązany jest podać rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (poświadczenie wystawione przez odbiorcę na rzecz którego wykonawca zrealizował robotę budowlaną lub inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) - ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ Zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek - ZAŁĄCZNIK NR 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata na nw. stanowisko: kierownik budowy - wymagane jest posiadanie uprawnień do kierowania pracami przy budowie dróg. Osoba ta winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. : Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, właściwych uprawnień oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiadaja polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN (jeden milion złotych). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części to kwotę 1000000 zł. należy przemnożyć razy ilość części. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy, dowód wpłaty wadium, kosztorys ofertowy, stosowne pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej - w wyniku niniejszego zamówienia - umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 PZP), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności przewiduje się możliwość dokonania w umowie: 1) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia; 2) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3) zmianę sposobu i terminów dostarczania poszczególnych elementów zamówienia; 4) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy; 5) zmianę okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia; 6) zmiany ceny ofertowej w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu jej ceny netto; Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być: 1) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania; 2) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Wykonawcę zadań objętych realizacją zamówienia; 3) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości wykonywanych robót; 4) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; 5) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 6) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu; 7) działania siły wyższej (np. klęską żywiołowa), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszyna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 6 59-830 Olszyna - budynek B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 6 59-830 Olszyna - I piętro - sekretariat - pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.